#HAYAT BİLGİSİ:
Dersimizde Ders kitabı sayfa 42 "YAPTIĞIMIZ DOĞRU MU?" konusunu işledik.Projeksiyondan OKULİSTİK 'ten konuyu izledik. Sonra konu üzerinde konuştuk. Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 36'daki resimleri inceleyerek hatalı davranışlarda bulunan çocukların resimlerini X işareti ile işaretledik.Resimler üzerinde konuştuk.
Sonra pano ve kitapçıklarımızdan okuma yaptık. Bazı öğrencilerim bu gün yeni öğreneceğimiz "k" sesinin yer aldığı panodaki metni okudular. Bazı öğrenciler ise önceki seslerle ilgili pano metinlerini okudular. Kitapçıklarımızı okumayan da vardı. Çok mükemmel okuyan da...
#TÜRKÇE:
Dersimizde "k" sesini tanıtmadan önce bu sesi tanıyan öğrenciler pano metnini yine okudular. Kerem Nar adını soyadını tahtaya yazdı. Tahtaya kalem vb. "k" sesinin yer aldığı kelimeleri yazdırarak ön hazırlık yaptık. Sonra" ki ki ko ko " şarkısını dinledik. Morpa Kampüs'ten "k" sesi ile ilgili sunumu dinledik. "k" sesinin adlarında olduğu varlıkları belirledik. Ders kitabımızdan sayfa 58'deki etkinliği yaptık. Sonra küçük "k" sesinin yazılışını tahtada sunumdan izledik. Havada yazdık. Yazılış şekline ve yönüne dikkat çektik. Kitabımızda sayfa 59 "k" sesini yazdık.Birkaç satır yazınca Etkinlik Dosyamızı dağıttık.
Etkinlik dosyamızdan aslanı ormana götürerek küçük "k" sesini noktaların üzerinden giderek yazdık. Sonra anneyi bebeğine götürdüğümüz büyük "K" harfini yazmaya başladık.Tahatada sunumu izleyerek harfi havada yazdık.Sonra dosyamızda birkaç satır yazdık. Daha sonra dosyamızın arka kısmındaki ses-hece-kelime-cümle etkinliklerini okuyarak yazdık. Hece boncuklarımızı boyadık.Akşama bu kısımları tamamlayalım.Arka sayfayı okuyalım. Kitabımızda ve defterlerimizde k-K ile ilgili yazma kısımlarını yazalım.Tamamlayamazsak hafta sonu muhakkak yazdıralım.Kitap ve defterlerimizde eksik kısım kalmasın. Ayrıca kitabımızdan sayfa 60-61 okutulup isteyene yazdırılabilir.
Ayrıca kitapçıklarımızı okutup CLASS DOJO davranışlarına işledik. Bazı öğrencilerimiz daha ciddiyetle kitapçıkları okumalılar. Yeni Okuma kitapçığı dağıttık. Sınıfta okuttuk. Evde okunacak. Okumada güçlük çekenler çok okuyacaklar. Akıcı okunana kadar okutulmalı. Boş kısımları ve hece kısımları doldurulacak. Unutulmayarak sınıfa getirilecek. Kitapçıklara herkes adlarını ve soyadlarını yazsınlar ve kaybetmesinler. ŞU anda üç-3- kitapçığımız var. Yarın muhakkak yanlarında olacak ve herkes akıcı okuyacak. okuyamayanları CLASS DOJO güzel okuyamadı davranışını işaretleyeceğiz. Okuyanların da güzel okudu davranışı işaretlenecek.
Yarın "k" sesi ile ilgili ses-hece-kelime-cümle- metin etkinliklerimize devam edeceğiz.
#MATEMATİK:
Dersimizde ritmik sayma ile ilgili etkinlik dosyası dağıttık.Rakamların yanındaki noktaları sayarak sıra ile birleştirdik. Genel olarak birkaç öğrenci de ufak tefek hatalar vardı. Sonra İrem Yazar'ın arkadaşlarına getirdiği şekerleri dağıttık. Çizdiğimiz etkinlik dosyasını boyadık. Daha sonra "Ağaçtaki armutla boyayalım" Etkinlik dosyamızı dağıttık. 4 rakamına kadar armutları belirtilen renkte boyadık. Bazı öğrencilerimiz rakamların yanında armutların hangi renge boyayacağını okudular.(İçlerinde öğrenmediğimiz seslerin yer aldığı kelimeler de vardı. Kalan kısmı evde tamamlanacaktır. Etkinlik dosyamızın diğer yüzünde sayı kadar resmi boyama ve resim miktarı kadar sayıyı yazma etkinlikleri vardı. bunların da bir kısmını yapıp üzerinde değerlendirmeler yaptık. Sayılarını rakamla yazma yanında harflerle de yazmalarını istedik. Biraz yardımla artık sayıları da harflerle yazmaya başladık. Eksik kısımları evde tamamlayacağız.
Yarın cümle yazma ve matematik resim miktarını rakamla yazma değerlendirmesi yapacağız. Yani Türkçe ve Matematik Değerlendirmesi yapacağız.
İyi geceler---------İyi okumalar----İyi Çalışmalar----------
Dersimizde Ders kitabı sayfa 42 "YAPTIĞIMIZ DOĞRU MU?" konusunu işledik.Projeksiyondan OKULİSTİK 'ten konuyu izledik. Sonra konu üzerinde konuştuk. Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 36'daki resimleri inceleyerek hatalı davranışlarda bulunan çocukların resimlerini X işareti ile işaretledik.Resimler üzerinde konuştuk.
Sonra pano ve kitapçıklarımızdan okuma yaptık. Bazı öğrencilerim bu gün yeni öğreneceğimiz "k" sesinin yer aldığı panodaki metni okudular. Bazı öğrenciler ise önceki seslerle ilgili pano metinlerini okudular. Kitapçıklarımızı okumayan da vardı. Çok mükemmel okuyan da...
#TÜRKÇE:
Dersimizde "k" sesini tanıtmadan önce bu sesi tanıyan öğrenciler pano metnini yine okudular. Kerem Nar adını soyadını tahtaya yazdı. Tahtaya kalem vb. "k" sesinin yer aldığı kelimeleri yazdırarak ön hazırlık yaptık. Sonra" ki ki ko ko " şarkısını dinledik. Morpa Kampüs'ten "k" sesi ile ilgili sunumu dinledik. "k" sesinin adlarında olduğu varlıkları belirledik. Ders kitabımızdan sayfa 58'deki etkinliği yaptık. Sonra küçük "k" sesinin yazılışını tahtada sunumdan izledik. Havada yazdık. Yazılış şekline ve yönüne dikkat çektik. Kitabımızda sayfa 59 "k" sesini yazdık.Birkaç satır yazınca Etkinlik Dosyamızı dağıttık.
Etkinlik dosyamızdan aslanı ormana götürerek küçük "k" sesini noktaların üzerinden giderek yazdık. Sonra anneyi bebeğine götürdüğümüz büyük "K" harfini yazmaya başladık.Tahatada sunumu izleyerek harfi havada yazdık.Sonra dosyamızda birkaç satır yazdık. Daha sonra dosyamızın arka kısmındaki ses-hece-kelime-cümle etkinliklerini okuyarak yazdık. Hece boncuklarımızı boyadık.Akşama bu kısımları tamamlayalım.Arka sayfayı okuyalım. Kitabımızda ve defterlerimizde k-K ile ilgili yazma kısımlarını yazalım.Tamamlayamazsak hafta sonu muhakkak yazdıralım.Kitap ve defterlerimizde eksik kısım kalmasın. Ayrıca kitabımızdan sayfa 60-61 okutulup isteyene yazdırılabilir.
Ayrıca kitapçıklarımızı okutup CLASS DOJO davranışlarına işledik. Bazı öğrencilerimiz daha ciddiyetle kitapçıkları okumalılar. Yeni Okuma kitapçığı dağıttık. Sınıfta okuttuk. Evde okunacak. Okumada güçlük çekenler çok okuyacaklar. Akıcı okunana kadar okutulmalı. Boş kısımları ve hece kısımları doldurulacak. Unutulmayarak sınıfa getirilecek. Kitapçıklara herkes adlarını ve soyadlarını yazsınlar ve kaybetmesinler. ŞU anda üç-3- kitapçığımız var. Yarın muhakkak yanlarında olacak ve herkes akıcı okuyacak. okuyamayanları CLASS DOJO güzel okuyamadı davranışını işaretleyeceğiz. Okuyanların da güzel okudu davranışı işaretlenecek.
Yarın "k" sesi ile ilgili ses-hece-kelime-cümle- metin etkinliklerimize devam edeceğiz.
#MATEMATİK:
Dersimizde ritmik sayma ile ilgili etkinlik dosyası dağıttık.Rakamların yanındaki noktaları sayarak sıra ile birleştirdik. Genel olarak birkaç öğrenci de ufak tefek hatalar vardı. Sonra İrem Yazar'ın arkadaşlarına getirdiği şekerleri dağıttık. Çizdiğimiz etkinlik dosyasını boyadık. Daha sonra "Ağaçtaki armutla boyayalım" Etkinlik dosyamızı dağıttık. 4 rakamına kadar armutları belirtilen renkte boyadık. Bazı öğrencilerimiz rakamların yanında armutların hangi renge boyayacağını okudular.(İçlerinde öğrenmediğimiz seslerin yer aldığı kelimeler de vardı. Kalan kısmı evde tamamlanacaktır. Etkinlik dosyamızın diğer yüzünde sayı kadar resmi boyama ve resim miktarı kadar sayıyı yazma etkinlikleri vardı. bunların da bir kısmını yapıp üzerinde değerlendirmeler yaptık. Sayılarını rakamla yazma yanında harflerle de yazmalarını istedik. Biraz yardımla artık sayıları da harflerle yazmaya başladık. Eksik kısımları evde tamamlayacağız.
Yarın cümle yazma ve matematik resim miktarını rakamla yazma değerlendirmesi yapacağız. Yani Türkçe ve Matematik Değerlendirmesi yapacağız.
İyi geceler---------İyi okumalar----İyi Çalışmalar----------
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.