*HAYAT BİLGİSİ: Öğretmenin ve öğrencinin okulla ilgili düşüncelerini okuduk. Bunları söyleme gerekçelerinin neler olduğunu konuştuk. Yarın konumuza devam edeceğiz.
*TÜRKÇE: "Ö ö" sesini tanıttık. İlkokuma Yazma Kitabı sayfa 93 resimleri inceledik. İçinde "ö" sesi geçen resimleri işaretledik. Adında veya soyadında "ö" sesi olan öğrenciler ad ve soyadlarını söylediler. Gözlükleri çizdik. ATA YAYINCILIK "ö" sesi ile ilgili tekerleme- şarkı dinledik. "ö" sesi geçen varlıkları seçtik. "Ö ö" harfinin yazılışını gösterdik. Havada yazdık. Kitabımıza "Ö ö" harfini kitabımıza yazdık. "Ö" harfi ile ilgili şarkı dinledik. dağıttığımız etkinlik dosyasında harf -hece -kelime okuma, yazma çalışmaları yaptık. Tat-Tut hızlı okuma dosyası dağıtıp okuttuk. Okumada zorlananlar evde çok çalışsınlar. Yarın yine okutacağım. Cümle okuma yazma etkinlik dosyası dağıttık. Cümleleri okuyup arkasına yazdık. Eksiği olanlar evde tamamlayacaklar. Defterimize Ö-ö harfi ve arka sayfadaki kelimeleri yazalım. Süre tutarak hızlı okuma etkinliği yaptık. Bazı öğrencilerimize 1 dakikada cümleler okuttuk. okunan kelime sayılarını belirledik. Yarın süreli okuma etkinliğine fırsat buldukça devam edeceğiz. Kulüp çalışmasında cümle okuma-yazma çalışması yaptık. Hızlı okuma dosyalarımızı okuttuk. Yeni öğrendiğimiz sesle ilgili harf-hece-kelime okuma çalışmaları yaptık. görsel dikte çalışması yaptık. Fakat görsellerin adını belirlemede ve yazmada çok zorlandık. Adını birlikte belirleyip tahtada yazdırdık ve dosyamıza adlarını yazdık.
Yarın yeni öğrendiğimiz sesle ilgili hece-kelime-cümle okuma-yazma çalışmaları yapacağız. Yeni sesle ilgili metinler okuyacağız.
*MATEMATİK: DK. Sayfa 60-61 EŞLEŞTİRME konusuna başladık. Etkinlikleri açıklayarak tahtada ve kitabımızda yaptık.Büyük > , küçük <, = eşit sembollerini tanıttık. Birebir eşleştirmeler yaptık. Daha az, az, çok, daha çok kavramları üzerinde durduk. Eksiği olanlar tamamlayacaklar. Dağıttığımız etkinlik dosyasında elma ve domatesler arasında birebir eşleme yaptık. Sayılarını yazdık. Fazla olanları boyadık. Sayılarını sembol kullanarak karşılaştırdık. Eksikleri evde yapalım. Kulüp çalışmamızda etkinlik dosyamızda eşleştirme uygulamaları yaptık.
Evde 20 içinde ileriye ve geriye birer-ikişer ritmik saymalara çalışalım.
Okula sabahları geç kalmayalım. Her öğrenci özel bir durum olmadığı sürece 08:50'de sırasında örtüsünü örtmüş,ders araç gereçlerini hazırlamış olmalıdır.
İYİ GECELER...İYİ ÇALIŞMALAR..
*TÜRKÇE: "Ö ö" sesini tanıttık. İlkokuma Yazma Kitabı sayfa 93 resimleri inceledik. İçinde "ö" sesi geçen resimleri işaretledik. Adında veya soyadında "ö" sesi olan öğrenciler ad ve soyadlarını söylediler. Gözlükleri çizdik. ATA YAYINCILIK "ö" sesi ile ilgili tekerleme- şarkı dinledik. "ö" sesi geçen varlıkları seçtik. "Ö ö" harfinin yazılışını gösterdik. Havada yazdık. Kitabımıza "Ö ö" harfini kitabımıza yazdık. "Ö" harfi ile ilgili şarkı dinledik. dağıttığımız etkinlik dosyasında harf -hece -kelime okuma, yazma çalışmaları yaptık. Tat-Tut hızlı okuma dosyası dağıtıp okuttuk. Okumada zorlananlar evde çok çalışsınlar. Yarın yine okutacağım. Cümle okuma yazma etkinlik dosyası dağıttık. Cümleleri okuyup arkasına yazdık. Eksiği olanlar evde tamamlayacaklar. Defterimize Ö-ö harfi ve arka sayfadaki kelimeleri yazalım. Süre tutarak hızlı okuma etkinliği yaptık. Bazı öğrencilerimize 1 dakikada cümleler okuttuk. okunan kelime sayılarını belirledik. Yarın süreli okuma etkinliğine fırsat buldukça devam edeceğiz. Kulüp çalışmasında cümle okuma-yazma çalışması yaptık. Hızlı okuma dosyalarımızı okuttuk. Yeni öğrendiğimiz sesle ilgili harf-hece-kelime okuma çalışmaları yaptık. görsel dikte çalışması yaptık. Fakat görsellerin adını belirlemede ve yazmada çok zorlandık. Adını birlikte belirleyip tahtada yazdırdık ve dosyamıza adlarını yazdık.
Yarın yeni öğrendiğimiz sesle ilgili hece-kelime-cümle okuma-yazma çalışmaları yapacağız. Yeni sesle ilgili metinler okuyacağız.
*MATEMATİK: DK. Sayfa 60-61 EŞLEŞTİRME konusuna başladık. Etkinlikleri açıklayarak tahtada ve kitabımızda yaptık.Büyük > , küçük <, = eşit sembollerini tanıttık. Birebir eşleştirmeler yaptık. Daha az, az, çok, daha çok kavramları üzerinde durduk. Eksiği olanlar tamamlayacaklar. Dağıttığımız etkinlik dosyasında elma ve domatesler arasında birebir eşleme yaptık. Sayılarını yazdık. Fazla olanları boyadık. Sayılarını sembol kullanarak karşılaştırdık. Eksikleri evde yapalım. Kulüp çalışmamızda etkinlik dosyamızda eşleştirme uygulamaları yaptık.
Evde 20 içinde ileriye ve geriye birer-ikişer ritmik saymalara çalışalım.
Okula sabahları geç kalmayalım. Her öğrenci özel bir durum olmadığı sürece 08:50'de sırasında örtüsünü örtmüş,ders araç gereçlerini hazırlamış olmalıdır.
İYİ GECELER...İYİ ÇALIŞMALAR..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.