#TÜRKÇE:
Türkçe 2 Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı 6.Etkinlik:Karışık olarak verilen kelimelerden anlamlı cümleler kurup yazıp-okuduk. /.Etkinliği evde yapmıştık. Sınıfta metnin hangi bölümüyle ilgili resim çizdiğimizi anlattık. 8.Etkinlikte ise en son okuduğumuz masal kitabını tanıttık. Bazı öğrencilerim bu etkinliği evde yapmışlardı. Nasıl yapılacağını; Masalın Adı:......................Masalın Kahramanı:....................................Masalın konusu:.......................... nasıl belirlenir; örneklerle anlattık.Yapanlardan bazılarını okuttuk.
9. ve 10. Etkinlikleri okuduğumuz masal kitaplarına göre yapalım. 11.Etkinliği de hafta sonu boyayalım. Altına hangi masal ile ilgili resim olduğunu da yazabiliriz.
İçinde dört adet kısa metin ve her metinle ilgili sorular bulunan etkinlik dosyası dağıtarak metinlerden birini okuyarak sorularını cevapladık. Diğer metinler de hafta sonu okunacak ve soruları cevaplanacak. Ayrıca bir metin seçilerek deftere yazılacak.
Kitap okuma takip çizelgesi dağıttım. Pazartesi günü sınıf kitaplığımızdan kitap dağıtmaya başlayacağız. Haftanın üç günü KİTAP DAĞITMA-TOPLAMA GÜNÜMÜZ olacak. PAZARTESİ--ÇARŞAMBA--CUMA----Bu günlerde SINIF KİTAPLIĞIMIZDAN okumak için kitap alacağız ve okuduğumuz kitapları evde çizelgemize işleyerek bu günlerde geri sınıfa getirip değiştirebileceğiz. 1-F SINIFI KİTAPLIK KULÜBÜ GÖREVLİ ÖĞRENCİLERİ de kitap dağıtım ve toplama görevini yapacaklar. Evde öğrencilerimin kitapları okumalarını ve okuduklarını size anlatmalarını sağlarsanız; okunan kitapların yararı daha çok olacaktır. Yani siz de öğrencilerimin iyi birer okur olmalarında üstünüze düşen sorumluluğu alacaksınız. Arada okunan kitaplarla ilgili sorular soracağım. Kitabı okuyan öğrenci eğer dikkatini vererek okuduysa kitapla ilgili soruları yanıtlayabilmelidir. NİCELİK yanında bence NİTELİK de önemlidir.
PAZARTESİ günü MASALLAR metni etkinlik sorularını tamamlayarak, RENGİNİ ARAYAN TOP metnini işlemeye başlayacağız. Öğrencilerim metni evde birkaç kez okurlarsa sınıfta işlerken daha verimli bir ders olacaktır. Kitabımızı incelerseniz metinlerin çok uzun olduğunu fark edeceksiniz. Öğrencilerimin metinleri daha iyi anlayabilmeleri için daha kısa metinler etkinlik dosyaları dağırıp bunlarla okuma ve anlama, anladığıyla ilgili sorular cevaplama etkinlikleri yaptırıyorum ki kitabımızdaki metinleri daha rahat işleyebilelim. Sizlerden de isteğim öğrencilerim metin,şiir veya kitap okuduğunda anlamalarını güçlendirmek için okuduklarıyla ilgili sorular yöneltelim ve cevaplamalrını isteyelim. Böylece okunanları anlama becerilerini geliştirmiş olacağız.
Kitabımızdan konuları işlerken , kısa metinlerin bulunduğu etkinlik dosyalarımızı dağıtıp, bunları da okuyup ilgili sorularını cevaplamaya devam edeceğiz. Dikkatinizi çektiyse karışık verilen kelimelerden anlamlı cümle kurmada zorlanmıyoruz. Çünkü bunla ilgili harfleri öğrenirken çok etkinlik yaptık.
Önümüzdeki günlerde HIZLI OKUMA ETKİNLİK DOSYALARI da dağıtarak okumamızı daha da hızlandırmak için sizlerin de yardımıyla etkinliklerimizi (46 Dosya ve açiklama dosyası) yapacağız.
Okumada geri kalmış öğrencilerime ise OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİYORUM KİTABIMDAN okumalar yaptıralım.
#MATEMATİK:
Etkinlik dosyası dağıtarak toplama alıştırmaları yaptık. Tahtada da alıştırmaları yaptırarak kontrol ettik. Daha sonra da etkinliğimizi boyadık. Eksiği olanlar evde tamamlayarak boyasınlar.
PAZARTESİ GÜNÜ;
HAYAT BİLGİSİ;Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 75,YEMEKTEN ÖNCE,YEMEKTEN SONRA konusunun etkinliklerini işleyeceğiz. Evde yemekten önce neler yaptığımızı,yemekten sonra neler yaptığımızı yaparlarken siz de hatırlatırsanız.İşlediğimiz konu pekişmiş olur. Ayrıca öğrencilerimin size yemekten önce ve yemekten sonra kendilerine göre yardım etmelerini sağlarsanız biz sınıfta boş yere bazı öğütlerde bulunmamış oluruz. Yaşamda da öğrettiklerimiz uygulamış olurlar.
TÜRKÇE:
Kısa metin dosyamızı ve defterleri kontrol edeceğim. Kitabımızdan MASALLAR metni etkinliklerini kontrol edeceğim. Tamamlanmış olanlara ÇOK GÜZEL--AFERİN kaşesi basacağız. Soruları birlikte cevaplayacağız.RENGİNİ ARAYAN TOP metnini okuyacağız. Süreye göre Öğrenci Çalışma kısmı etkinliklerini yapmaya başlayacağız. OKUMA ANLAMA ETKİNLİK DOSYASI DAĞITIP okuyup sorularını cevaplayacağız.
KİTAP DAĞITMAYA BAŞLAYACAĞIZ.....................
#MATEMATİK:
DERS KİTABI sayfa 124 etkinlikleri yapacağız. Sayfa 125 Ç.TOPLAMA İŞLEMİNİN ÖZELLİKLERİNİ ÖĞRENELİM------Verilmeyen Toplananı Bulma konusunu işlemeye başlayacağız.
GELECEK HAFTA CUMARTESİ GÜNÜ OKUL KURSUMUZ BAŞLAYACAK. BU DÖNEM BİZİM SINIF OLARAK ,SİZ DE İSTİYORSANIZ KURS AÇMAYI DÜŞÜNÜYORUM. PAZARTESİ GÜNÜ KURS İLE İLGİLİ BİLGİ DOSYASI HAZIRLANIRSA DAĞITACAĞIM.
İYİ TATİLLER-----------İYİ ÇALIŞMALAR------------
Türkçe 2 Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı 6.Etkinlik:Karışık olarak verilen kelimelerden anlamlı cümleler kurup yazıp-okuduk. /.Etkinliği evde yapmıştık. Sınıfta metnin hangi bölümüyle ilgili resim çizdiğimizi anlattık. 8.Etkinlikte ise en son okuduğumuz masal kitabını tanıttık. Bazı öğrencilerim bu etkinliği evde yapmışlardı. Nasıl yapılacağını; Masalın Adı:......................Masalın Kahramanı:....................................Masalın konusu:.......................... nasıl belirlenir; örneklerle anlattık.Yapanlardan bazılarını okuttuk.
9. ve 10. Etkinlikleri okuduğumuz masal kitaplarına göre yapalım. 11.Etkinliği de hafta sonu boyayalım. Altına hangi masal ile ilgili resim olduğunu da yazabiliriz.
İçinde dört adet kısa metin ve her metinle ilgili sorular bulunan etkinlik dosyası dağıtarak metinlerden birini okuyarak sorularını cevapladık. Diğer metinler de hafta sonu okunacak ve soruları cevaplanacak. Ayrıca bir metin seçilerek deftere yazılacak.
Kitap okuma takip çizelgesi dağıttım. Pazartesi günü sınıf kitaplığımızdan kitap dağıtmaya başlayacağız. Haftanın üç günü KİTAP DAĞITMA-TOPLAMA GÜNÜMÜZ olacak. PAZARTESİ--ÇARŞAMBA--CUMA----Bu günlerde SINIF KİTAPLIĞIMIZDAN okumak için kitap alacağız ve okuduğumuz kitapları evde çizelgemize işleyerek bu günlerde geri sınıfa getirip değiştirebileceğiz. 1-F SINIFI KİTAPLIK KULÜBÜ GÖREVLİ ÖĞRENCİLERİ de kitap dağıtım ve toplama görevini yapacaklar. Evde öğrencilerimin kitapları okumalarını ve okuduklarını size anlatmalarını sağlarsanız; okunan kitapların yararı daha çok olacaktır. Yani siz de öğrencilerimin iyi birer okur olmalarında üstünüze düşen sorumluluğu alacaksınız. Arada okunan kitaplarla ilgili sorular soracağım. Kitabı okuyan öğrenci eğer dikkatini vererek okuduysa kitapla ilgili soruları yanıtlayabilmelidir. NİCELİK yanında bence NİTELİK de önemlidir.
PAZARTESİ günü MASALLAR metni etkinlik sorularını tamamlayarak, RENGİNİ ARAYAN TOP metnini işlemeye başlayacağız. Öğrencilerim metni evde birkaç kez okurlarsa sınıfta işlerken daha verimli bir ders olacaktır. Kitabımızı incelerseniz metinlerin çok uzun olduğunu fark edeceksiniz. Öğrencilerimin metinleri daha iyi anlayabilmeleri için daha kısa metinler etkinlik dosyaları dağırıp bunlarla okuma ve anlama, anladığıyla ilgili sorular cevaplama etkinlikleri yaptırıyorum ki kitabımızdaki metinleri daha rahat işleyebilelim. Sizlerden de isteğim öğrencilerim metin,şiir veya kitap okuduğunda anlamalarını güçlendirmek için okuduklarıyla ilgili sorular yöneltelim ve cevaplamalrını isteyelim. Böylece okunanları anlama becerilerini geliştirmiş olacağız.
Kitabımızdan konuları işlerken , kısa metinlerin bulunduğu etkinlik dosyalarımızı dağıtıp, bunları da okuyup ilgili sorularını cevaplamaya devam edeceğiz. Dikkatinizi çektiyse karışık verilen kelimelerden anlamlı cümle kurmada zorlanmıyoruz. Çünkü bunla ilgili harfleri öğrenirken çok etkinlik yaptık.
Önümüzdeki günlerde HIZLI OKUMA ETKİNLİK DOSYALARI da dağıtarak okumamızı daha da hızlandırmak için sizlerin de yardımıyla etkinliklerimizi (46 Dosya ve açiklama dosyası) yapacağız.
Okumada geri kalmış öğrencilerime ise OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİYORUM KİTABIMDAN okumalar yaptıralım.
#MATEMATİK:
Etkinlik dosyası dağıtarak toplama alıştırmaları yaptık. Tahtada da alıştırmaları yaptırarak kontrol ettik. Daha sonra da etkinliğimizi boyadık. Eksiği olanlar evde tamamlayarak boyasınlar.
PAZARTESİ GÜNÜ;
HAYAT BİLGİSİ;Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 75,YEMEKTEN ÖNCE,YEMEKTEN SONRA konusunun etkinliklerini işleyeceğiz. Evde yemekten önce neler yaptığımızı,yemekten sonra neler yaptığımızı yaparlarken siz de hatırlatırsanız.İşlediğimiz konu pekişmiş olur. Ayrıca öğrencilerimin size yemekten önce ve yemekten sonra kendilerine göre yardım etmelerini sağlarsanız biz sınıfta boş yere bazı öğütlerde bulunmamış oluruz. Yaşamda da öğrettiklerimiz uygulamış olurlar.
TÜRKÇE:
Kısa metin dosyamızı ve defterleri kontrol edeceğim. Kitabımızdan MASALLAR metni etkinliklerini kontrol edeceğim. Tamamlanmış olanlara ÇOK GÜZEL--AFERİN kaşesi basacağız. Soruları birlikte cevaplayacağız.RENGİNİ ARAYAN TOP metnini okuyacağız. Süreye göre Öğrenci Çalışma kısmı etkinliklerini yapmaya başlayacağız. OKUMA ANLAMA ETKİNLİK DOSYASI DAĞITIP okuyup sorularını cevaplayacağız.
KİTAP DAĞITMAYA BAŞLAYACAĞIZ.....................
#MATEMATİK:
DERS KİTABI sayfa 124 etkinlikleri yapacağız. Sayfa 125 Ç.TOPLAMA İŞLEMİNİN ÖZELLİKLERİNİ ÖĞRENELİM------Verilmeyen Toplananı Bulma konusunu işlemeye başlayacağız.
GELECEK HAFTA CUMARTESİ GÜNÜ OKUL KURSUMUZ BAŞLAYACAK. BU DÖNEM BİZİM SINIF OLARAK ,SİZ DE İSTİYORSANIZ KURS AÇMAYI DÜŞÜNÜYORUM. PAZARTESİ GÜNÜ KURS İLE İLGİLİ BİLGİ DOSYASI HAZIRLANIRSA DAĞITACAĞIM.
İYİ TATİLLER-----------İYİ ÇALIŞMALAR------------
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.