*FEN BİLİMLERİ:
Dk. sayfa 80-81 öyküyü okuduk. Öykü ile ilgili soruları cevapladık. (sayfa 82) Sayfa 832teki görselleri inceleyerek hangilerinin ses kaybına neden olabileceğini sebepleriyle söyleyedik. Sayfa 84'teki Değerlendirme sorularını cevapladık. Morpa 'dan Çevremizdeki sesler --yapay ve doğal sesler-sesin uzaklığı ve işitme ilişkisi konusunu izledik. Uygulamaları yaptık. Perşembe gününe kadar DK.sayfa 85-86-87-88 okunup incelenecek. Sayfa 89-90'daki Alıştırma Yapalım yapılacak. Perşembe günü kontrol edip, sınıfta birlikte cevaplayacağız ve uygulamaları yapacağız.
Sevde'nin getirdiği misketlerle sesin uzaklığı ve işitme ile ilgili deney yaptık. Sevde'ye teşekkür ediyoruz.
Konularımızın tekrarı ve pekiştirilmesi amacı ile ışık ve ses ile ilgili soru -cevap dosyası dağıttık. Bu dosyalardaki soru ve cevapları okunup çalışılacak.
*MATEMATİK:
Tahtada ve dağıttığımız etkinlik dosyasında iki basamaklı doğal sayılarla çarpma ve çarpmanın doğruluğunu kontrol etme etkinlikleri yaptık. Eksiklerimizi evde tamamlayalım. Tüm çarpma işlemlerinin yanlarında doğrulukları da kontrol edilecektir. Yarın 10 ve 100 ile kısa yoldan çarpma konusunu örneklerle anlatacağız. Tahtada ,defterlerinde ve etkinlik dosyalarında uygulamalar yapacağız. (Ritmik saymalara her gün muhakkak çalışalım. )
*TÜRKÇE:
"HAVA TAHMİNİ UZMANI" Konusuna başladık. Araştırma konularımızı kontrol edip bazı öğrencilerimize araştırmalarını okuttuk. Hava durumu ile ilgili olarak meteoroloji sitesini inceledik. Bölgelere göre haftalık hava durumunu inceledik. İlçemizdeki hava tahminlerini inceledik. Hava durumunu nasıl anladığımızı konuştuk. Metnin resimlerini inceledik. Sesli okuduk. Birinci etkinliği yapmaya başladık. Eksiği kalanlar 1. Etkinliği evde tamamlayacaklar. Ayrıca 8.Etkinlikteki hava durumu çizelgesi ilçemizdeki hava durumu tahminlerine göre doldurulacaktır. Bu hafta her gün hava durumu tahminleri tv-radyo -gazete veya meteoroloji sitesinden öğrenilerek Türkçe defterlerimize de yazılacaktır. Yarın konumuzu işlemeye devam edeceğiz. (Sadece belirlediğimiz etkinlikler yapılacak. Konu işlenmeden tüm etkinlikleri yapan öğrenciler var. Bu öğrencilere ve velilerine özellikle uyarımdır. Konu işlenirken etkinlikler yapılacak.)
Son dersimizde FB. STT-4-'ü yaptık. Sonuçları incelediğimde sınıf bloğumuzdan bakabilirsiniz.
Yarına HB. dersi için sayfa 92-Bireysel Etkinliği yapmayı unutmayalım. Sınıfta arkadaşlarımıza sunum yapacağız.
YARIN YANIMIZDA MAKAS VE YAPIŞTIRICI OLSUN.
(Sınıfa hazırlıklı gelen öğrenciler ve hazırlıksız gelen öğrenciler yarı dönem gelmesine rağmen ne yazık ki hep aynı!!!!! Nedense bazı öğrenciler hazırlıksız gelmeyi marifet sanıyorlar. Yaptıklarının yanlış olduğunu anladıklarında iş işten geçmiş olacak. Öğrencilerime ve özellikle velilerime hatırlatmak istedim.)
İYİ GECELER---İYİ ÇALIŞMALAR--
Dk. sayfa 80-81 öyküyü okuduk. Öykü ile ilgili soruları cevapladık. (sayfa 82) Sayfa 832teki görselleri inceleyerek hangilerinin ses kaybına neden olabileceğini sebepleriyle söyleyedik. Sayfa 84'teki Değerlendirme sorularını cevapladık. Morpa 'dan Çevremizdeki sesler --yapay ve doğal sesler-sesin uzaklığı ve işitme ilişkisi konusunu izledik. Uygulamaları yaptık. Perşembe gününe kadar DK.sayfa 85-86-87-88 okunup incelenecek. Sayfa 89-90'daki Alıştırma Yapalım yapılacak. Perşembe günü kontrol edip, sınıfta birlikte cevaplayacağız ve uygulamaları yapacağız.
Sevde'nin getirdiği misketlerle sesin uzaklığı ve işitme ile ilgili deney yaptık. Sevde'ye teşekkür ediyoruz.
Konularımızın tekrarı ve pekiştirilmesi amacı ile ışık ve ses ile ilgili soru -cevap dosyası dağıttık. Bu dosyalardaki soru ve cevapları okunup çalışılacak.
*MATEMATİK:
Tahtada ve dağıttığımız etkinlik dosyasında iki basamaklı doğal sayılarla çarpma ve çarpmanın doğruluğunu kontrol etme etkinlikleri yaptık. Eksiklerimizi evde tamamlayalım. Tüm çarpma işlemlerinin yanlarında doğrulukları da kontrol edilecektir. Yarın 10 ve 100 ile kısa yoldan çarpma konusunu örneklerle anlatacağız. Tahtada ,defterlerinde ve etkinlik dosyalarında uygulamalar yapacağız. (Ritmik saymalara her gün muhakkak çalışalım. )
*TÜRKÇE:
"HAVA TAHMİNİ UZMANI" Konusuna başladık. Araştırma konularımızı kontrol edip bazı öğrencilerimize araştırmalarını okuttuk. Hava durumu ile ilgili olarak meteoroloji sitesini inceledik. Bölgelere göre haftalık hava durumunu inceledik. İlçemizdeki hava tahminlerini inceledik. Hava durumunu nasıl anladığımızı konuştuk. Metnin resimlerini inceledik. Sesli okuduk. Birinci etkinliği yapmaya başladık. Eksiği kalanlar 1. Etkinliği evde tamamlayacaklar. Ayrıca 8.Etkinlikteki hava durumu çizelgesi ilçemizdeki hava durumu tahminlerine göre doldurulacaktır. Bu hafta her gün hava durumu tahminleri tv-radyo -gazete veya meteoroloji sitesinden öğrenilerek Türkçe defterlerimize de yazılacaktır. Yarın konumuzu işlemeye devam edeceğiz. (Sadece belirlediğimiz etkinlikler yapılacak. Konu işlenmeden tüm etkinlikleri yapan öğrenciler var. Bu öğrencilere ve velilerine özellikle uyarımdır. Konu işlenirken etkinlikler yapılacak.)
Son dersimizde FB. STT-4-'ü yaptık. Sonuçları incelediğimde sınıf bloğumuzdan bakabilirsiniz.
Yarına HB. dersi için sayfa 92-Bireysel Etkinliği yapmayı unutmayalım. Sınıfta arkadaşlarımıza sunum yapacağız.
YARIN YANIMIZDA MAKAS VE YAPIŞTIRICI OLSUN.
(Sınıfa hazırlıklı gelen öğrenciler ve hazırlıksız gelen öğrenciler yarı dönem gelmesine rağmen ne yazık ki hep aynı!!!!! Nedense bazı öğrenciler hazırlıksız gelmeyi marifet sanıyorlar. Yaptıklarının yanlış olduğunu anladıklarında iş işten geçmiş olacak. Öğrencilerime ve özellikle velilerime hatırlatmak istedim.)
İYİ GECELER---İYİ ÇALIŞMALAR--
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.