#HAYAT BİLGİSİ:
Ders kitabı sayfa 62 "İŞİN BİTİNCE KAPAT! " konusunu işledik.
Suyun canlıların yaşamındaki önemini belirttik. Resimleri inceleyerek, öğrencilerin neler yaptığını anlattık. Konu ile ilgili soruları okuyarak cevaplandırdık.
Öğrenci çalışma kısmı sayfa 54'ü okuyarak resimlerdeki yanlış davranışları kırmızıya, doğru davranışları yeşile boyadık.
Sayfa 55'teki Anıl'a evde yardımcı olarak bu etkinliğimizi evde yapalım.
YARIN "DUYU ORGANLARIMIZIN GÖREVLERİ" konusunu işleyeceğiz.
TÜM SINIF İÇİN OKULİSTİK 15 GÜNLÜK DENEME ÜYELİĞİNE BAŞVURDUM.ŞİFRELER YAKINDA GELECEK.SİZLERE DAĞITACAĞIM. BU ŞİFRELERLE OKULİSTİK KULLANILABİLECEKTİR.
#TÜRKÇE:
"P" sesini tanıtmaya başladık. MORPA KAMPÜS'TEN ses ile ilgili anlatımları dinledik. Sonra "p" harfinin yazımını interaktif olarak izledik.Havada, kitabımızda,etk,nlik dosyalarımızda yazdık. İçinde "p" sesi olan resimleri inceledik. Olanları işaretledik. Tahtada bu resimlerin adlarını yazdık, kitabımızda resimlerin altına adlarını yazdık.
Harf yazım eksiği olanlar evde büyük ve küçük "p" harflerini yazacaklar. Sayfa 124'teki ses, hece,kelime çalışmalarını yaptık.Sayfa 125'teki cümleleri ve PEKER metnini okuduk. PEKER metni kitabımızda alt kısma evde yazılacaktır. Özellikle evde hiç ders çalışmayan ve öğrencilerimin ne yapacağını sormayan, ne işlendiğinden haberi olmayan velilerimin biraz daha ilgili olmalarını rica ediyorum. Sayfa 126'daki noktalı yerlere "p" harfi yazarak kelimeleri tamamlayarak okuttuk. İPEK İLE IŞIK metnini okuttuk. Evde bu sayfalarda eksiği olanlar tamamlayacaklar ve metinleri okuyacaklar.Yarın bu sayfaları okutacağım. Yine "p" sesi ile ilgili etkinlikler yapacağız. Ancak bu kısımları dahi tamamlamayan öğrencilerim çok geri kalıyorlar. Onun için lütfen işlediklerimizi ciddiyetle takip edelim ve öğrencilerimizin evde tekrarlar yapmalarını ve eksiklerini tamamlamalarını sağlayalım.
GARGAMEL HIZLI OKUMA KİTABIMIZI okuduk. Bazı öğrencilerim kitabını kaybetmişler. Bu ne biçim sorumsuzluk(!) Dün verdiğimiz ev çalışması "l-c" cümlelerini defterlerimize yazma , yine eksik, yazılmamış. Yazmayan çalışmayan aynı öğrenciler.... Bu öğrenciler çok geri kaldıkları için bu çalışmaları tekrar amacıyla vermiştim. Fakat okuma yazmayı öğrenenler çalışıyor geri kalanların umrunda değil. Böyle devam ederlerse ikinci dönem zor okurlar gibime geliyor. Bir de herkes okuma belgesi istiyor. Hem çalışma okuma yazma için hiç çaba harcama hem de belge iste ne güzel iş....
Yarın herkes ev çalışmasını yapmış olarak sınıfa gelmeli. HIZLI OKUMA KİAPLARIMIZ okunmuş olmalı. Kitabımızdan, verdiğim etkinlik dosyasından eksik yerler yapımalı ve okunmalı. "p" harfleri eksikleri yazabildiğimiz kadar yazılmalı. Bu gün BEN OKUYORUM BELGESİ vermeyi sürdürdük. Yarın yine vermeyi sürdüreceğiz. Ama belge almak için çalışanlara ve okuyup yazanlara belge vereceğim.
DÜN OSMAN'IN GETİRDİĞİ ÇİKOLATALRI OSMAN ARKADAŞLARINA DAĞITMIŞTI. OSMAN'A VE VELİMİZE TEŞEKKÜR EDİRİZ.
BU GÜN DE YAĞIZ ÖMER'İN GETİRDİĞİ LOLİPOPLARI YAĞIZ ÖMER ARKADAŞLARINA DAĞITTI. YAĞIZ ÖMER'E VE VELİMİZE TEŞEKKÜR EDERİZ.
ELİF NAZ'IN ARKADAŞLARINA DAĞITMAK İÇİN GETİRDİĞİ ÇİKOLATALARI DA YARIN DAĞITACAĞIZ. ŞİMDİDEN LİF NAZ'A VE VELİMİZE TEŞEKKÜR EDERİZ.
#MATEMATİK:
Dersimizde sınıfımızn duvarına zaman ölçüleri ile ilgili afişlerimizi astık. Okuduk. Sonra Takvim,yıl,ay,gün ile ilgili sunumumuzu izledik. Ders kitabımızdan sayfa 103'teki takvimi inceledik.Takvim üzerinde aşağıda belirtilen tarihleri bulduk, işaretledik. Öğrencilerimize 1-F sınıf takvimini dağıttık. Bu takvimi öğrenciler odalarına asarak her günkü tarihi işartleyecekler. Doğum günlerini işaretleyecekler.
Yarın da sayfa 104-105'i işleyeceğiz. Sayfa 62-63 ise sınıfta yapılacak.Eksik kısımları evde tamamlayacağız.
Son dersimizde (SERBEST ETKİNLİKLER ) remi boya etkinliği dosyası dağıttık. Dosyamızı okuyarak belirtilen renklerle boyamaya başladık. Bazı öğrencilerim tamamladılar. Eksiği olanlar okuyarak evde boyamayı tamamlayacaklar. Dünkü çalışma gibi boş bırakılmasın. Dünkünü kontrol edince boyama eksikleri çoktu. Lütfen öğrencilerimin sorumluluklarını yerine getirmesini sağlayalım.
İYİ GECELER------İYİ ÇALIŞMALAR----
Ders kitabı sayfa 62 "İŞİN BİTİNCE KAPAT! " konusunu işledik.
Suyun canlıların yaşamındaki önemini belirttik. Resimleri inceleyerek, öğrencilerin neler yaptığını anlattık. Konu ile ilgili soruları okuyarak cevaplandırdık.
Öğrenci çalışma kısmı sayfa 54'ü okuyarak resimlerdeki yanlış davranışları kırmızıya, doğru davranışları yeşile boyadık.
Sayfa 55'teki Anıl'a evde yardımcı olarak bu etkinliğimizi evde yapalım.
YARIN "DUYU ORGANLARIMIZIN GÖREVLERİ" konusunu işleyeceğiz.
TÜM SINIF İÇİN OKULİSTİK 15 GÜNLÜK DENEME ÜYELİĞİNE BAŞVURDUM.ŞİFRELER YAKINDA GELECEK.SİZLERE DAĞITACAĞIM. BU ŞİFRELERLE OKULİSTİK KULLANILABİLECEKTİR.
#TÜRKÇE:
"P" sesini tanıtmaya başladık. MORPA KAMPÜS'TEN ses ile ilgili anlatımları dinledik. Sonra "p" harfinin yazımını interaktif olarak izledik.Havada, kitabımızda,etk,nlik dosyalarımızda yazdık. İçinde "p" sesi olan resimleri inceledik. Olanları işaretledik. Tahtada bu resimlerin adlarını yazdık, kitabımızda resimlerin altına adlarını yazdık.
Harf yazım eksiği olanlar evde büyük ve küçük "p" harflerini yazacaklar. Sayfa 124'teki ses, hece,kelime çalışmalarını yaptık.Sayfa 125'teki cümleleri ve PEKER metnini okuduk. PEKER metni kitabımızda alt kısma evde yazılacaktır. Özellikle evde hiç ders çalışmayan ve öğrencilerimin ne yapacağını sormayan, ne işlendiğinden haberi olmayan velilerimin biraz daha ilgili olmalarını rica ediyorum. Sayfa 126'daki noktalı yerlere "p" harfi yazarak kelimeleri tamamlayarak okuttuk. İPEK İLE IŞIK metnini okuttuk. Evde bu sayfalarda eksiği olanlar tamamlayacaklar ve metinleri okuyacaklar.Yarın bu sayfaları okutacağım. Yine "p" sesi ile ilgili etkinlikler yapacağız. Ancak bu kısımları dahi tamamlamayan öğrencilerim çok geri kalıyorlar. Onun için lütfen işlediklerimizi ciddiyetle takip edelim ve öğrencilerimizin evde tekrarlar yapmalarını ve eksiklerini tamamlamalarını sağlayalım.
GARGAMEL HIZLI OKUMA KİTABIMIZI okuduk. Bazı öğrencilerim kitabını kaybetmişler. Bu ne biçim sorumsuzluk(!) Dün verdiğimiz ev çalışması "l-c" cümlelerini defterlerimize yazma , yine eksik, yazılmamış. Yazmayan çalışmayan aynı öğrenciler.... Bu öğrenciler çok geri kaldıkları için bu çalışmaları tekrar amacıyla vermiştim. Fakat okuma yazmayı öğrenenler çalışıyor geri kalanların umrunda değil. Böyle devam ederlerse ikinci dönem zor okurlar gibime geliyor. Bir de herkes okuma belgesi istiyor. Hem çalışma okuma yazma için hiç çaba harcama hem de belge iste ne güzel iş....
Yarın herkes ev çalışmasını yapmış olarak sınıfa gelmeli. HIZLI OKUMA KİAPLARIMIZ okunmuş olmalı. Kitabımızdan, verdiğim etkinlik dosyasından eksik yerler yapımalı ve okunmalı. "p" harfleri eksikleri yazabildiğimiz kadar yazılmalı. Bu gün BEN OKUYORUM BELGESİ vermeyi sürdürdük. Yarın yine vermeyi sürdüreceğiz. Ama belge almak için çalışanlara ve okuyup yazanlara belge vereceğim.
DÜN OSMAN'IN GETİRDİĞİ ÇİKOLATALRI OSMAN ARKADAŞLARINA DAĞITMIŞTI. OSMAN'A VE VELİMİZE TEŞEKKÜR EDİRİZ.
BU GÜN DE YAĞIZ ÖMER'İN GETİRDİĞİ LOLİPOPLARI YAĞIZ ÖMER ARKADAŞLARINA DAĞITTI. YAĞIZ ÖMER'E VE VELİMİZE TEŞEKKÜR EDERİZ.
ELİF NAZ'IN ARKADAŞLARINA DAĞITMAK İÇİN GETİRDİĞİ ÇİKOLATALARI DA YARIN DAĞITACAĞIZ. ŞİMDİDEN LİF NAZ'A VE VELİMİZE TEŞEKKÜR EDERİZ.
#MATEMATİK:
Dersimizde sınıfımızn duvarına zaman ölçüleri ile ilgili afişlerimizi astık. Okuduk. Sonra Takvim,yıl,ay,gün ile ilgili sunumumuzu izledik. Ders kitabımızdan sayfa 103'teki takvimi inceledik.Takvim üzerinde aşağıda belirtilen tarihleri bulduk, işaretledik. Öğrencilerimize 1-F sınıf takvimini dağıttık. Bu takvimi öğrenciler odalarına asarak her günkü tarihi işartleyecekler. Doğum günlerini işaretleyecekler.
Yarın da sayfa 104-105'i işleyeceğiz. Sayfa 62-63 ise sınıfta yapılacak.Eksik kısımları evde tamamlayacağız.
Son dersimizde (SERBEST ETKİNLİKLER ) remi boya etkinliği dosyası dağıttık. Dosyamızı okuyarak belirtilen renklerle boyamaya başladık. Bazı öğrencilerim tamamladılar. Eksiği olanlar okuyarak evde boyamayı tamamlayacaklar. Dünkü çalışma gibi boş bırakılmasın. Dünkünü kontrol edince boyama eksikleri çoktu. Lütfen öğrencilerimin sorumluluklarını yerine getirmesini sağlayalım.
İYİ GECELER------İYİ ÇALIŞMALAR----
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.