#Sınıf yoklaması ile birlikte okulda yemek isteyenlerle ilgili veli istek formunu topladık. Getirmeyenler yarın mutlaka getirsinler.
#Benzerliklerimizi ve Farklılıklarımızı gözlemledik. Tahtaya çıkardığımız arkadaşlarımızın benzer ve farklı yönlerini söyledik. Daha sonra dağıttığımız etkinlik dosyasında uygulamalar yaptık. (Hala çıtçıtlı etkinlik poşet dosyasını getirmeyip dosyalarını çantalarına sıkıştıran ve buruş buruş eden öğrencilerim var. Yarın muhakkak çıtçıtlı poşet dosyalar yanımızda olacak.)
#Çizgi çalışmaları yaptık. Zamanında bitiren ve düzgün yapanlara kaşe bastık. Eksiği olanlar tamamlayacaklar.
# Oyun hamurlarımızla, pinpon topu ve pipetlerle oyun oynadık.
#Ders Kitaplarımız geldi. Poşetleyip öğrencilerimize dağıttık. Her öğrencinin poşetinde 1-YAZI DEFTERİ, 2-İLKOKUL 1.SINIF İLKOKUMA YAZMA KİTABI, 3-İLKOKUL TÜRKÇE 1 KİTABI, 4-HAYAT BİLGİSİ DERS KİTABI, 5-İLKOKUL MATEMATİL 1 DERS KİTABI, 6-MÜZİK 1.SINIF ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KİTABI var. Kitaplarımızı Uyum haftası ilk gününde dağıttığım ihtiyaç listesinin arka yüzünde belirtiğim gibi kaplayacağız. Kitaplarımız her öğrenci için birer tane olduğu için kaybetmeyelim. Sonra bulmamız sorun oluyor.
#Benzerliklerimizi ve Farklılıklarımızı gözlemledik. Tahtaya çıkardığımız arkadaşlarımızın benzer ve farklı yönlerini söyledik. Daha sonra dağıttığımız etkinlik dosyasında uygulamalar yaptık. (Hala çıtçıtlı etkinlik poşet dosyasını getirmeyip dosyalarını çantalarına sıkıştıran ve buruş buruş eden öğrencilerim var. Yarın muhakkak çıtçıtlı poşet dosyalar yanımızda olacak.)
#Çizgi çalışmaları yaptık. Zamanında bitiren ve düzgün yapanlara kaşe bastık. Eksiği olanlar tamamlayacaklar.
# Oyun hamurlarımızla, pinpon topu ve pipetlerle oyun oynadık.
#Ders Kitaplarımız geldi. Poşetleyip öğrencilerimize dağıttık. Her öğrencinin poşetinde 1-YAZI DEFTERİ, 2-İLKOKUL 1.SINIF İLKOKUMA YAZMA KİTABI, 3-İLKOKUL TÜRKÇE 1 KİTABI, 4-HAYAT BİLGİSİ DERS KİTABI, 5-İLKOKUL MATEMATİL 1 DERS KİTABI, 6-MÜZİK 1.SINIF ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KİTABI var. Kitaplarımızı Uyum haftası ilk gününde dağıttığım ihtiyaç listesinin arka yüzünde belirtiğim gibi kaplayacağız. Kitaplarımız her öğrenci için birer tane olduğu için kaybetmeyelim. Sonra bulmamız sorun oluyor.
Defterleri ve
kitapları mutlaka kaplanmalı ve etiketlenmelidir.
Çocukların kitaplarını ayırt
etmelerini kolaylaştırmak için tercihen matematik defter ve kitabı şeffaf
kırmızı, Türkçe grubu mavi, Hayat Bilgisi grubu yeşil, Okuma Yazma Kitabı ve
güzel yazı defteri şeffaf sarı renkli kaplanırsa güzel olur.
* Uzamsal İlişkiler (Matematik Dersi) konusunu ; sağında-solunda, alçakta-yüksekte, arasında, çevresinde ile ilgili sınıfta örnekler vererek anlattık. Etkinlik dosyası dağıtarak uygulamalar yaptık. Evde etkinlik dosyalarımızı inceleyerek yazan yönergelere göre tekrar çalışması yapabiliriz.
* Çizgi - boyama çalışması yaptık. Çizme veya boyamaları tamamlayamayan öğrencilerim oldu. Evde eksiklerimizi tamamlayalım.
*Son dersimizde çizgi çalışması etkinlik dosyası dağıttık. Fakat bir kısmını yapabildik. Devamını evde tamamlayalım. Çizgi çalışmalarında kalem tutma ve noktalı kısımların üzerinden kaydırmadan gitmeye özen göstermeliyiz.
------------------------------------------------------------------------------------
! !!!!!Beslenme çantaların öğrencilerin yiyebilecekleri kadar yiyecek koyalım. Çoğu yiyemiyor ve artıyor.
Ayrıca havalar çok sıcak olduğu için suları bitiyor. Yanlarına sulukları ile su şişesinde yedek su koyalım. Bir miktar su alıp sınıf dolabımıza koysak iyi olacak.
---------------------------------------------------------------------------------------
Yarın kaplanmış olarak kaplanmış ve etiketli olarak;1- Yazı Defterlerini, 2-İlkokul 1.Sınıf İlkokuma Yazma Kitabı, 3-Hayat Bilgisi Kitabı, 4-Matematik 1 Ders Kitabı' nı getirelim.
Kitaplarımızı evde inceleyelim.
Oyun hamarlarımız, kuru boyalarımız, kurşun kalem, silgi, açacak hep yanımızda olacak.
İYİ AKŞAMLAR...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.