*TÜRKÇE:D sesi ile ilgili hızlı okuma metinlerini okuduk. S sesi ile ilgili hızlı okuma metni dağıtıp okuduk. B b sesini tanıtmaya başladık. Tekerleme dinledik. Şarkı dinledik. Şarkıda geçen varlıkların resimlerini bulup adlarını söyledik. Adlarında b sesi olan resimleri tahtada işaretledik. Kitabımızdan adlarında b olan resimleri işaretledik. İlkokuma Yazma Kitabı sayfa 121 kelebeklerin noktalı çizgilerinin üzerinden geçtik. B b harfinin yazılışını gösterdik. Kitabımızdaki B b harflerini yazdık. Ses-hece-kelime etkinlik dosyası dağıttık. Ses -hece-kelimeleri okuyup-yazdık. B b harfi ile ilgili diğer etkinlik dosyasında B b harflerini yazdık. Hece ve kelimeleri okuduk-yazdık. Cümleleri okuduk-yazdık. Eksiği olanlar tamamlayacaklar. B sesi ile ilgili hızlı okuma 1 dosyası dağıttık. Metni okuduk. Arka yüzüne hızlı okuma metni yazılacak. S sesi hızlı okuma dosyasındaki metinler okunup-her iki sayfadan birer metin güzel yazı defterine yazılacak. Tahtada B harfi ile ilgili metinler okuduk. Okuduğumuz metinler ile ilgili sorular cevapladık.
Kulüp çalışmasında Hızlı okuma S sesi dosyasını okuduk. B sesi ile ilgili hece-kelime-cümle okuduk. B sesi hızlı okuma dosyasını okuyup- metni arka yüzüne yazdık.
Yarın B sesi ile ilgili hece-kelime-cümle-metin okuma-yazma çalışmalarına devam edeceğiz.
Okul müdürümüz sınıfımızı ziyaret etti. Öğrencilerim özellikle matematik sınavı istediler. Biz de matematikten değerlendirme yaptık. Sonuçları yarın size göndereceğim. İnceleyip varsa eksik veya hataları çalışalım.
Zülal'in anneannesi ÇOCUKLAR ÇİÇEKLERLE BULUŞUYOR PROJEMİZ kapsamında KÜLKEDİSİ masalını anlattı. Sonra masal ile ilgili sorular cevapladık. Resim boyadık. Resmimizin tamamını boyayamadık. Evde tamamlayalım. Öğrencilerimize okumaları için kitap ve çikolata-çokoprens dağıttılar. Biz de hediyemizi sunduk. Zülal'e ve anneanesine teşekkür ediyoruz. Okuma kitaplarımız yanımızda bulunsun, zaman buldukça bazı kısımlarını okutacağım.
Dağıttığımız etkinlik dosyasında cümledeki eksik kelimeleri verilenler arasından tamamladık ve okuduk. Eksik harfli resimli etkinliğimizde ise resme göre eksik harfleri yazarak okuduk.
Bu etkinlik dosyalarımızı kontrol ederek okutalım. Varsa eksikleri tamamlayalım.
YARIN Görsel Sanatlar dersi için kağıt bardak (2 adet), yapıştırıcı, boyalarımızı getirelim.
Okula gelmeyen öğrencilerimin etkinlik dosyalarını neden almadıklarını merak ediyorum. Sonra bu etkinlikleri yapmak çok zaman alacaktır.
İYİ GECELER--İYİ ÇALIŞMALAR...
Kulüp çalışmasında Hızlı okuma S sesi dosyasını okuduk. B sesi ile ilgili hece-kelime-cümle okuduk. B sesi hızlı okuma dosyasını okuyup- metni arka yüzüne yazdık.
Yarın B sesi ile ilgili hece-kelime-cümle-metin okuma-yazma çalışmalarına devam edeceğiz.
Okul müdürümüz sınıfımızı ziyaret etti. Öğrencilerim özellikle matematik sınavı istediler. Biz de matematikten değerlendirme yaptık. Sonuçları yarın size göndereceğim. İnceleyip varsa eksik veya hataları çalışalım.
Zülal'in anneannesi ÇOCUKLAR ÇİÇEKLERLE BULUŞUYOR PROJEMİZ kapsamında KÜLKEDİSİ masalını anlattı. Sonra masal ile ilgili sorular cevapladık. Resim boyadık. Resmimizin tamamını boyayamadık. Evde tamamlayalım. Öğrencilerimize okumaları için kitap ve çikolata-çokoprens dağıttılar. Biz de hediyemizi sunduk. Zülal'e ve anneanesine teşekkür ediyoruz. Okuma kitaplarımız yanımızda bulunsun, zaman buldukça bazı kısımlarını okutacağım.
Dağıttığımız etkinlik dosyasında cümledeki eksik kelimeleri verilenler arasından tamamladık ve okuduk. Eksik harfli resimli etkinliğimizde ise resme göre eksik harfleri yazarak okuduk.
Bu etkinlik dosyalarımızı kontrol ederek okutalım. Varsa eksikleri tamamlayalım.
YARIN Görsel Sanatlar dersi için kağıt bardak (2 adet), yapıştırıcı, boyalarımızı getirelim.
Okula gelmeyen öğrencilerimin etkinlik dosyalarını neden almadıklarını merak ediyorum. Sonra bu etkinlikleri yapmak çok zaman alacaktır.
İYİ GECELER--İYİ ÇALIŞMALAR...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.