#HAYAT BİLGİSİ:
Ders Kitabı sayfa 52 "ŞİMDİ NE YAPMALIYIZ?" konusu işlendi. Bir arkadaşımız parasını kaybederse bu durumda neler yapabileceğimizi konuştuk. Sonra kitabımızdaki resimleri inceleyerek , öğrencilerin hangi sorunlarla karşılaşmış olabileceklerini konuştuk. Siz olsanız bu sorunlara hangi çözümleri bulurdunuz? Sorusuna yanıtlar verdik.
Pazartesi günü öğrenci Çalışma Kısmı sayfa 46'daki etkinliği yapacağız.
#TÜRKÇE:
OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİYORUM KİTABI sayfa 86'yı okuduk. "ö" sesi ile ilgili ses-hece-kelime-cümle etkinlik dosyamızı dağıtarak uygulamaları tahtada ve dosyada yaptık.Evde bu etkinlik dosyamızda eksiği kalan öğrenciler tamamlayarak okuyacaklar.
Daha sonra "b" sesini interaktif olarak tanıttık. Hangi sözcüklerde "b" sesi olduğunu sunumumuzda ve kitabımızın sayfa 87'deki resimlerle belirledik. "b" sesinin nasıl yazıldığını tahtada gösterdik. Havada yazdık. Kitabımıza ve defterlerimize yazdık. Evde "b" harfi yazmayı kitap ve defterlerimizde yapalım. Yarın kitabımızdan sayfa 89-90 sınıfta işlenecek. "b" sesi ile ilgili etkinlik dosyaları dağıtarak uygulamalar yapacağız. Hafta sonu için de "b" sesi etkinlik dosyalarımız olacak. Bol bol okuma yapalım ve yazma kısımlarını tamamlayarak okutalım.
Ayrıca "ö" sesi ile ilgili bir etkinlik dosyamızı daha dağıttık. Bu etkinlik dosyasını da doldurarak okutalım.
#MATEMATİK:
Dersimizde interaktif olarak ağır-hafif olanı tahtada belirleme etkinliklerini yaptık.(Artık internetimiz ile ilgili sorunu hallettik.Ahmet'in babasına bir kez daha teşekkür ediyoruz.)
Öğrenci Çalışma kısmı sayfa 47 ve 48'in 5. sorusunu sınıfta yaptık.Doğru ve zamanında yapanlara "AFERİN--ÇOK GÜZEL"-- kaşesi bastık. Sayfa 48 --49 evde tamamlanabilir. öğrencilerimin bir kısmı bu sayfaları evde yapmışlardı. sorularını okuyalım ve açıklayarak öğrencilerin doğruyu bulmasına yardımcı olabiliriz.
YARIN MATEMATİK dersimizde interaktif olarak ritmik saymalar yapacağız. Sonra da UZUNLUKLARI ÖLÇME ile ilgili interaktif ve kitabımız sayfa 73-74'teki etkinlikleri işleyeceğiz. !!!!!!1--Sınıf velilerimiz(Sadece bir yumak tüm sınıf için--her öğrenci bir yumak getirmesin.Yanlış anlaşılmasın.); sınıf için bir yumak KALIN ORLON İP alırlarsa VE YARIN SINIFA GETİRİRLERSE uzunluk ölçüleri sayfa 74'ü işlerken kullanabiliriz. sınıfta uzun kısa ip karşılaştırma uygulaması yapacağız.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Son dersimizde elektrikler kesildiği için HIZLI OKUMA KİTAPLARIMIZI okuyamadık. Evde üç HIZLI OKUMA KİTABIMIZI da en az ikişer kez okutalım.
YARIN TÜRKÇE PERFORMANS SINAVIMIZ VAR.UNUTMAYALIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(SINAVIMIZDA karışık olarak verilen harflerden anlamlı kelimeler yazacağız. Sınav bir ders saati sürecek.)
İYİ GECELER------------İYİ ÇALIŞMALAR------
Ders Kitabı sayfa 52 "ŞİMDİ NE YAPMALIYIZ?" konusu işlendi. Bir arkadaşımız parasını kaybederse bu durumda neler yapabileceğimizi konuştuk. Sonra kitabımızdaki resimleri inceleyerek , öğrencilerin hangi sorunlarla karşılaşmış olabileceklerini konuştuk. Siz olsanız bu sorunlara hangi çözümleri bulurdunuz? Sorusuna yanıtlar verdik.
Pazartesi günü öğrenci Çalışma Kısmı sayfa 46'daki etkinliği yapacağız.
#TÜRKÇE:
OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİYORUM KİTABI sayfa 86'yı okuduk. "ö" sesi ile ilgili ses-hece-kelime-cümle etkinlik dosyamızı dağıtarak uygulamaları tahtada ve dosyada yaptık.Evde bu etkinlik dosyamızda eksiği kalan öğrenciler tamamlayarak okuyacaklar.
Daha sonra "b" sesini interaktif olarak tanıttık. Hangi sözcüklerde "b" sesi olduğunu sunumumuzda ve kitabımızın sayfa 87'deki resimlerle belirledik. "b" sesinin nasıl yazıldığını tahtada gösterdik. Havada yazdık. Kitabımıza ve defterlerimize yazdık. Evde "b" harfi yazmayı kitap ve defterlerimizde yapalım. Yarın kitabımızdan sayfa 89-90 sınıfta işlenecek. "b" sesi ile ilgili etkinlik dosyaları dağıtarak uygulamalar yapacağız. Hafta sonu için de "b" sesi etkinlik dosyalarımız olacak. Bol bol okuma yapalım ve yazma kısımlarını tamamlayarak okutalım.
Ayrıca "ö" sesi ile ilgili bir etkinlik dosyamızı daha dağıttık. Bu etkinlik dosyasını da doldurarak okutalım.
#MATEMATİK:
Dersimizde interaktif olarak ağır-hafif olanı tahtada belirleme etkinliklerini yaptık.(Artık internetimiz ile ilgili sorunu hallettik.Ahmet'in babasına bir kez daha teşekkür ediyoruz.)
Öğrenci Çalışma kısmı sayfa 47 ve 48'in 5. sorusunu sınıfta yaptık.Doğru ve zamanında yapanlara "AFERİN--ÇOK GÜZEL"-- kaşesi bastık. Sayfa 48 --49 evde tamamlanabilir. öğrencilerimin bir kısmı bu sayfaları evde yapmışlardı. sorularını okuyalım ve açıklayarak öğrencilerin doğruyu bulmasına yardımcı olabiliriz.
YARIN MATEMATİK dersimizde interaktif olarak ritmik saymalar yapacağız. Sonra da UZUNLUKLARI ÖLÇME ile ilgili interaktif ve kitabımız sayfa 73-74'teki etkinlikleri işleyeceğiz. !!!!!!1--Sınıf velilerimiz(Sadece bir yumak tüm sınıf için--her öğrenci bir yumak getirmesin.Yanlış anlaşılmasın.); sınıf için bir yumak KALIN ORLON İP alırlarsa VE YARIN SINIFA GETİRİRLERSE uzunluk ölçüleri sayfa 74'ü işlerken kullanabiliriz. sınıfta uzun kısa ip karşılaştırma uygulaması yapacağız.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Son dersimizde elektrikler kesildiği için HIZLI OKUMA KİTAPLARIMIZI okuyamadık. Evde üç HIZLI OKUMA KİTABIMIZI da en az ikişer kez okutalım.
YARIN TÜRKÇE PERFORMANS SINAVIMIZ VAR.UNUTMAYALIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(SINAVIMIZDA karışık olarak verilen harflerden anlamlı kelimeler yazacağız. Sınav bir ders saati sürecek.)
İYİ GECELER------------İYİ ÇALIŞMALAR------
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.