#HAYAT BİLGİSİ:
BEBEKLİKTEN ÇOCUKLUĞA konusunu işlemeye devam ettik. Öğrenci çalışma kısmını kontrol edip Şimdiki resmi ve altındaki soruların cevaplarını yazanlara kaşe bastık. Yapmayanlara CLASS DOJO'dan EV ÖDEVİNİ YAPMAMIŞ kırmızı olumsuz not verdik. Sonra da bazı soruları seçerek soruyu ve cevabı okuttuk.
Yarın KENDİMİ BEĞENİYORUM KONUSUNU İŞLEYECEĞİZ. Ders kitabı sayfa 90-91...Öğrenci çalışma kısmı sayfa 81..
#TÜRKÇE:
GÖÇMEN KEDİ öğrenci çalışma kısmı sayfa 28-29, 4.-5.- ve 6.Etkinlikleri yaptık.
Evde 7.-8.etkinlik yapılacak. "KENDİNİ ASLAN SANAN FARE" masalı yazılacak. Resmi çizilecek. Yarın sınıfta okuyacağız.
Aslan İle Fare
Ormanlar kralı aslan ormanda bir gün avlanmaktan gelmiş, yatmış uyuyormuş. Minik bir fare aslanın üzerinde dolaşmaya başlamış.Aslan sinirlenerek uyanıp fareyi yakalayış. Tam öldüreceği sırada fare yalvarmış:
-Ne olur beni bırak! Gün olur benimda sana bir iyiliğim dokunur, demiş.
Aslan farenin bu sözlerine gülerek:
-Sen küçük bir faresin, bana ne iyiliğin dokunur ki deyip,fareye acımış ve fareyi bırakmış.
Fare sevinerek oradan uzaklasmış
Aradan zaman geçmiş, Aslan birgün avcıların kurduğu tuzağa yakalanmış.
Aslan çırpınmış, bağırmış ama tuzaktan bir türlü kurtulamamış. Oradan geçmekte olan minik fare aslanın bu durumunu görmüş. Hemen dişleri ile tuzağın iplerini kemirerek kesmiş. Aslanı tuzaktan kurtarmış.
Fare aslana:
- Beni küçük diye beğenmiyordun. Bak. senin canını kurtardım, demiş.
Aslan, böylece yapılan bir iyiliğin karşılıksız kalmayacağını anlamış.
Masalımız kısaca böyle................... Yarın 9. ve 10.Etkinlikleri de yapacağız.
#MATEMATİK :
TOPLAMLARI10 İLE 20 OLAN SAYI İKİLİLERİNİ BELİRLEYELİM---Toplamları Hep Aynı
konusunu işlemeye başladık. Ders kitabı sayfa 129-130. öğrenci çalışma kısmı sayfa 78-79 yarın sınıfta işlemeye devam edeceğiz.
Dün verdiğimiz etkinlik dosyalarını kontrol ettik. Kaşe bastık. Eksik ve hiç yapmayanlara olumsuz not verdik. Derse katılanlara da CLASS DOJO'DA olumlu not vermeye devam ediyoruz. Etkinlik dosyalarında eksiği olanlar tamamlamalılar. Bazı velilerimiz öğrencilerim yaptığını kontrol etmeyi angarya görüyorlar. Lütfen çocuklarımızın neler yaptığına bakalım. İLGİLİ VELİLERİME ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. BİZ ÖĞRENCİLERİMLE 4 YIL BİRLİKTEYİZ. SİZLER İSE ÖMÜR BOYU. LÜTFEN ÇOCUKLARIMIZA SINIFTA NE İŞLEDİĞİNİ, NELER YAPTIĞIMIZI, ÖDEVLERİNİN NE OLDUĞUNU SORALIM. ONLARA ZAMAN AYIRALIM. ÇOCUKLARIN GELECEĞİMİZ OLDUĞUNU UNUTMAYALIM.SİZİN İLGİNİZ ONLARIN DAHA BAŞARILI OLMALARINI SAĞLAYACAKTIR.ÇITAMIZI HER ZAMAN DAHA YUKARIYA ÇIKARACAĞIM. GERİ KALANLAR YETİŞMEKTE ZORLANMAMAK İÇİN ZAMANINDA ÇALIŞMALILAR....
#GÖRSEL SANATLAR:
Dersimizde resim defterlerimize ailemiz ve evimiz konulu resim yapıp boyadık. Bu arada okuduğumuz kitaplarımızı KİTAP KURDU dosyalarımızı kontrol ederek değiştirdik.
BEŞER KİTAP OKUYAN ÖĞRENCİLERİMİN KİTAP OKUMA ÇİZELGELERİNİ TOPLADIM. BEŞ KİTAP OKUYAN ÖĞRENCİLERİM; KUZEY, ESMA ARAS, İHSAN, AHMET....
ÖĞRENCİLERİMİ KUTLUYORUM. ÖĞRENCİLERİMDEN YARDIMLARINI VE İLGİLERİNİ ESİRGEMEYEN DEĞERLİ VELİLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.
Az sonra e-okula okunan kitapları gireceğim.
Son dersimizde HIZLI OKUMA ÇALIŞMASI 3 UNUTMA dosyamızı okuttuk. Süre yetmediği için herkese okutamadım. Ama genelde öğrencilerim sorumluluklarının bilincinde birkaç öğrencim hariç herkes evde okumuş. Zamanında ve doğru okuyorlar. HIZLI OKUMA ÇALIŞMASI 4 dosyamızı da dağıttık. Akşama evde okuyalım. Süre tutalım. Doğru ve güzel en fazla 30 saniyede okunmalıdır. 30 saniyeyi geçirirsek , en fazla 30 saniyede okuyana kadar okutalım. Melis'in babası gibi okuma amaca uygun olunca altına veli adı,soyadı yazıp imza atarsak, hızlı okumaya ciddiye aldığımız daha belli olur.
seviye grubu çalışması için beş öğrencime v-f harfleri ile ilgili okuma ses-hece-kelime-cümle dosyası dağıttım.Bunlar okunup deftere yazılacak. Özellikle hiç yazmayan bir öğrencim ve yazmak zor gelen bir öğrencim sorumluluklarının farkına varmazlarsa arkadaşlarından çok çok geri kalıyorlar." Kuşlarımız kantlanıp uçarken, onlar uçmaya çalışan GÖÇMEN KEDİ gibi ağacın en yüksek dalından düşüp arasını burasını kırabilirler." (!)
İYİ GECELER---------İYİ ÇALIŞMALAR-----
(HALK OYUNLARI ÇALIŞMASI YARIN VAR.............
BEBEKLİKTEN ÇOCUKLUĞA konusunu işlemeye devam ettik. Öğrenci çalışma kısmını kontrol edip Şimdiki resmi ve altındaki soruların cevaplarını yazanlara kaşe bastık. Yapmayanlara CLASS DOJO'dan EV ÖDEVİNİ YAPMAMIŞ kırmızı olumsuz not verdik. Sonra da bazı soruları seçerek soruyu ve cevabı okuttuk.
Yarın KENDİMİ BEĞENİYORUM KONUSUNU İŞLEYECEĞİZ. Ders kitabı sayfa 90-91...Öğrenci çalışma kısmı sayfa 81..
#TÜRKÇE:
GÖÇMEN KEDİ öğrenci çalışma kısmı sayfa 28-29, 4.-5.- ve 6.Etkinlikleri yaptık.
Evde 7.-8.etkinlik yapılacak. "KENDİNİ ASLAN SANAN FARE" masalı yazılacak. Resmi çizilecek. Yarın sınıfta okuyacağız.
Aslan İle Fare
Ormanlar kralı aslan ormanda bir gün avlanmaktan gelmiş, yatmış uyuyormuş. Minik bir fare aslanın üzerinde dolaşmaya başlamış.Aslan sinirlenerek uyanıp fareyi yakalayış. Tam öldüreceği sırada fare yalvarmış:
-Ne olur beni bırak! Gün olur benimda sana bir iyiliğim dokunur, demiş.
Aslan farenin bu sözlerine gülerek:
-Sen küçük bir faresin, bana ne iyiliğin dokunur ki deyip,fareye acımış ve fareyi bırakmış.
Fare sevinerek oradan uzaklasmış
Aradan zaman geçmiş, Aslan birgün avcıların kurduğu tuzağa yakalanmış.
Aslan çırpınmış, bağırmış ama tuzaktan bir türlü kurtulamamış. Oradan geçmekte olan minik fare aslanın bu durumunu görmüş. Hemen dişleri ile tuzağın iplerini kemirerek kesmiş. Aslanı tuzaktan kurtarmış.
Fare aslana:
- Beni küçük diye beğenmiyordun. Bak. senin canını kurtardım, demiş.
Aslan, böylece yapılan bir iyiliğin karşılıksız kalmayacağını anlamış.
Masalımız kısaca böyle................... Yarın 9. ve 10.Etkinlikleri de yapacağız.
#MATEMATİK :
TOPLAMLARI10 İLE 20 OLAN SAYI İKİLİLERİNİ BELİRLEYELİM---Toplamları Hep Aynı
konusunu işlemeye başladık. Ders kitabı sayfa 129-130. öğrenci çalışma kısmı sayfa 78-79 yarın sınıfta işlemeye devam edeceğiz.
Dün verdiğimiz etkinlik dosyalarını kontrol ettik. Kaşe bastık. Eksik ve hiç yapmayanlara olumsuz not verdik. Derse katılanlara da CLASS DOJO'DA olumlu not vermeye devam ediyoruz. Etkinlik dosyalarında eksiği olanlar tamamlamalılar. Bazı velilerimiz öğrencilerim yaptığını kontrol etmeyi angarya görüyorlar. Lütfen çocuklarımızın neler yaptığına bakalım. İLGİLİ VELİLERİME ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. BİZ ÖĞRENCİLERİMLE 4 YIL BİRLİKTEYİZ. SİZLER İSE ÖMÜR BOYU. LÜTFEN ÇOCUKLARIMIZA SINIFTA NE İŞLEDİĞİNİ, NELER YAPTIĞIMIZI, ÖDEVLERİNİN NE OLDUĞUNU SORALIM. ONLARA ZAMAN AYIRALIM. ÇOCUKLARIN GELECEĞİMİZ OLDUĞUNU UNUTMAYALIM.SİZİN İLGİNİZ ONLARIN DAHA BAŞARILI OLMALARINI SAĞLAYACAKTIR.ÇITAMIZI HER ZAMAN DAHA YUKARIYA ÇIKARACAĞIM. GERİ KALANLAR YETİŞMEKTE ZORLANMAMAK İÇİN ZAMANINDA ÇALIŞMALILAR....
#GÖRSEL SANATLAR:
Dersimizde resim defterlerimize ailemiz ve evimiz konulu resim yapıp boyadık. Bu arada okuduğumuz kitaplarımızı KİTAP KURDU dosyalarımızı kontrol ederek değiştirdik.
BEŞER KİTAP OKUYAN ÖĞRENCİLERİMİN KİTAP OKUMA ÇİZELGELERİNİ TOPLADIM. BEŞ KİTAP OKUYAN ÖĞRENCİLERİM; KUZEY, ESMA ARAS, İHSAN, AHMET....
ÖĞRENCİLERİMİ KUTLUYORUM. ÖĞRENCİLERİMDEN YARDIMLARINI VE İLGİLERİNİ ESİRGEMEYEN DEĞERLİ VELİLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.
Az sonra e-okula okunan kitapları gireceğim.
Son dersimizde HIZLI OKUMA ÇALIŞMASI 3 UNUTMA dosyamızı okuttuk. Süre yetmediği için herkese okutamadım. Ama genelde öğrencilerim sorumluluklarının bilincinde birkaç öğrencim hariç herkes evde okumuş. Zamanında ve doğru okuyorlar. HIZLI OKUMA ÇALIŞMASI 4 dosyamızı da dağıttık. Akşama evde okuyalım. Süre tutalım. Doğru ve güzel en fazla 30 saniyede okunmalıdır. 30 saniyeyi geçirirsek , en fazla 30 saniyede okuyana kadar okutalım. Melis'in babası gibi okuma amaca uygun olunca altına veli adı,soyadı yazıp imza atarsak, hızlı okumaya ciddiye aldığımız daha belli olur.
seviye grubu çalışması için beş öğrencime v-f harfleri ile ilgili okuma ses-hece-kelime-cümle dosyası dağıttım.Bunlar okunup deftere yazılacak. Özellikle hiç yazmayan bir öğrencim ve yazmak zor gelen bir öğrencim sorumluluklarının farkına varmazlarsa arkadaşlarından çok çok geri kalıyorlar." Kuşlarımız kantlanıp uçarken, onlar uçmaya çalışan GÖÇMEN KEDİ gibi ağacın en yüksek dalından düşüp arasını burasını kırabilirler." (!)
İYİ GECELER---------İYİ ÇALIŞMALAR-----
(HALK OYUNLARI ÇALIŞMASI YARIN VAR.............
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.