*HAYAT BİLGİSİ: DK. Sayfa 28 Bayrağımızı renklerine boyadık. İstiklal Marşı'mızı dinleyerek-söyleyerek nasıl davranmamız gerektiğini uyguladık. Bayrak töreninde yapılması gereken davranışları okuduk. Yapmamız gerekenleri yanlarındaki kutucuğa "X" işareti koyarak belirledik.
Yarın ve cuma günü "OKULUMUZU VE OKULUMUZUN ÇALIŞANLARINI TANIYORUZ" Konusunu işleyeceğiz. DK. sayfa 29-34
*TÜRKÇE: Öğrendiğimiz seslerle hece-kelime okuma-yazma çalışması yaptık. Tahtada ses birleştirmelerini- okunuşlarını izledik-dinledik. Okuduk-Ders kitabımıza, etkinlik dosyamıza ve defterimize yazdık. i l---il, i k---ik, l i------li, k i------ki, el li------elli, i ki---iki, il ke----------İlke, a li-----Ali, a i le-----aile Kulüp çalışmalarında dağıttığımız etkinlik dosyasında ve tahtada öğrendiğimiz seslerle ilgili okuma-boyama-yazma etkinlikleri yaptık. Bu dosyayı ev çalışması olarak da dağıttık. Eksik kalan kısımları tamamlayalım. Yarın hece-kelime-cümle okuma ve yazma çalışmalarına devam edeceğiz.
Daha sonra da N n sesini tanıyacak(Ses ile ilgili hikaye dinleyeceğiz.Ses ile ilgili tekerleme, şarkı dinleyeceğiz. Hangi varlık veya resimlerde n sesi olduğu ile ilgili Akıllı tahtada uygulamalar yapacağız..........) ve N n harfini yazacağız.
Evde öğrendiğimiz ses-hece-kelimeleri çalışalım. Dağıttığımız öğrendiğimiz seslerle ilgili metinleri okutalım. Kitabımızdan öğrendiğimiz seslerle ilgili sayfaları okutabiliriz. Defterimizde ve kitabımızda işlediğimiz önceki sayfalarda eksik yazım kısımları olanlar tamamlayacaklar. Bundan sonra da zamanında yapılacak.
DERİN arkadaşlarına çikolata dağıttı. Derin'e ve velimize teşekkür ediyoruz.
*MATEMATİK: 2 RAKAMI ile ilgili tanıma etkinliği izledik. Morpa Kampüs'ten 2 rakamı sunumunu izledik. Uygulamalar yaptık. İki rakamının yazılışını izledik. Tahtada ve sıramızda yazdık. Kitabımıza (sayfa 34) ve etkinlik dosyamıza yazdık. Daha sonra etkinlik dosyamızda 2 sayısını tanıtıcı uygulamalar ( boyama-yuvarlak içine alma-altına sayısını yazma) yaptık.((((Rakamları ve nesnelerin miktarlarını tanıyoruz- sayabiliyoruz. Ancak her rakamın yazılışı üzerinde ve sayı kavramı üzerinde özellikle duruyoruz ki ileride dört işlem konularında daha rahat işlemler yapabilelim.)))) Ev çalışması olarak etkinlik dosyası dağıttık. Kulüp çalışmasına katılanlarla bu etkinliğimizi sınıfta yaptık.
Yarın 3 rakamını tanıyacağız- yazacağız. 3 sayısı ile ilgili uygulamalar yapacağız. ----Rakam sayıları yazmak için kullandığımız sembollerdir.---- On rakam vardır. 0-1-2-3-4-5-6-7-8-9 Sayı ise nesnelerin miktarını ifade eder. AAA-----3 tane A gibi. 15 lira param var. Buradaki 15 sayıdır. 1 ve 5 rakamları ile yazılır.-----
Kulüp için dağıttığımız dosyalar doldurulup yarın sınıfa getirilecek. Ücretleri sınıf temsilcimize verebiliriz. Okul aile birliğine vereceğiz.
İYİ AKŞAMLAR--İYİ ÇALIŞMALAR.
Yarın ve cuma günü "OKULUMUZU VE OKULUMUZUN ÇALIŞANLARINI TANIYORUZ" Konusunu işleyeceğiz. DK. sayfa 29-34
*TÜRKÇE: Öğrendiğimiz seslerle hece-kelime okuma-yazma çalışması yaptık. Tahtada ses birleştirmelerini- okunuşlarını izledik-dinledik. Okuduk-Ders kitabımıza, etkinlik dosyamıza ve defterimize yazdık. i l---il, i k---ik, l i------li, k i------ki, el li------elli, i ki---iki, il ke----------İlke, a li-----Ali, a i le-----aile Kulüp çalışmalarında dağıttığımız etkinlik dosyasında ve tahtada öğrendiğimiz seslerle ilgili okuma-boyama-yazma etkinlikleri yaptık. Bu dosyayı ev çalışması olarak da dağıttık. Eksik kalan kısımları tamamlayalım. Yarın hece-kelime-cümle okuma ve yazma çalışmalarına devam edeceğiz.
Daha sonra da N n sesini tanıyacak(Ses ile ilgili hikaye dinleyeceğiz.Ses ile ilgili tekerleme, şarkı dinleyeceğiz. Hangi varlık veya resimlerde n sesi olduğu ile ilgili Akıllı tahtada uygulamalar yapacağız..........) ve N n harfini yazacağız.
Evde öğrendiğimiz ses-hece-kelimeleri çalışalım. Dağıttığımız öğrendiğimiz seslerle ilgili metinleri okutalım. Kitabımızdan öğrendiğimiz seslerle ilgili sayfaları okutabiliriz. Defterimizde ve kitabımızda işlediğimiz önceki sayfalarda eksik yazım kısımları olanlar tamamlayacaklar. Bundan sonra da zamanında yapılacak.
DERİN arkadaşlarına çikolata dağıttı. Derin'e ve velimize teşekkür ediyoruz.
*MATEMATİK: 2 RAKAMI ile ilgili tanıma etkinliği izledik. Morpa Kampüs'ten 2 rakamı sunumunu izledik. Uygulamalar yaptık. İki rakamının yazılışını izledik. Tahtada ve sıramızda yazdık. Kitabımıza (sayfa 34) ve etkinlik dosyamıza yazdık. Daha sonra etkinlik dosyamızda 2 sayısını tanıtıcı uygulamalar ( boyama-yuvarlak içine alma-altına sayısını yazma) yaptık.((((Rakamları ve nesnelerin miktarlarını tanıyoruz- sayabiliyoruz. Ancak her rakamın yazılışı üzerinde ve sayı kavramı üzerinde özellikle duruyoruz ki ileride dört işlem konularında daha rahat işlemler yapabilelim.)))) Ev çalışması olarak etkinlik dosyası dağıttık. Kulüp çalışmasına katılanlarla bu etkinliğimizi sınıfta yaptık.
Yarın 3 rakamını tanıyacağız- yazacağız. 3 sayısı ile ilgili uygulamalar yapacağız. ----Rakam sayıları yazmak için kullandığımız sembollerdir.---- On rakam vardır. 0-1-2-3-4-5-6-7-8-9 Sayı ise nesnelerin miktarını ifade eder. AAA-----3 tane A gibi. 15 lira param var. Buradaki 15 sayıdır. 1 ve 5 rakamları ile yazılır.-----
Kulüp için dağıttığımız dosyalar doldurulup yarın sınıfa getirilecek. Ücretleri sınıf temsilcimize verebiliriz. Okul aile birliğine vereceğiz.
İYİ AKŞAMLAR--İYİ ÇALIŞMALAR.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.