24 Mart 2014 Pazartesi

24 MART 2014 PAZARTESİ İŞLEDİKLERİMİZ--YARIN İŞLEYECEKLERİMİZ

#HAYAT BİLGİSİ:
DİKATLİ OLMALIYIZ --Ders kitabı sayfa 102, KONUSUNU işledik. Konu anlatımını MORPA KAMPÜS'ten izledik. Sonra ders kitabından --Hangi durumlarda özür dileriz? Soruyu okuyup bu durumları söyledik. Resimleri inceleyip altındaki soruları cevapladık. Bir hata yaptığımızda neler hissederiz?neden? Sorusuna örneklerle cevaplar verdik. Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı 90-91'i evde yapacağız. Yarın sınıfta kontrol edip etkinlikleri birlikte yapacağız. Sonra da ders kitabı sayfa 102'teki KONUŞAN YÜZLER konusunu işleyeceğiz. 
#TÜRKÇE:
SAĞLIK İÇİN SPOR metnimizin Öğrenci Çalışma kısmındaki yapılan etkinlikleri kontrol ettik. Daha sonra da 5.-6.-7.-8.ve 9. Etkinlikleri yaptık. Daha sonra ETKİNLİK DOSYASI dağıttık. Alfabemizdeki harflerin altına sıra ile sayılarını yazdık. "Ğ" harfinin neden boş olduğunu açıkladık. Sözlüklerimizden  "Ğ" harfi sayfasını aradık ve neler yazdığını okuduk. Daha sonra ALFABETİK SIRALAMA nedir açıkladık. Alt kısımdaki kelimeleri 1.harfine bakarak sıraladık. Evde boş tabloya sıra sayısına göre harfleri yazalım. Arka kısmında ise heceleme, seslerin numarasını bulalım, sözcükleri sıralayalım etkinliklerini evde yapalım. Yarın sınıfta bu etkinlikleri kontrol ederek, sınıfta birlikte yapacağız.
Daha sonra da  Ders kitabı sayfa 52-53 ÇOCUK PARKI şiirini okuyacağız. 
#MATEMATİK:
Ders Kitabı sayfa 150-151 A-GERİYE SAYALIM, ÇIKARMA İŞLEMİNİ ÖĞRENELİM---
Geriye Sayalım Konusunu işlemeye başladık. Akvaryumdaki balıkları inceleyip, 11'den geriye birer birer saydık. Şekerlerle örnekler verdik. MORPA KAMPÜS'ten Çıkarma işlemini konusunun anlatımını izledik. Çıkarmanın terimlerinden bahsettik. Merdivenleri inerek 18'den geriye birer birer 0'a kadar saydık. 20'ye kadar ve 20'den geriye birer birer saydık. Bazı öğrencilerim 50'den geriye saydılar. Daha sonra ŞEKİLLERLE ÇIKARMA İŞLEMİ ETKİNLİK DOSYAMIZI dağıttık. Birinci etkinliği açıkladık. Daha sonra diğer etkinlikleri öğrencilerim yaptılar Kontrol ederek doğru yapanlara ÇOK GÜZEL --AFERİN kaşesi bastık. (Hem de yani mürekkeplenmiş kıpkırmızı kaşe...) Daha sonra etkinlikleri anlattırarak tahtada yaptırdık. 
Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 92-93 evde yapılabilir. Yarın bu sayfaları kontrol edip birlikte cevaplayacağız. 
Daha sonra da ders kitabı sayfa 152-153-154 sınıfta işlenecek. Öğrenci çalışma kısmı sayfa 94-95'i sınıfta yapacağız. Yetiştiremezsek eksik kısımları evde tamamlayabiliriz.
Daha sonraki dersimizde matematik etkinliklerimizi yaptık. 
Hızlı okuma dosyasını okuttuk. 
Seviye grubu çalışması yaptık. Ek çalışma kitaplarımızdan okumalar yaptırdık. Yeni çalışma sayfaları belirledik. Bir öğrencim hala ek çalışmalarını önemsemiyor ve kitabını dahi göstermedi. (Bizden mucize yaratmamız da beklenmemelidir....)
ORTADAN ODAKLANMAYI GELİŞTİRELİM-1 ----(HIZLI OKUMA SERİSİ-21) DOSYASINI DAĞITTIK. ALTINDAKİ YÖNERGE DOĞRULTUSUNDA ÇALIŞMA TEKRARLANACAKTIR.
KİTAP OKUMA ÇİZELGELERİNE GÖRE ONAR KİTAP OKUYANLARA HEDİYELERİNİ VERDİK.
BATUHAN, MUHSİN, İREM YAZAR ONAR KİTAP OKUDULAR. ÖĞRENCİLERİMİ KUTLUYORUM. İLGİLİ VELİLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.
GİZEM ON BEŞ, İHSAN ON ALTI KİTAP OKUDULAR. ÖĞRENCİLERİMİ KUTLUYOR. İLGİLİ VELİLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ÖĞRENCİ GÖZLEM FORMLARINI TOPLADIK. YİNE EKSİKLER VARDI. İSMİNİ YAZMAYANLARA YAZDIRDIK. GETİRMEYİ UNUTANLAR YARIN GETİRSİNLER. 
İYİ GECELER--- İYİ ÇALIŞMALAR---


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

KIŞ VE EV ETKİNLİĞİMİZ