&HAYAT BİLGİSİ:
1.DERSTE 3 boyutlu gözlüklerle okul salonunda sinema izledik.
H.B. kitabımızın öğrenci çalışma kısmındaki BİRBİRİMİZE BENZİYOR MUYUZ? etkinliğini yapmayanlar bu gece veya hafta sonu muhakkak tamamlasınlar.Arkadaş sınıftan veya mahalleden de olabilir.
&TÜRKÇE:
2.dersimizin yarısı da sinema izlemek için geçti.Dersin devamında sınıfımızda OKUMA YAZMA ÖĞRENİYORUM Kitabımızdan sayfa 41'deki hece-kelime cümle çaılşmaları yapıldı."QNAT İLE NİL"
metni okutuldu.Bu metni tüm öğrencilerim evde okumalılar.Ayrıca sayfa 40 "o" yazma kısmını yapmayanlar muhakkak bitirmeliler.
Diğer dersimizde Etkinlik dosyalarımızdan hece-kelime oluşturma okuma ve yazma çalışması yaptık.Duvarımızda asılı "LALE" "ATA" "ALİ" "NALAN" metinlerini okuttuk.Öğrencilerimizde okuma grupları belirginleşmeye başladı.
Örneğin; bir grup "LALE" metnini rahat okurken diğerlerinde zorlanıyor veya bazılarını hiç okuyamıyor.
Bir başka grup "LALE" ve "ATA" metinlerini rahat okuyabiliyor "ALİ" metninde zorlanıyor."NALAN" metninde çok zorlanıyor.
Bir başka grup ise "NALAN" metnini de çok rahat okuyor.Artık harf birleştirmeyi kavramış olan bu grup her harfi verdikçe diğerleriyle birleştirebilecek ve okumaya geçebilecek grup olarak karşımızda duruyor.
1.Grubun daha çok yol katetmesi gerekiyor.Bu grubun bol bol okuma çalışması yapması gerekiyor.
2.Grubun ise okumada epey yol aldığı fakat bazı hece ve harfleri birleştirmede kendine güveni yetersiz hatta ağzı harfin şeklini alıyor ama tereddüt içinde söyleyemiyor.Onun için 2.Gruptaki öğrencilerimiz okurken ufak yardımlarla desteklenmeli ve yüreklendirilmeliler.
Tabi sonuç olarak her öğrenci aynı değildir.Bu tüp farklılıklar gayet normal olarak görülmeli ve sabırla öğrencilerimizin pratik yapması tekrarlar yapması sağlanmalı. yaptıkları hata ve eksiklikler güzellikle düzeltilmeli ve öğrencilerimin yaptığı güzel şeyler olumlu yönler öne çıkarılarak moral verilmelidir.
Bu zorlu yolculukta siz velilerime de çok önemli görev düşüyor.Hadi bakalım kolay gelsin.
Bu gün verdiğim diğer etkinlik dosyaları evde tamamlanacak ve okutulacak.Büyük "O" harfini de verdik. Onunla ilgili yazma çalışmaları da sıkmadan çocuk yorulunca bırakılarak yaptırılacak.Bu gece okuma ve yazma çalışmalarına daha çok yer verelim.Yarın dikte değerlendirmesi yapacağım.
Ayrıca yarın hece-kelime-cümle okuma ve yazma etkinliklerimize de yer vereceğim.Öğrencilerin durumu ze zamanımız uygun olursa "r" sesine geçebilirim.
&MATEMATİK:
Bu gün dersimizde 7 RAKAMINI tanıttık.Yazma çalışması yaptık.Ders kitabı öğrenci çalışma kısmı sayfa 36 yapıldı.Bazı öğrencilerim 7 rakamını tersine yazıyor.Evde karşılaşırsak muhakkak düzeltilmeli.Ayrıca etkinlik dosyamızı yaptık.Boyama kısmı evde yapılacak.Ayrıca ikinci 7 rakamı ile ilgili etkinlik dosyamızı ve diğer dosyasında eksiği olan öğrencilerim evde tamamlayacaklar.
Yarın 8 RAKAMINI sınıfta vereceğiz.Hafta sonu bununla ilgili etkinliklerimiz yapılacak.
Ayrıca hafta sonu okuma ve yazma çalışmalrı yaptıracağız.Hafta içi etkinlik dosyalarında veya kitaplarında eksiği bulunan öğrencilerim hafta sonu bunları tamamlayacaklar.
NOT:
BU GÜN İLK DERSTE SİNEMA İZLEDİĞİMİZ İÇİN CLASSDOJO MESAJLARINI GÖNDERMEDİM.
1.DERSTE 3 boyutlu gözlüklerle okul salonunda sinema izledik.
H.B. kitabımızın öğrenci çalışma kısmındaki BİRBİRİMİZE BENZİYOR MUYUZ? etkinliğini yapmayanlar bu gece veya hafta sonu muhakkak tamamlasınlar.Arkadaş sınıftan veya mahalleden de olabilir.
&TÜRKÇE:
2.dersimizin yarısı da sinema izlemek için geçti.Dersin devamında sınıfımızda OKUMA YAZMA ÖĞRENİYORUM Kitabımızdan sayfa 41'deki hece-kelime cümle çaılşmaları yapıldı."QNAT İLE NİL"
metni okutuldu.Bu metni tüm öğrencilerim evde okumalılar.Ayrıca sayfa 40 "o" yazma kısmını yapmayanlar muhakkak bitirmeliler.
Diğer dersimizde Etkinlik dosyalarımızdan hece-kelime oluşturma okuma ve yazma çalışması yaptık.Duvarımızda asılı "LALE" "ATA" "ALİ" "NALAN" metinlerini okuttuk.Öğrencilerimizde okuma grupları belirginleşmeye başladı.
Örneğin; bir grup "LALE" metnini rahat okurken diğerlerinde zorlanıyor veya bazılarını hiç okuyamıyor.
Bir başka grup "LALE" ve "ATA" metinlerini rahat okuyabiliyor "ALİ" metninde zorlanıyor."NALAN" metninde çok zorlanıyor.
Bir başka grup ise "NALAN" metnini de çok rahat okuyor.Artık harf birleştirmeyi kavramış olan bu grup her harfi verdikçe diğerleriyle birleştirebilecek ve okumaya geçebilecek grup olarak karşımızda duruyor.
1.Grubun daha çok yol katetmesi gerekiyor.Bu grubun bol bol okuma çalışması yapması gerekiyor.
2.Grubun ise okumada epey yol aldığı fakat bazı hece ve harfleri birleştirmede kendine güveni yetersiz hatta ağzı harfin şeklini alıyor ama tereddüt içinde söyleyemiyor.Onun için 2.Gruptaki öğrencilerimiz okurken ufak yardımlarla desteklenmeli ve yüreklendirilmeliler.
Tabi sonuç olarak her öğrenci aynı değildir.Bu tüp farklılıklar gayet normal olarak görülmeli ve sabırla öğrencilerimizin pratik yapması tekrarlar yapması sağlanmalı. yaptıkları hata ve eksiklikler güzellikle düzeltilmeli ve öğrencilerimin yaptığı güzel şeyler olumlu yönler öne çıkarılarak moral verilmelidir.
Bu zorlu yolculukta siz velilerime de çok önemli görev düşüyor.Hadi bakalım kolay gelsin.
Bu gün verdiğim diğer etkinlik dosyaları evde tamamlanacak ve okutulacak.Büyük "O" harfini de verdik. Onunla ilgili yazma çalışmaları da sıkmadan çocuk yorulunca bırakılarak yaptırılacak.Bu gece okuma ve yazma çalışmalarına daha çok yer verelim.Yarın dikte değerlendirmesi yapacağım.
Ayrıca yarın hece-kelime-cümle okuma ve yazma etkinliklerimize de yer vereceğim.Öğrencilerin durumu ze zamanımız uygun olursa "r" sesine geçebilirim.
&MATEMATİK:
Bu gün dersimizde 7 RAKAMINI tanıttık.Yazma çalışması yaptık.Ders kitabı öğrenci çalışma kısmı sayfa 36 yapıldı.Bazı öğrencilerim 7 rakamını tersine yazıyor.Evde karşılaşırsak muhakkak düzeltilmeli.Ayrıca etkinlik dosyamızı yaptık.Boyama kısmı evde yapılacak.Ayrıca ikinci 7 rakamı ile ilgili etkinlik dosyamızı ve diğer dosyasında eksiği olan öğrencilerim evde tamamlayacaklar.
Yarın 8 RAKAMINI sınıfta vereceğiz.Hafta sonu bununla ilgili etkinliklerimiz yapılacak.
Ayrıca hafta sonu okuma ve yazma çalışmalrı yaptıracağız.Hafta içi etkinlik dosyalarında veya kitaplarında eksiği bulunan öğrencilerim hafta sonu bunları tamamlayacaklar.
NOT:
BU GÜN İLK DERSTE SİNEMA İZLEDİĞİMİZ İÇİN CLASSDOJO MESAJLARINI GÖNDERMEDİM.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.