#HAYAT BİLGİSİ:
Dersimizde Ders Kitabı sayfa 43 "Arkadaşlarımla Eğlenmeyi Seviyorum" konusunu işledik.Resim üzerinde konuştuk.Konu ile ilgili soruları yanıtladık.Yarın öğrenci çalışma kısmı sayfa 37'yi işleyeceğiz.
Ayrıca "k" sesi ile ilgili panoyu okuttuk.
#TÜRKÇE:
İlk dersimizde "k" sesi etkinlik dosyamızı projeksiyondan tahtaya yansıtarak "k" harfi ekleyerek yeni kelimeler oluşturup okuduk. Bazı öğrencilerim bu etkinlik dosyasını doldurmuşlar ama hiç okumamışlar. Tahtada okuyamadılar. Tahtaya kaldırıp kelimelerin eksik yerlerine "k" harfini yazıp okuyan öğrencilerim hafta sonu tekrar yapmışlar. Eksik çalışmayalım.Evde muhakkak eksik etkinlikleri tamamlayalım ve okuyalım.
İkinci dersimizde "ı" sesi ile ilgili şarkı dinledik. Hangi kelimelerde "ı" sesi vardır.Bunları kitabımızdan bulduk. Sonra "ı" sesi ile ilgili sunum izledik. "ı" harfini diğer harfler arasından arayıp bulduk.Sınıf panomuza astık. Öğrencilerim "ı" harfini ararken gösterdiğim diğer harfleri de tanıdılar.Artık harfleri tanıyabiliyorlar. Sesi tanıma ve yazma etkinliklerimizi kısacası harf verme hızımızı artırabiliriz. Yavaş yavaş arkadan takip edenler de biraz daha gayret edecekler ve arkadaşlarına yetişmeye çalışacaklar.
Daha sonra "ı" harfinin yazılış yönünü sunumdan izleyip havada yazdık. "ı" sesinin nokyasız "i" gibi yazıldığını öğrencilerim belirtti. Sonra da kitabımıza küçük "ı" yazdık. Daha sonra kitabımızın sayfa 65'teki etkinliklerin bir kısmını yaptık.Sayfa 65'i tamamlayamayan varsa evde tamamlayacak.Bu sayfa okunacak.Sayfa 66 da evde okutulabilir. Etkinlik dosyamızı dağıtarak çiçeği vazoya götürdük.(küçük "ı") Sonra sunumunu izleyip havada büyük "I" yazdık. Etkinlik dosyamızda da balığı akvaryuma götürdük.(Büyük "I" yazdık.) Eksik kısımlar evde tamamlanacak. Etkinlik dosyamızın arka kısmından 6 rakamının olduğu kısmı işledik. Ses ve hece birleştirmelerini okuduk yazdık.Heceleri boyadık. Eksik kısımlar tamamlanıp okutulacak. Yan sayfayı sınıfta işleyeceğiz. Yarın "ı" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz. Ayrıca defterlerimizde de "ı-I" harflerini yazdıralım.
Okuma kitapçıklarımızı bazı öğrencilerim kaybetmiş veya sınıfa getirmemişler. Bu kitapçıkları okutalım.Hemde hecelemeden okunmalılar. Yarın yeni (5.) kitapçık dağıtacağım.
Ayrıca Leyla arkadaşlarına Lolipop getirmişti.Onları dağıttı.Leyla'ya ve babasına teşekkür ederiz.
#MATEMATİK:
Matematikte ritmik saymalar yaptık. Birer birer 100'e kadar saydık.Sonra sunum izledik. Birer birer 50'ye kadar balıkları saydık.Sonra onar onar saydık.İleriye ve geriye saymaya dikkatlerini çektik. Belirli sayıdan başlayarak(15 balık) 50' ye kadar saydırdık.
Daha sonra Noktaları birleştirme dosyası dağıtıp noktaları birleştirdik ve boyadık.
Yarın ritmik saymalara devam edeceğiz.Evde muhakkak birer-beşer- onar saydıralım.
İyi geceler -İyi çalışmalar--
Dersimizde Ders Kitabı sayfa 43 "Arkadaşlarımla Eğlenmeyi Seviyorum" konusunu işledik.Resim üzerinde konuştuk.Konu ile ilgili soruları yanıtladık.Yarın öğrenci çalışma kısmı sayfa 37'yi işleyeceğiz.
Ayrıca "k" sesi ile ilgili panoyu okuttuk.
#TÜRKÇE:
İlk dersimizde "k" sesi etkinlik dosyamızı projeksiyondan tahtaya yansıtarak "k" harfi ekleyerek yeni kelimeler oluşturup okuduk. Bazı öğrencilerim bu etkinlik dosyasını doldurmuşlar ama hiç okumamışlar. Tahtada okuyamadılar. Tahtaya kaldırıp kelimelerin eksik yerlerine "k" harfini yazıp okuyan öğrencilerim hafta sonu tekrar yapmışlar. Eksik çalışmayalım.Evde muhakkak eksik etkinlikleri tamamlayalım ve okuyalım.
İkinci dersimizde "ı" sesi ile ilgili şarkı dinledik. Hangi kelimelerde "ı" sesi vardır.Bunları kitabımızdan bulduk. Sonra "ı" sesi ile ilgili sunum izledik. "ı" harfini diğer harfler arasından arayıp bulduk.Sınıf panomuza astık. Öğrencilerim "ı" harfini ararken gösterdiğim diğer harfleri de tanıdılar.Artık harfleri tanıyabiliyorlar. Sesi tanıma ve yazma etkinliklerimizi kısacası harf verme hızımızı artırabiliriz. Yavaş yavaş arkadan takip edenler de biraz daha gayret edecekler ve arkadaşlarına yetişmeye çalışacaklar.
Daha sonra "ı" harfinin yazılış yönünü sunumdan izleyip havada yazdık. "ı" sesinin nokyasız "i" gibi yazıldığını öğrencilerim belirtti. Sonra da kitabımıza küçük "ı" yazdık. Daha sonra kitabımızın sayfa 65'teki etkinliklerin bir kısmını yaptık.Sayfa 65'i tamamlayamayan varsa evde tamamlayacak.Bu sayfa okunacak.Sayfa 66 da evde okutulabilir. Etkinlik dosyamızı dağıtarak çiçeği vazoya götürdük.(küçük "ı") Sonra sunumunu izleyip havada büyük "I" yazdık. Etkinlik dosyamızda da balığı akvaryuma götürdük.(Büyük "I" yazdık.) Eksik kısımlar evde tamamlanacak. Etkinlik dosyamızın arka kısmından 6 rakamının olduğu kısmı işledik. Ses ve hece birleştirmelerini okuduk yazdık.Heceleri boyadık. Eksik kısımlar tamamlanıp okutulacak. Yan sayfayı sınıfta işleyeceğiz. Yarın "ı" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz. Ayrıca defterlerimizde de "ı-I" harflerini yazdıralım.
Okuma kitapçıklarımızı bazı öğrencilerim kaybetmiş veya sınıfa getirmemişler. Bu kitapçıkları okutalım.Hemde hecelemeden okunmalılar. Yarın yeni (5.) kitapçık dağıtacağım.
Ayrıca Leyla arkadaşlarına Lolipop getirmişti.Onları dağıttı.Leyla'ya ve babasına teşekkür ederiz.
#MATEMATİK:
Matematikte ritmik saymalar yaptık. Birer birer 100'e kadar saydık.Sonra sunum izledik. Birer birer 50'ye kadar balıkları saydık.Sonra onar onar saydık.İleriye ve geriye saymaya dikkatlerini çektik. Belirli sayıdan başlayarak(15 balık) 50' ye kadar saydırdık.
Daha sonra Noktaları birleştirme dosyası dağıtıp noktaları birleştirdik ve boyadık.
Yarın ritmik saymalara devam edeceğiz.Evde muhakkak birer-beşer- onar saydıralım.
İyi geceler -İyi çalışmalar--
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.