#HAYAT BİLGİSİ:
2.DEĞERLENDİRME SINAVI KAZANIMLARINI hatırlattık.
"Neler Yapabiliyorum? Konusuna giriş yaptık. DK.sayfa 97'deki metni okuyup, metinle ilgili soruları cevapladık. ÖÇ.sayfa 88'deki etkinlikleri yapalım. Konu özetini defterimize yazalım.
#TÜRKÇE:
2.DEĞERLENDİRME SINAVI yapıldı.
#MATEMATİK:
2.DEĞERLENDİRME SINAVI sorularını birlikte cevapladık. Yanlış ve doğrularımızı tartıştık.
Evde de kitapçıkları incelerek varsa yanlışlarımızı niye yanlış olduğunu düşünelim ve eksiğimizi olan konulara tekrar çalışalım. İlk değerlendirmemize göre tüm soruları doğru cevaplayan Leyla'yı kutluyorum. Çay bardağını tencereden büyük görüp daha çok su alacağını düşünenlere ise ne diyeceğimi bilemiyorum. Toplamada AB'yi bulup, A+B'yi bulamayanlara da bu konuda bol bol işlem çözmelerini tavsiye ediyorum. Sağını solunu karıştıranların da sol koluna farklı renki sağ koluna farklı renk kurdele bağlamalarını ve bir daha sağını solunu karıştırmamalarını tavsiye ediyorum. Kendi başına yüzünü yıkayamayıp ailesinden yardım alanların, saçlarını kendilerinin nasıl ördüklerini merak ediyorum. Aklımda kalanlar bunlar... Siz kitabınızı evde tekrar inceleyin.
Yarın matematik dersimizde ÇARPMA İŞLEMİNDE YER DEĞİŞTİRME konusuna başlayacağız. "1" ve "0" ile çarpma etkinlikleri eksik olanlar tamamlasınlar.
Yarın Türkçe dersimizde konumuza devam edeceğiz.
Görsel Santlar dersi için ayakkabı bağı veya ayakkabı bağı boyunda ip getirmeyi unutmayalım.
Sinemaya gidecekler (Üç Boyutlu "Zürafa" filmi) ücretini sınıf temsilcilerimize versinler.
Hansel ve Gratel masal özetimizi okumayı da unutmayalım.
İYİ GECELER--İYİ ÇALIŞMALAR (Tabi bu dileğim ders çalışanlar için(!) )
2.DEĞERLENDİRME SINAVI KAZANIMLARINI hatırlattık.
"Neler Yapabiliyorum? Konusuna giriş yaptık. DK.sayfa 97'deki metni okuyup, metinle ilgili soruları cevapladık. ÖÇ.sayfa 88'deki etkinlikleri yapalım. Konu özetini defterimize yazalım.
#TÜRKÇE:
2.DEĞERLENDİRME SINAVI yapıldı.
#MATEMATİK:
2.DEĞERLENDİRME SINAVI sorularını birlikte cevapladık. Yanlış ve doğrularımızı tartıştık.
Evde de kitapçıkları incelerek varsa yanlışlarımızı niye yanlış olduğunu düşünelim ve eksiğimizi olan konulara tekrar çalışalım. İlk değerlendirmemize göre tüm soruları doğru cevaplayan Leyla'yı kutluyorum. Çay bardağını tencereden büyük görüp daha çok su alacağını düşünenlere ise ne diyeceğimi bilemiyorum. Toplamada AB'yi bulup, A+B'yi bulamayanlara da bu konuda bol bol işlem çözmelerini tavsiye ediyorum. Sağını solunu karıştıranların da sol koluna farklı renki sağ koluna farklı renk kurdele bağlamalarını ve bir daha sağını solunu karıştırmamalarını tavsiye ediyorum. Kendi başına yüzünü yıkayamayıp ailesinden yardım alanların, saçlarını kendilerinin nasıl ördüklerini merak ediyorum. Aklımda kalanlar bunlar... Siz kitabınızı evde tekrar inceleyin.
Yarın matematik dersimizde ÇARPMA İŞLEMİNDE YER DEĞİŞTİRME konusuna başlayacağız. "1" ve "0" ile çarpma etkinlikleri eksik olanlar tamamlasınlar.
Yarın Türkçe dersimizde konumuza devam edeceğiz.
Görsel Santlar dersi için ayakkabı bağı veya ayakkabı bağı boyunda ip getirmeyi unutmayalım.
Sinemaya gidecekler (Üç Boyutlu "Zürafa" filmi) ücretini sınıf temsilcilerimize versinler.
Hansel ve Gratel masal özetimizi okumayı da unutmayalım.
İYİ GECELER--İYİ ÇALIŞMALAR (Tabi bu dileğim ders çalışanlar için(!) )
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.