#Okulumuzun bahçesinde sıra olduk. Sınıfımıza sıra ile gittik. Sıralarımıza istediğimiz arkadaşlarımızla oturduk. Yoklama yaptık. Altı arkadaşımız gelmemişti. Bir arkadaşımız sonradan geldi.( Çok özel durumlar harici mümkün olduğunca devamsızlık yapmayalım. Özellikle harf öğrenimi döneminde devamsızlık yaparsak bu durum diğer arkadaşlarımıza göre geri kalmamıza sebep olacaktır.)
# "Hazır bulunuşluk Testi" ni uyguladık. Sonuçlarını bloğumuzdan görebilirsiniz.
# Kalem tutma,kalem kullanma , çizgi çalışması yaptık. Yapılan çalışmaları sıra ile topladık.
#Üstünde- altında, yüksekte-alçakta etkinliği yaptık. Etkinliğimiz sırasında renkli kalemlerimizi kullanarak renk bilgilerini pekiştirmeye çalıştık. Sınıf içindeki nesnelerin yerlerini söyledik.
#UZAMSAL İLİŞKİLER: İçinde-dışında, Altında-üstünde, yüksekte-alçakta etkinliğine devam ettik. Nesnelerin nerede olduğunu söyledik. Nesneleri boyadık. Etkinlik dosyalarımız öğrencilerin yanındadır. Evde tekrar edersek pekiştirici olur. Ayrıca öğrencilerimin etkinlik dosyalarını koymaları için çıtçıtlı poşet dosyalarını yanlarına koyalım. Çoğu öğrencimin poşet dosyaları yoktu. Etkinlik dosyalarını kırıştırıp çantalarına koymaya çalıştılar.
Çizgileri takip ederek tamamlama ve boyama çalışmalarını sınıf panosuna astık.
#Parmak oyunları oynadık. Grup olarak oyunlarımızı sözleriyle ve hareketleriyle söyledik-uyguladık.
#Oyun hamurlarımızla nesneler yapmaya başladık. Ne yazık ki ders süremiz doldu. Birçok öğrencim biraz daha okulda kalalım dediler. Fakat velilerimiz kapıda beklediklerinden onları fazla bekletmemek için toplanıp evlerimize gittik.
#Yarın kuru boyalarımızı, kurşun kalem-silgi-açacak- oyun hamuru getirelim.
Formları eksik olanlar doldurup getirsinler.
İyi günler...
# "Hazır bulunuşluk Testi" ni uyguladık. Sonuçlarını bloğumuzdan görebilirsiniz.
# Kalem tutma,kalem kullanma , çizgi çalışması yaptık. Yapılan çalışmaları sıra ile topladık.
#Üstünde- altında, yüksekte-alçakta etkinliği yaptık. Etkinliğimiz sırasında renkli kalemlerimizi kullanarak renk bilgilerini pekiştirmeye çalıştık. Sınıf içindeki nesnelerin yerlerini söyledik.
#UZAMSAL İLİŞKİLER: İçinde-dışında, Altında-üstünde, yüksekte-alçakta etkinliğine devam ettik. Nesnelerin nerede olduğunu söyledik. Nesneleri boyadık. Etkinlik dosyalarımız öğrencilerin yanındadır. Evde tekrar edersek pekiştirici olur. Ayrıca öğrencilerimin etkinlik dosyalarını koymaları için çıtçıtlı poşet dosyalarını yanlarına koyalım. Çoğu öğrencimin poşet dosyaları yoktu. Etkinlik dosyalarını kırıştırıp çantalarına koymaya çalıştılar.
Çizgileri takip ederek tamamlama ve boyama çalışmalarını sınıf panosuna astık.
#Parmak oyunları oynadık. Grup olarak oyunlarımızı sözleriyle ve hareketleriyle söyledik-uyguladık.
#Oyun hamurlarımızla nesneler yapmaya başladık. Ne yazık ki ders süremiz doldu. Birçok öğrencim biraz daha okulda kalalım dediler. Fakat velilerimiz kapıda beklediklerinden onları fazla bekletmemek için toplanıp evlerimize gittik.
#Yarın kuru boyalarımızı, kurşun kalem-silgi-açacak- oyun hamuru getirelim.
Formları eksik olanlar doldurup getirsinler.
İyi günler...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.