#HAYAT BİLGİSİ:
"KİM YARDIM EDEBİLİR?" Konusunu işledik. DK.sayfa 78'deki resimleri inceleyerek , hangilerinin uygun ders çalışma ortamı olduğunu veya olmadığını sebepleriyle tartıştık. Evde en uygun çalışma ortamının özellikleri nasıl olmalıdır? Bunu sağlamada ailemizden ne gibi yardım aldığımızı konuştuk. ÖÇ.sayfa 74'teki etkinlikleri kontrol edip cevapladık. Öz Değerlendirme Ölçeği'ni cevapladık. Etkinlik dosyamızdan etkinlikleri cevaplamaya süremiz yetmedi. Cuma günü dersimizde etkinlik dosyasındaki konu ile ilgili etkinlikleri kontrol ederek birlikte cevaplayacağız. Sonra da "SEÇİM VAR" Konusuna başlayacağız. Öç.sayfa 75'teki etkinlikleri yapalım. ARAŞTIRMA konusunu araştırarak defterlerimize yazlım. Cuma günü dersimizde araştırmalarımızı kontrol ederek okuyacağız.
#TÜRKÇE:
SEVİYE TESPİT TESTİ--10--'u uyguladık.
Diğer dersimizde ise Bayram Yeri--Öç.sayfa 111--4.Etkinlik cevaplarımızı okuduk. 5.Etkinliği yaptık. Cümlelerin doğrusunu yazarak, var olan yazım yanlışlarını ve noktalama işaretlerini sebepleriyle açıkladık. Evde Öç.sayfa 112'deki 6. ve 7.Etkinlikleri yapalım.
#MATEMATİK:
BÖLME (2-3-4-5 ile) işlemi ile ilgili etkinlik dosyası dağıtıp, çıkarma ve bölme arasındaki ilişkileri açıklayarak uygulamalar yaptık. Zamanında ve doğru yapanlara kaşe bastık. Etkinliklerimizde eksik kısımları evde tamamlayalım. Yarın bölme ile ilgili etkinliklerle konumuza devam edeceğiz.
#GÖRSEL SANATLAR:
Boyama çalışması yaptık. İlk boyama çalışmasını bitirenlere bölme işlemi yapma ve yönerge doğrultusunda boyama etkinliği dağıttık. Etkinlikleri yaparak yönerge doğrultusunda boyadık. Doğru yapanlara kaşe bastık.
NEHİR ve ECE ARKADAŞLARINA ETİ PUF VE ÜLKER 9KATTAT dağıttılar. NEHİR VE ECE'YE teşekkür ediyoruz.
YARIN 3.ve 4. İNGİLİZCE derslerimizde Veli Toplantısı yapacağız. Öğrencilerime size ulaştırmaları için davetiye verdim. Yarın 14:20'de toplantıya bekliyorum.
İYİ GECELER--İYİ ÇALIŞMALAR--
"KİM YARDIM EDEBİLİR?" Konusunu işledik. DK.sayfa 78'deki resimleri inceleyerek , hangilerinin uygun ders çalışma ortamı olduğunu veya olmadığını sebepleriyle tartıştık. Evde en uygun çalışma ortamının özellikleri nasıl olmalıdır? Bunu sağlamada ailemizden ne gibi yardım aldığımızı konuştuk. ÖÇ.sayfa 74'teki etkinlikleri kontrol edip cevapladık. Öz Değerlendirme Ölçeği'ni cevapladık. Etkinlik dosyamızdan etkinlikleri cevaplamaya süremiz yetmedi. Cuma günü dersimizde etkinlik dosyasındaki konu ile ilgili etkinlikleri kontrol ederek birlikte cevaplayacağız. Sonra da "SEÇİM VAR" Konusuna başlayacağız. Öç.sayfa 75'teki etkinlikleri yapalım. ARAŞTIRMA konusunu araştırarak defterlerimize yazlım. Cuma günü dersimizde araştırmalarımızı kontrol ederek okuyacağız.
#TÜRKÇE:
SEVİYE TESPİT TESTİ--10--'u uyguladık.
Diğer dersimizde ise Bayram Yeri--Öç.sayfa 111--4.Etkinlik cevaplarımızı okuduk. 5.Etkinliği yaptık. Cümlelerin doğrusunu yazarak, var olan yazım yanlışlarını ve noktalama işaretlerini sebepleriyle açıkladık. Evde Öç.sayfa 112'deki 6. ve 7.Etkinlikleri yapalım.
#MATEMATİK:
BÖLME (2-3-4-5 ile) işlemi ile ilgili etkinlik dosyası dağıtıp, çıkarma ve bölme arasındaki ilişkileri açıklayarak uygulamalar yaptık. Zamanında ve doğru yapanlara kaşe bastık. Etkinliklerimizde eksik kısımları evde tamamlayalım. Yarın bölme ile ilgili etkinliklerle konumuza devam edeceğiz.
#GÖRSEL SANATLAR:
Boyama çalışması yaptık. İlk boyama çalışmasını bitirenlere bölme işlemi yapma ve yönerge doğrultusunda boyama etkinliği dağıttık. Etkinlikleri yaparak yönerge doğrultusunda boyadık. Doğru yapanlara kaşe bastık.
NEHİR ve ECE ARKADAŞLARINA ETİ PUF VE ÜLKER 9KATTAT dağıttılar. NEHİR VE ECE'YE teşekkür ediyoruz.
YARIN 3.ve 4. İNGİLİZCE derslerimizde Veli Toplantısı yapacağız. Öğrencilerime size ulaştırmaları için davetiye verdim. Yarın 14:20'de toplantıya bekliyorum.
İYİ GECELER--İYİ ÇALIŞMALAR--
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.