24 Şubat 2014 Pazartesi

24 ŞUBAT 2014 PAZARTESİ İŞLEDİKLERİMİZ---YARIN İŞLEYECEKLERİMİZ

#HAYAT BİLGİSİ:
Ders kitabı sayfa 87-88 ZAMANI PLANLAYALIM konusunu işledik. Zeynep'in bir gün içinde yaptığı işler tablosunu inceledik. 1 küp , 1 saati göstermektedir. Tablo ile ilgili soruları cevapladık. Resimleri inceledik. Bir gün içinde ders çalışmaya ve oyun oynamaya ne kadar zaman ayırdığımızı söyledik. Öğrenci çalışma kısmı 77'deki 1.soruyu cevapladık. 2.soru evde cevaplanacak. Eksiği olanlar tamamlayacaklar.
Yarın soruları cevaplayarak BEBEKLİKTEN ÇOCUKLUĞA konusunu işlemeye başlayacağız.
#TÜRKÇE:
Ders kitabı GÖÇMEN KEDİ metninin resimlerini anlattık. Metne hazırlık soruları cevapladık. Daha sonra metnimizi okumaya başladık. Okurken belirli yerlerinde durarak devamının nasıl olacağı ile ilgili iki soru cevapladık. Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 27'deki 1.Etkinliği yaptık. Anahtar kelimelerden(kedi,sonbahar) ve verilen hikaye unsurlarından (ana karakter, yer,olay) yararlanarak hikaye yazdık. Seviye grubu çalışmamıza da devam ettik. Bir grup hikaye yazarken diğer grup ile okuma çalışması yaptık. Yazılan hikayeleri okuduk. Kısa ve eksik yazanlar evde tamamlayacaklar. Yarın hikayelerimizi okutacağım. Diğer gruba da çalışma dosyası verdim. Bu dosyalar evde bol bol okunacak. 
Yarın GÖÇMEN KEDİ metnimizi işlemeye devam edeceğiz. Verdiğim etkinlik dosyaları da yapılacak.
#MATEMATİK:
iNTERAKTİF OLARAK OKULİSTİK'ten TOPLAMADA TOPLANANLARIN YERİ DEĞİŞİNCE TOPLAM DEĞİŞMEZ ANLATIMINI İZLEDİK. UYGULAMALARI TAHTADA yaptık. Daha sonra kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 77'deki 5. ve 6.Etkinlikleri yaptık. Eksiği kalanlar evde tamamlayacaklar.
Yarın TOPLAMLARI 10 VE 20 OLAN SAYI İKİLİLERİNİ BELİRLEYELİM konusu işleyeceğiz. Bugün bu konuyla ilgili bir etkinlik yaptık.Yarın ders kitabı sayfa 129-130-131 Öğrenci çalışma kısmı sayfa 78-79---konuyu işlemeye ertesi günde de devam edeceğiz. Evde toplamaları çalışalım. Kelebekli toplamamızı boyamayı unutanlar bu gece boyamış olacaklar....
Diğer dersimizde HIZLI OKUMA ÇALIŞMASI 1 okumaları yaptırdım. Evde okuyanlar ve çalışanlar çok çok güzel ve hatasız okudular.CLASS DOJO 'ya ÇOK GÜZEL OKUDU işaretledik. Bu gece için LİMON HIZLI OKUMA ÇALIŞMASI 2 dosyasını dağıttım. Üzerindeki açıklamalr doğrultusunda okutulacak.Yarın sınıfta okutacağım. Öğrencilerim tüm sınıfı okuturken sıkılıyorlar .Ancak yapacak bir şey yok sınıfımız 45 kişi.....
Ayrıca diğer dersimizde OKUNAN HİKAYE KİTAPLARINI, KİTAP KURDU DOSYALARINI kontrol ederek topladım. Kitapları değiştirdim. BEŞ KİTAP OKUYARAK KİTAP OKUMA ÇİZELGESİNİ GETİREN ELİF NAZ'I VE İLGİSİNDEN DOLAYI VELİMİZİ KUTLUYORUM. BİRAZ SONRA OKUDUĞU KİTAPLARINI e-okul'a gireceğim.
Ayrıca kitap toplarken bir etkinlik dosyası dağıttım. Diğer öğrencilerim etkinlik dosyalarını yaptılar. YAĞIZ  metni evde okunup soruları dosyaya yapılacak. Arkadaki soru cevapları sınıfta cevapladık. Nasıl yapıldığını açıkladım. Eksiği olanlar tamamlayacaklar. Yarın kontrol ederek sınıfta tekrar cevaplayacağız. 
GELMEYEN ÖĞRENCİLERİM İÇİN ETKİNLİK DOSYALARINI ARKADAŞLARINI VERMELERİ İÇİN ALNLAR ARKADAŞLARINA VERMEDİLER VEYA EKSİK VERDİLER. BİR DAHA ÜZERİMİZE ALDIĞIMIZ SORUMLULUĞU EKSİK YAPMAYALIM.
İYİ GECELER--------İYİ ÇALIŞMALAR---------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

KIŞ VE EV ETKİNLİĞİMİZ