*HAYAT BİLGİSİ:"GÜVENLİ YOLLARI BİLİRİZ" DK. sayfa 20 -21-22 , konusuna devam ettik. Sayfa 20'deki resmi inceleyip resimde yanlış hareket eden kişileri bulup söyledik. Yapılan yanlış hareketlerin hangi sonuçlara neden olabileceğini tartıştık. Sayfa 23'teki resimleri inceledik. Tanıdığımız ve tanımadığımız kişilere nasıl davranmamız gerektiğini söyledik. Sayfa 22 soruları cevapladık. Ancak yanlarına yanlışa üzgün yüz, doğruya gülen yüz yapamadık. Pazartesi özellikler konu üzerinde durarak doğru ve yanlışların yanlarına üzgün veya gülen yüz yapacağız.Sonra zamanımız kalırsa "SINIFIMIZ NEREDE? Konusuna geçeceğiz.
*TÜRKÇE: İLKOKUMA YAZMA KİTABI sayfa 17'deki noktalı yuvarlakları ne yönden ne yöne çizeceğimizi tahtada gösterdik. Çizgi çalışmalarını yaptık. Sayfa 19'daki baykuşların üzerindeki noktaların üzerinden nasıl geçeceğimizi tahtada gösterdik, havada çizdik, sonra kitabımızda çizdik. Zamanında ve güzel yapanlara kaşe bastık. Sayfa 20'deki noktaların üzerinden ok yönünde geçeceğimizi tahtada gösterdik, birlikte havada parmağımızla çizdik. Sonra kitabımızda çizdik. Çizerken kontrol ettik. Kalem tutma ve çizme yönlerine dikkat ettik. Zamanında ve güzel yapanlara kaşe bastık. Çizgi çalışması etkinlik dosyası dağıttık ve yukarıda belirtiğimiz sıralı şekilde çizgi çalışmalarını yaptık. Ev çalışması için çizgi çalışması etkinlik dosyası dağıttık. Evde bu çalışmaları hafta sonu yapalım. Pazartesi günü sayfa 21'i yapacağız. Sonra da E e harfi tanıtım ve yazma çalışmalarına başlayacağız. Pazartesi günü yapacağız E e oyun hamuru etkinliği için oyun hamurlarımızı getirmeyi unutmayalım.!!!!!!Telefonumuzdan e e yazma örneklerini öğrencilerime gösterebiliriz. Noktaların üzerinden geçmelerini sağlayabiliriz. Kitaplarımızı, kuru boyalarımızı getirmeyi unutmayalım.
Dikkat etkinliğimizde saatin benzerlerini bulup boyadık. Trenin benzerlerini işaretleyip boyadık. YILDIZLI ALFABE Dinleme metnini dinledik. Metinle ilgili sorular cevapladık.
*MATEMATİK: MATEMATİK 1 KİTABI sayfa 16 Uzakta-Yakında konusunu işlerken kum havuzu resmini inceledik.Kum havuzuna yakın ve uzak olanları söyledik. Sıra Sizde uygulamasını neler çizeceğimizi söyleyerek, zamanında ve doğru yapanlara kaşe bastık. Kitabında veya etkinliğinde kaşe olmayanlar ya zamanında yada doğru yapamamıştır. Sayfa 17 İçinde-Dışında konusunda kum havuzu resmini inceledik. Havuzun kim içinde, kim dışında olduğunu e havuzun içinde veya dışında neler olduğunu söyledik. Evde de bu uygulamaları tekrarlayıp öğrenilenleri pekiştirebiliriz. Alt kısımdaki sepetin dışına bir tane çiçek,içine bir tane top çizdik. Çizilenleri kontrol edip doğru yapanlara kaşe bastık. Hatası olanlara ne tür hataları olduklarını ve düzeltmelerini söyledik.
Sayfa 18 Sağında-Solunda konusunda okul yolundan geçenler resmini inceledik. Sağında ve ya solunda olanları söyledik. Arkadaşlarına göre kendilerinin durumlarını söyledik. Öğrencilerimizi tahtaya çıkarıp sağında solunda ortasında hangi arkadaşımızın olduğunun ismini söyledik. Sonra alt kısımdaki balık resimlerini; deniz bitkisinin sağında yüzen balıkları sarıya, solunda yüzen balıkları pembeye boyadık. Zamanında ve doğru yapanlara kaşe bastık.
Sayfa 19'daki resmi inceledik. Öğrencilerimiz daha okuyamadağı için Erhan'ın evinin sağında kimin evi vardır? Sorusunu soramadık. Onun yerine mutfakta kırmızı masada yemek yiyen çocuğun evinin ne yapan çocuğun evi var? Vb sorularla sağ-sol yönlerini söylettik. alttaki şemayı da işaretlemedik. Pazartesi sayfa 20'den işlemeye devam edeceğiz.
*MÜZİK: Kitabımızı inceledik. 1.BÖLÜM resimde gördüklerimizi anlattık. sayfa 10 resmi inceledik. Anlattık. İstiklâl Marşımız seslendirilirken nasıl davranmalıyız?Anlattık. Sayfa 11'deki resimleri inceledik. Uygulamalar yaptık. İstiklâl Marşımızı seslendirdik. Pazartesi okul başlarken ve Cuma günü okul tatile girerken İstiklâl Marşımızı söylediğimizi ve bu sırada nasıl davranmamız gerektiğini söyledik.
(Bugün İstiklâl Marşımızı söylerken hazırolda durup bayrağımıza doğru bak tüm öğrencilerime teşekkür ederim. Ayrıca hemen çocuğunu almak için aralarına girmeyen ve bekleyerek düzenli bir şekilde öğrencilerimi alan velilerime teşekkür ederim. Bundan sonra da böyle davranarak tüm velilere örnek olmalarını bekliyorum. )
İYİ TATİLLER...
*TÜRKÇE: İLKOKUMA YAZMA KİTABI sayfa 17'deki noktalı yuvarlakları ne yönden ne yöne çizeceğimizi tahtada gösterdik. Çizgi çalışmalarını yaptık. Sayfa 19'daki baykuşların üzerindeki noktaların üzerinden nasıl geçeceğimizi tahtada gösterdik, havada çizdik, sonra kitabımızda çizdik. Zamanında ve güzel yapanlara kaşe bastık. Sayfa 20'deki noktaların üzerinden ok yönünde geçeceğimizi tahtada gösterdik, birlikte havada parmağımızla çizdik. Sonra kitabımızda çizdik. Çizerken kontrol ettik. Kalem tutma ve çizme yönlerine dikkat ettik. Zamanında ve güzel yapanlara kaşe bastık. Çizgi çalışması etkinlik dosyası dağıttık ve yukarıda belirtiğimiz sıralı şekilde çizgi çalışmalarını yaptık. Ev çalışması için çizgi çalışması etkinlik dosyası dağıttık. Evde bu çalışmaları hafta sonu yapalım. Pazartesi günü sayfa 21'i yapacağız. Sonra da E e harfi tanıtım ve yazma çalışmalarına başlayacağız. Pazartesi günü yapacağız E e oyun hamuru etkinliği için oyun hamurlarımızı getirmeyi unutmayalım.!!!!!!Telefonumuzdan e e yazma örneklerini öğrencilerime gösterebiliriz. Noktaların üzerinden geçmelerini sağlayabiliriz. Kitaplarımızı, kuru boyalarımızı getirmeyi unutmayalım.
Dikkat etkinliğimizde saatin benzerlerini bulup boyadık. Trenin benzerlerini işaretleyip boyadık. YILDIZLI ALFABE Dinleme metnini dinledik. Metinle ilgili sorular cevapladık.
*MATEMATİK: MATEMATİK 1 KİTABI sayfa 16 Uzakta-Yakında konusunu işlerken kum havuzu resmini inceledik.Kum havuzuna yakın ve uzak olanları söyledik. Sıra Sizde uygulamasını neler çizeceğimizi söyleyerek, zamanında ve doğru yapanlara kaşe bastık. Kitabında veya etkinliğinde kaşe olmayanlar ya zamanında yada doğru yapamamıştır. Sayfa 17 İçinde-Dışında konusunda kum havuzu resmini inceledik. Havuzun kim içinde, kim dışında olduğunu e havuzun içinde veya dışında neler olduğunu söyledik. Evde de bu uygulamaları tekrarlayıp öğrenilenleri pekiştirebiliriz. Alt kısımdaki sepetin dışına bir tane çiçek,içine bir tane top çizdik. Çizilenleri kontrol edip doğru yapanlara kaşe bastık. Hatası olanlara ne tür hataları olduklarını ve düzeltmelerini söyledik.
Sayfa 18 Sağında-Solunda konusunda okul yolundan geçenler resmini inceledik. Sağında ve ya solunda olanları söyledik. Arkadaşlarına göre kendilerinin durumlarını söyledik. Öğrencilerimizi tahtaya çıkarıp sağında solunda ortasında hangi arkadaşımızın olduğunun ismini söyledik. Sonra alt kısımdaki balık resimlerini; deniz bitkisinin sağında yüzen balıkları sarıya, solunda yüzen balıkları pembeye boyadık. Zamanında ve doğru yapanlara kaşe bastık.
Sayfa 19'daki resmi inceledik. Öğrencilerimiz daha okuyamadağı için Erhan'ın evinin sağında kimin evi vardır? Sorusunu soramadık. Onun yerine mutfakta kırmızı masada yemek yiyen çocuğun evinin ne yapan çocuğun evi var? Vb sorularla sağ-sol yönlerini söylettik. alttaki şemayı da işaretlemedik. Pazartesi sayfa 20'den işlemeye devam edeceğiz.
*MÜZİK: Kitabımızı inceledik. 1.BÖLÜM resimde gördüklerimizi anlattık. sayfa 10 resmi inceledik. Anlattık. İstiklâl Marşımız seslendirilirken nasıl davranmalıyız?Anlattık. Sayfa 11'deki resimleri inceledik. Uygulamalar yaptık. İstiklâl Marşımızı seslendirdik. Pazartesi okul başlarken ve Cuma günü okul tatile girerken İstiklâl Marşımızı söylediğimizi ve bu sırada nasıl davranmamız gerektiğini söyledik.
(Bugün İstiklâl Marşımızı söylerken hazırolda durup bayrağımıza doğru bak tüm öğrencilerime teşekkür ederim. Ayrıca hemen çocuğunu almak için aralarına girmeyen ve bekleyerek düzenli bir şekilde öğrencilerimi alan velilerime teşekkür ederim. Bundan sonra da böyle davranarak tüm velilere örnek olmalarını bekliyorum. )
İYİ TATİLLER...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.