*HAYAT BİLGİSİ: DK. Sayfa 22 1.Ünite Değerlendirme kısmını kitabımızın PDF'sinden Akıllı Tahtada cevapladık. Pazartesi günü SINIFIMIZ NEREDE?(Sayfa 23) Konusunu işlemeye başlayacağız. Sayfa 24'teki soruları cevaplayacağız.
*TÜRKÇE: e l ------ el hecesini e ve l seslerini birleştirerek okuduk- yazdık. Bence e ve l seslerinin birleştirerek el kelimesini okuyabilen bu durumu anlayabilen öğrenciler diğer sesleri öğrendiğimizde onları bir araya getirme ve okumada zorlanmayacaklardır. sesleri bir araya getirmenin başlangıcı olduğu için "el" hecesini okuyup yazmayı çok önemsiyorum. Tahtada e ve l sesini tanıma, seslerin bulunduğu resimleri belirleme, adlarını söyleme ve e -l seslerine dikkat çekme uygulamaları yaptık. Defterimize ve etkinlik dosyamıza "el" yazdık. Kontrol edip eksik ve hataları düzeltmeye çalıştık. Özellikle el kelimesini aralıksız yazan öğrencilerimiz vardı. Yazarken; el el el el el el el gibi aralıklı yazalım. elelelelelelelel şeklinde yazmak yanlıştır. Harf yazımlarında hata olduğunu gözlemlediğimizde çizgili harflerin üzerinden geçip harf yazımımızı düzeltebiliriz.
le hecesinin l e seslerinden oluştuğunu belirtip sesleri söyledik ve okuduk. Defterimize yazdık.
Dağıttığımız etkinlik dosyasında noktalı el , boşluklara el yazdık. Etkinlik dosyamızda boyamalı etkinliklerimizi hafta sonu yapabiliriz.( Elinde kalem olan çocuğun olduğu etkinlik; el kelimelerini maviye boyayalım.) BENİM SES KİTABIM 2 sayfa 7'deki el ve le hece ve kelimelerini yazalım. Sayfa 8 el ve le hece ve kelimesini yazalım. Sayfa 11'deki metni bazı öğrencilerimize okuttuk. Evde okutalım. Zorlanılması durumunda ısrarcı olmayalım. Pazartesi e le----ele , el le------elle hecelerini öğreteceğiz.
Güzel yazı defterlerimize ikişer satır öğrendiğimiz harfleri( E e L l) ve öğrendiğimiz heceleri (el le) ve 1 rakamını yazalım.
Berat arkadaşlarına çubuklu şeker getirip dağıttı. Berat'a ve velimize teşekkür ediyoruz.
(Not: Sınıf sayımız 37, 2 devamsız öğrencimiz var ve 35 öğrencimiz devamlıdır. Onun için sınıfta arkadaşlarımıza bir şey getireceksek lütfen 35-40 sayısında olsun.)
*MATEMATİK: DK. Sayfa 25-26 Sıra Sizde (Tartma Ağır-Hafif) etkinliklerini Akıllı tahtaya yansıttığımız kitabımızın PDF'sinde ve kitaplarımızda yaptık. Ailemizde kimlerin ağır kimlerin hafif olduğunu söyledik. Ünite Değerlendirme kısmını evde yapabiliriz. Pazartesi sınıfta da tahtada birlikte yapacağız. Daha sonra 2.ÜNİTE Doğal Sayılar konusuna başlayacağız.
Müzik dersimizde İstiklal Marşı'mızı söylerken- dinlerken nasıl durmamız gerektiğini anlattık. Birlikte İstiklal Marşı'mızı söyledik. Cuma günü okulun tatile girişi dolayısıyla İstiklal Marşı'mızı sınıfta söyledik. Söylerken hazır olda durduk.
Sınıf içinde teneffüslerde arkadaşlarımızla oyun oynarken birbirimize zarar vermeyecek şekilde oynamaya dikkat edelim. Teneffüslerde çok koşturmayalım. Hem düşüyoruz hem de çok yorulup terliyoruz.
Sınıftan çıkışlarda eşyalarımızı çantamıza koymayı unutmayalım!
Kalemlerini etiketlemeyenlerin kalemleri ya karışıyor ya da kalemini düşüren tanıyamıyor. Biz kalem kutumuza koyuyoruz. Ama kimin olduğu nelli olmadığı için orada duruyorlar. Kalemlerimizi ve diğer araç gerecimiz muhakkak etiketleyip adımızı yazalım.
Proje Çalışmaları Çocuk Kulübü ile ilgili açıklama ve veli dilekçesini öğrencilerime dağıttım. proje Çalışmaları Çocuk Kulübü'ne katılmak isteyen öğrencilerimin velileri açıklamaları okuyup, formu doldurarak pazartesi sınıfa getirebilirler.
İYİ TATİLLER--İYİ ÇALIŞMALAR.
*TÜRKÇE: e l ------ el hecesini e ve l seslerini birleştirerek okuduk- yazdık. Bence e ve l seslerinin birleştirerek el kelimesini okuyabilen bu durumu anlayabilen öğrenciler diğer sesleri öğrendiğimizde onları bir araya getirme ve okumada zorlanmayacaklardır. sesleri bir araya getirmenin başlangıcı olduğu için "el" hecesini okuyup yazmayı çok önemsiyorum. Tahtada e ve l sesini tanıma, seslerin bulunduğu resimleri belirleme, adlarını söyleme ve e -l seslerine dikkat çekme uygulamaları yaptık. Defterimize ve etkinlik dosyamıza "el" yazdık. Kontrol edip eksik ve hataları düzeltmeye çalıştık. Özellikle el kelimesini aralıksız yazan öğrencilerimiz vardı. Yazarken; el el el el el el el gibi aralıklı yazalım. elelelelelelelel şeklinde yazmak yanlıştır. Harf yazımlarında hata olduğunu gözlemlediğimizde çizgili harflerin üzerinden geçip harf yazımımızı düzeltebiliriz.
le hecesinin l e seslerinden oluştuğunu belirtip sesleri söyledik ve okuduk. Defterimize yazdık.
Dağıttığımız etkinlik dosyasında noktalı el , boşluklara el yazdık. Etkinlik dosyamızda boyamalı etkinliklerimizi hafta sonu yapabiliriz.( Elinde kalem olan çocuğun olduğu etkinlik; el kelimelerini maviye boyayalım.) BENİM SES KİTABIM 2 sayfa 7'deki el ve le hece ve kelimelerini yazalım. Sayfa 8 el ve le hece ve kelimesini yazalım. Sayfa 11'deki metni bazı öğrencilerimize okuttuk. Evde okutalım. Zorlanılması durumunda ısrarcı olmayalım. Pazartesi e le----ele , el le------elle hecelerini öğreteceğiz.
Güzel yazı defterlerimize ikişer satır öğrendiğimiz harfleri( E e L l) ve öğrendiğimiz heceleri (el le) ve 1 rakamını yazalım.
Berat arkadaşlarına çubuklu şeker getirip dağıttı. Berat'a ve velimize teşekkür ediyoruz.
(Not: Sınıf sayımız 37, 2 devamsız öğrencimiz var ve 35 öğrencimiz devamlıdır. Onun için sınıfta arkadaşlarımıza bir şey getireceksek lütfen 35-40 sayısında olsun.)
*MATEMATİK: DK. Sayfa 25-26 Sıra Sizde (Tartma Ağır-Hafif) etkinliklerini Akıllı tahtaya yansıttığımız kitabımızın PDF'sinde ve kitaplarımızda yaptık. Ailemizde kimlerin ağır kimlerin hafif olduğunu söyledik. Ünite Değerlendirme kısmını evde yapabiliriz. Pazartesi sınıfta da tahtada birlikte yapacağız. Daha sonra 2.ÜNİTE Doğal Sayılar konusuna başlayacağız.
Müzik dersimizde İstiklal Marşı'mızı söylerken- dinlerken nasıl durmamız gerektiğini anlattık. Birlikte İstiklal Marşı'mızı söyledik. Cuma günü okulun tatile girişi dolayısıyla İstiklal Marşı'mızı sınıfta söyledik. Söylerken hazır olda durduk.
Sınıf içinde teneffüslerde arkadaşlarımızla oyun oynarken birbirimize zarar vermeyecek şekilde oynamaya dikkat edelim. Teneffüslerde çok koşturmayalım. Hem düşüyoruz hem de çok yorulup terliyoruz.
Sınıftan çıkışlarda eşyalarımızı çantamıza koymayı unutmayalım!
Kalemlerini etiketlemeyenlerin kalemleri ya karışıyor ya da kalemini düşüren tanıyamıyor. Biz kalem kutumuza koyuyoruz. Ama kimin olduğu nelli olmadığı için orada duruyorlar. Kalemlerimizi ve diğer araç gerecimiz muhakkak etiketleyip adımızı yazalım.
Proje Çalışmaları Çocuk Kulübü ile ilgili açıklama ve veli dilekçesini öğrencilerime dağıttım. proje Çalışmaları Çocuk Kulübü'ne katılmak isteyen öğrencilerimin velileri açıklamaları okuyup, formu doldurarak pazartesi sınıfa getirebilirler.
İYİ TATİLLER--İYİ ÇALIŞMALAR.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.