*HAYAT BİLGİSİ: "OKULUMUZU VE OKULUMUZUN ÇALIŞANLARINI TANIYORUZ" Konusunu işlemeye devam ettik. DK. sayfa 34 okul çalışanlarını uygun resimlerle eşleştirdik. Eşleştirmelerimiz üzerinde konuştuk. Eşleştirme sebeplerimizi açıkladık. Morpa Kampüs'ten konu ile ilgili sunumu izledik. Uygulamalar yaptık.
Pazartesi günü "İYİ Kİ ONLAR VAR" Konusunu işlemeye başlayacağız. Okulda başkasının yardımına ihtiyaç duyduğumuz durumlar nelerdir? Okulda kimlerden ve nasıl yardım alabileceğimizi öğreneceğiz.
*TÜRKÇE: "ALİ ile AYŞE Sesler Ülkesinde Okuyor 1" Kitabımızdan El metnini okuduk. Hatasız okuyanlara ve okumada zorluk çekenleri Class Dojo'da değerlendirdik. Birkaç öğrenci hariç sorunsuz metni okuduk. O öğrencilerimiz hafta sonu okuma çalışması yapmalılar. ( Bazıları da sıra ile okuduğumuz için heyecan yaptılar.) Pazartesi günü diğer metinleri okutacağız. Daha sonra etkinlik dosyası dağıtıp cümle okuma ve yazma çalışması yaptık. Zamanında ve doğru yazanlara AFERİN kaşesi bastık. Zamanında ve doğru yazamayanlara YENİDEN DENEMELİSİN kaşesi bastık. Yeniden denemesi gereken öğrencilerim hafta sonu cümleleri okuyup yazmalılar. Hece-kelime-cümle çalışmalarımıza devam ettik. "n" sesi ile ilgili hafta sonu çalışma dosyası dağıttık. Pazartesi günü hece-kelime-cümle okuma ve yazma çalışmaları yapacağız. Ayrıca bulmaca çözeceğiz ve tekerlemeler okuyacağız.
"ŞEHİR FARESİ İLE KÖY FARESİ" Dinleme metnini dinledik. Metni dinlerken metinle ilgili sorular cevapladık.
Pazartesi günü 2.GRUP: O-MU-T-Ü-Y--- Seslerine başlayacağız. Sesleri verirken önceki öğrendiklerimizle ilgili hece-kelime-cümle ve metin okuma çalışmalarımızı da sürdüreceğiz. Uğraşlı ve sabırlı olmamız gereken bir dönemdeyiz. Onun için çocuklarımızın moralini bozmadan, sabırla etkinliklerini yapmalarına, öğrendiklerimizi tekrar etmelerine yardımcı olalım. Bu dönemde tökezlemeler, sanki hiçbir şey öğrenmemiş gibi durumlar, hatta sanki hiç sesi duymamış yeni görüyormuş gibi tanıyamamalar da olabilir, birgün okuduğunu ertesi gün okumada zorlanan öğrenciler olabilir.... Onun için çocuklarımıza sabırla yaklaşalım. kırıcı olmayalım. Her öğrenci okuyacaktır. Ama kimi birkaç gün önce, kimi birkaç gün sonra...Bu durum çocukların algılamalarına, kapasitelerine, öğrenilenleri düzenli tekrarlarına vb. birçok etkiye bağlıdır. Ancak en önemlisi; bu dönemde çocuklara karşı hoşgörülü ve sabırla yaklaşmaktır. Sizlerin de hoşgörü ve sabra sahip olduğunu düşünüyor ve görüyorum.
ALİ ile AYŞE Sesler Ülkesinde Okuyor 1 Kitabımızı hafta sonu okutalım. Zorlandıkları cümle veya kelimelerde yardımcı olalım. Kulüp çalışmasında hece-kelime-cümle okuma ve yazma çalışmaları yaptık.
YUSUF ARKADAŞLARINA KEK DAĞITTI. YSUF'A VE VELİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ. TALHA ARKADAŞLARINA KURABİYE DAĞITTI. TALHA'YA VE VELİMİZ TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
SINIFIMIZA İÇME SUYU GETİREN VELİLERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
*MATEMATİK: DK. sayfa 37---5 Rakamını tanıttık. Morpa Kampüs'ten 5 Rakamını tanıtıcı, yazımını gösteren sunum izledik. 5 Rakamı ile ilgili uygulamalar yaptık. İnteraktif uygulamalar yaptık. Kitabımıza 5 yazdık. Çiçeklerin yapraklarını altında verilen sayı kadar boyadık. Beş sayı kavramı ile ilgili dağıttığımız etkinlik dosyasında uygulamalar yaptık. Kulüp çalışmasında da 5 rakamı ve sayısı ile ilgili etkinlikler yaptık. Pazartesi günü 6 rakamını tanıtıp, yazacağız. 6 sayısı ile ilgili etkinlikler yapacağız.
İYİ TATİLLER----İYİ ÇALIŞMALAR--
Pazartesi günü "İYİ Kİ ONLAR VAR" Konusunu işlemeye başlayacağız. Okulda başkasının yardımına ihtiyaç duyduğumuz durumlar nelerdir? Okulda kimlerden ve nasıl yardım alabileceğimizi öğreneceğiz.
*TÜRKÇE: "ALİ ile AYŞE Sesler Ülkesinde Okuyor 1" Kitabımızdan El metnini okuduk. Hatasız okuyanlara ve okumada zorluk çekenleri Class Dojo'da değerlendirdik. Birkaç öğrenci hariç sorunsuz metni okuduk. O öğrencilerimiz hafta sonu okuma çalışması yapmalılar. ( Bazıları da sıra ile okuduğumuz için heyecan yaptılar.) Pazartesi günü diğer metinleri okutacağız. Daha sonra etkinlik dosyası dağıtıp cümle okuma ve yazma çalışması yaptık. Zamanında ve doğru yazanlara AFERİN kaşesi bastık. Zamanında ve doğru yazamayanlara YENİDEN DENEMELİSİN kaşesi bastık. Yeniden denemesi gereken öğrencilerim hafta sonu cümleleri okuyup yazmalılar. Hece-kelime-cümle çalışmalarımıza devam ettik. "n" sesi ile ilgili hafta sonu çalışma dosyası dağıttık. Pazartesi günü hece-kelime-cümle okuma ve yazma çalışmaları yapacağız. Ayrıca bulmaca çözeceğiz ve tekerlemeler okuyacağız.
"ŞEHİR FARESİ İLE KÖY FARESİ" Dinleme metnini dinledik. Metni dinlerken metinle ilgili sorular cevapladık.
Pazartesi günü 2.GRUP: O-MU-T-Ü-Y--- Seslerine başlayacağız. Sesleri verirken önceki öğrendiklerimizle ilgili hece-kelime-cümle ve metin okuma çalışmalarımızı da sürdüreceğiz. Uğraşlı ve sabırlı olmamız gereken bir dönemdeyiz. Onun için çocuklarımızın moralini bozmadan, sabırla etkinliklerini yapmalarına, öğrendiklerimizi tekrar etmelerine yardımcı olalım. Bu dönemde tökezlemeler, sanki hiçbir şey öğrenmemiş gibi durumlar, hatta sanki hiç sesi duymamış yeni görüyormuş gibi tanıyamamalar da olabilir, birgün okuduğunu ertesi gün okumada zorlanan öğrenciler olabilir.... Onun için çocuklarımıza sabırla yaklaşalım. kırıcı olmayalım. Her öğrenci okuyacaktır. Ama kimi birkaç gün önce, kimi birkaç gün sonra...Bu durum çocukların algılamalarına, kapasitelerine, öğrenilenleri düzenli tekrarlarına vb. birçok etkiye bağlıdır. Ancak en önemlisi; bu dönemde çocuklara karşı hoşgörülü ve sabırla yaklaşmaktır. Sizlerin de hoşgörü ve sabra sahip olduğunu düşünüyor ve görüyorum.
ALİ ile AYŞE Sesler Ülkesinde Okuyor 1 Kitabımızı hafta sonu okutalım. Zorlandıkları cümle veya kelimelerde yardımcı olalım. Kulüp çalışmasında hece-kelime-cümle okuma ve yazma çalışmaları yaptık.
YUSUF ARKADAŞLARINA KEK DAĞITTI. YSUF'A VE VELİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ. TALHA ARKADAŞLARINA KURABİYE DAĞITTI. TALHA'YA VE VELİMİZ TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
SINIFIMIZA İÇME SUYU GETİREN VELİLERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
*MATEMATİK: DK. sayfa 37---5 Rakamını tanıttık. Morpa Kampüs'ten 5 Rakamını tanıtıcı, yazımını gösteren sunum izledik. 5 Rakamı ile ilgili uygulamalar yaptık. İnteraktif uygulamalar yaptık. Kitabımıza 5 yazdık. Çiçeklerin yapraklarını altında verilen sayı kadar boyadık. Beş sayı kavramı ile ilgili dağıttığımız etkinlik dosyasında uygulamalar yaptık. Kulüp çalışmasında da 5 rakamı ve sayısı ile ilgili etkinlikler yaptık. Pazartesi günü 6 rakamını tanıtıp, yazacağız. 6 sayısı ile ilgili etkinlikler yapacağız.
İYİ TATİLLER----İYİ ÇALIŞMALAR--
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.