SOSYAL BİLGİLER:
"DUYGUDAN DÜŞÜNCEYE" DK. sayfa 20-21. okuduk-inceledik. ÖÇ. sayfa 16-17'deki Etkinlikleri cevapladık. Etkinlik dosyasını kontrol ederek cevapladık.Çarşamba günü "HAYATIM FİLM" Konusunu işleyeceğiz. Hazırlık Çalışmasını yapalım.
MATEMATİK:
Dağıttığımız etkinlik dosyası üzerinde ve tahtada Dikdörtgen, Kare, Üçgenin; adlandırılması, kenar,köşe adlandırılması, kenar uzunlukları, köşegen çizimi ve uzunluğu konularıyla ilgili örnekleri ve açıklamaları inceledik. Tahtada ve dosyamızda uygulamalar yaptık. Dosyayı evde tekrar inceleyelim. Açılarla ilgili bilgilerimizi pekiştirme amaçlı etkinlik dosyası dağıttık.
Yarın "Açılarına Göre Üçgenler" konusunu işleyeceğiz.
1.DÖNEM 1. MATEMATİK SINAV KONULARIMIZ:
1-AÇILARIN ÖZELLİKLERİ,
2-AÇI ÖLÇÜ BİRİMLERİ,
3-AÇI ÇİZİMİ VE ÖLÇÜMÜ,
4-ÖLÇÜLERİNE GÖRE AÇI ÇEŞİTLERİ,
5-DİKDÖRTGEN, KARE VE ÜÇGEN,
6-KÖŞEGEN BELİRLENMESİ,
7-AÇILARINA GÖRE ÜÇGENLER,
8-KARE, DİKDÖRTGENİN KENAR VE AÇI ÖZELLİKLERİ,
9-DİK ÜÇGEN, KARE VE DİKDÖRTGEN ÇİZİMİ,
10-SİMETRİ.
(SINAV TARİHLERİNİ BLOĞUMUZDAN İNCELEYEBİLİRSİNİZ.)
TÜRKÇE:
"RÜZGÂRI YAKALAYIN" 9. ve 10. Etkinlikleri yaptık. Daha sonra " PENALTI ATILIRKEN" Şiirin e başladık. Çeşitli spor dalları ile ilgili getirdiğimiz gazete kupürlerini tahtada açıkladık. (Hangi spor, fotoğrafta neler var? vb.) Gazete kupürlerini koridor panomuza astık. Şiiri okuduk. Şiir türleri ve örneklerinin bulunduğu dosyamızı dağıttık. Şiir türlerini ve örneklerini okuduk. ÖÇ. sayfa 20- 1. ve 2. Etkinlikleri yaptık. Şiirin ana duygusu ile ilgili etkinlik dosyamızdan ana duygu nedir? Örneklerin bir kısmını okuduk. Çarşamba gününe kadar dosyamızı okuyalım. Şiir ile ilgili 3.-4.-5.-6. ve 7. Etkinlikleri evde yapabiliriz. Çarşamba günü kontrol edip birlikte cevaplayacağız. Daha sonra da Şiirde Ana Duygu, Eş sesli kelimeler ile ilgili etkinlikler yapacağız.
1.DÖNEM TÜRKÇE 1.SINAV KONULARIMIZ:
1-5N1K SORULARI,
2-FARKLI DÜŞÜNMEYE YÖNLENDİREN İFADELER,
3-ADIN DURUMLARI,
4-GERÇEK VE MECAZ ANLAM,
5-SORUYA CEVAP, CEVABA SORU YAZMA,
6-TÜREMİŞ KELİMELER,
7-ZIT ANLAMLI KELİMELER,
8-DUYGUSAL VE ABARTILI İFADELER,
9-BENZER VE FARKLI YÖNLER,
10-NEDEN-SONUÇ BİLDİREN KELİMELER
11-NOKTALAMA İŞARETLERİ,
12-TERİM BİLDİREN KELİMELER,
13-ŞİİRİN KONUSU- ANA DUYGUSU,
14-EŞ SESLİ (SESTEŞ) KELİMELER,
15-GRAFİK VE VERİ TABLOSU YORUMLAMA-ÇIKARIM YAPMA,
16-VARLIKLARI VE OLAYLARI SINIFLANDIRMA,
17-DEYİMLER,
18-RESİM VEYA FOTOĞRAF YORUMLAMA.
(SINAV TARİHLERİNİ BLOĞUMUZDAN İNCELEYEBİLİRSİNİZ.)
İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ:
Etkinliği okuduk. Etkinlik ile ilgili soruları cevapladık. (Konu özeti)
İYİ GÜNLER--İYİ ÇALIŞMALAR--
"DUYGUDAN DÜŞÜNCEYE" DK. sayfa 20-21. okuduk-inceledik. ÖÇ. sayfa 16-17'deki Etkinlikleri cevapladık. Etkinlik dosyasını kontrol ederek cevapladık.Çarşamba günü "HAYATIM FİLM" Konusunu işleyeceğiz. Hazırlık Çalışmasını yapalım.
MATEMATİK:
Dağıttığımız etkinlik dosyası üzerinde ve tahtada Dikdörtgen, Kare, Üçgenin; adlandırılması, kenar,köşe adlandırılması, kenar uzunlukları, köşegen çizimi ve uzunluğu konularıyla ilgili örnekleri ve açıklamaları inceledik. Tahtada ve dosyamızda uygulamalar yaptık. Dosyayı evde tekrar inceleyelim. Açılarla ilgili bilgilerimizi pekiştirme amaçlı etkinlik dosyası dağıttık.
Yarın "Açılarına Göre Üçgenler" konusunu işleyeceğiz.
1.DÖNEM 1. MATEMATİK SINAV KONULARIMIZ:
1-AÇILARIN ÖZELLİKLERİ,
2-AÇI ÖLÇÜ BİRİMLERİ,
3-AÇI ÇİZİMİ VE ÖLÇÜMÜ,
4-ÖLÇÜLERİNE GÖRE AÇI ÇEŞİTLERİ,
5-DİKDÖRTGEN, KARE VE ÜÇGEN,
6-KÖŞEGEN BELİRLENMESİ,
7-AÇILARINA GÖRE ÜÇGENLER,
8-KARE, DİKDÖRTGENİN KENAR VE AÇI ÖZELLİKLERİ,
9-DİK ÜÇGEN, KARE VE DİKDÖRTGEN ÇİZİMİ,
10-SİMETRİ.
(SINAV TARİHLERİNİ BLOĞUMUZDAN İNCELEYEBİLİRSİNİZ.)
TÜRKÇE:
"RÜZGÂRI YAKALAYIN" 9. ve 10. Etkinlikleri yaptık. Daha sonra " PENALTI ATILIRKEN" Şiirin e başladık. Çeşitli spor dalları ile ilgili getirdiğimiz gazete kupürlerini tahtada açıkladık. (Hangi spor, fotoğrafta neler var? vb.) Gazete kupürlerini koridor panomuza astık. Şiiri okuduk. Şiir türleri ve örneklerinin bulunduğu dosyamızı dağıttık. Şiir türlerini ve örneklerini okuduk. ÖÇ. sayfa 20- 1. ve 2. Etkinlikleri yaptık. Şiirin ana duygusu ile ilgili etkinlik dosyamızdan ana duygu nedir? Örneklerin bir kısmını okuduk. Çarşamba gününe kadar dosyamızı okuyalım. Şiir ile ilgili 3.-4.-5.-6. ve 7. Etkinlikleri evde yapabiliriz. Çarşamba günü kontrol edip birlikte cevaplayacağız. Daha sonra da Şiirde Ana Duygu, Eş sesli kelimeler ile ilgili etkinlikler yapacağız.
1.DÖNEM TÜRKÇE 1.SINAV KONULARIMIZ:
1-5N1K SORULARI,
2-FARKLI DÜŞÜNMEYE YÖNLENDİREN İFADELER,
3-ADIN DURUMLARI,
4-GERÇEK VE MECAZ ANLAM,
5-SORUYA CEVAP, CEVABA SORU YAZMA,
6-TÜREMİŞ KELİMELER,
7-ZIT ANLAMLI KELİMELER,
8-DUYGUSAL VE ABARTILI İFADELER,
9-BENZER VE FARKLI YÖNLER,
10-NEDEN-SONUÇ BİLDİREN KELİMELER
11-NOKTALAMA İŞARETLERİ,
12-TERİM BİLDİREN KELİMELER,
13-ŞİİRİN KONUSU- ANA DUYGUSU,
14-EŞ SESLİ (SESTEŞ) KELİMELER,
15-GRAFİK VE VERİ TABLOSU YORUMLAMA-ÇIKARIM YAPMA,
16-VARLIKLARI VE OLAYLARI SINIFLANDIRMA,
17-DEYİMLER,
18-RESİM VEYA FOTOĞRAF YORUMLAMA.
(SINAV TARİHLERİNİ BLOĞUMUZDAN İNCELEYEBİLİRSİNİZ.)
İNSAN HAKLARI, YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ:
Etkinliği okuduk. Etkinlik ile ilgili soruları cevapladık. (Konu özeti)
İNSAN
HAKLARI YURTTAŞLIK VE DEMOKRASİ
4
ÜNİTE:1
İNSAN
İNSAN:Düşünen,düşündüklerini açıklamak isteyen,belli bir
toplumsal,ekonomik,kültürel ve siyasal çevrede yaşayan bir varlıktır.
İnsan
çeşitli özellikleri nedeniyle diğer canlılardan ayrıldığı için değerli bir
varlıktır.
Hacı
Bektaş Veli “gök ile yer arasında bir çok nesne vardır.Fakat insandan yücesi
yoktur.” diyerek en değerli varlığın insan olduğunu vurgulamıştır.
UNUTMA!
Özgürlük
,eşitlik,kardeşlik,adalet,saygı,sevgi,dostluk,hoşgörü ve dayanışma,paylaşma
insanı insan yapan en önemli değerlerdir.
-İnsanlık,kendi sağlığı kadar
başkalarının yaşam ve sağlığını da düşünmeyi,
-Bağımsız kararlar alabilmeyi,
-Başkalarının acısını paylaşabilmeyi,
-Onların farklılıklarını kabullenip
isteklerine saygı göstermeyi,
-Savurgan ve saldırgan olmaktan
kaçınmayı gerektirir.
Sadece
insan olduğumuz için doğuştan kazandığımız ve tüm dünyada kabul gören yani
EVRENSEL olan haklarımız vardır.
DOĞUŞTAN
KAZANILAN TEMEL HAKLARIMIZ
-Yaşama hakkı
-Kişi
özgürlüğü ve güvenliği
-Düşünce
özgürlüğü
-Din
ve vicdan özgürlüğü
-İfade
özgürlüğü
ANAYASAMIZIN
12. MADDESİ
Herkes
kişiliğine bağlı,dokunulamaz,devredilemez,vazgeçilemez temel hak ve
hürriyetlere sahiptir.
ANAYASAMIZIN
15.MADDESİ
Temel
hak ve hürriyetlerin bazı durumlarda durdurulduğu şartlar:
1.Savaş
hali
2.Seferberlik
hali
3.Sıkı
yönetim hali
4.Olağanüstü
haller.
Öğrencilere Beslenme listesi dağıttık. Bundan sonra mümkün olduğunca listeye uyalım. Yarın 09:30-11 arası İngilizce dersimizde Veli toplantısı yapacağız. Toplantımız okulumuz Toplantı Salonundadır. Öğrencilerimize davetiyeleri dağıttık. Katılımınızı bekliyorum.İYİ GÜNLER--İYİ ÇALIŞMALAR--
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.