#HAYAT BİLGİSİ:
Ders kitabı sayfa 53-54 "OKULUMUZDA ÇALIŞAN BÜYÜKLER" konusunu işlemeye başladık. Okulumuzda kimlerin görev yaptığını sorduk.Öğrencilerim görev yapanları söylediler. Bu görevlilerin neler yaptığını konuştuk. İnteraktif olarak konuyu MORPAKAMPÜS'ten izledik. Daha sonra resimleri inceledik. Gördüklerimizi anlattık. Öğrencilerin nasıl bir sorunla karşılaştıklarını söyledik. Bu sorunla karşılaşınca okulumuzdaki hangi görevlilerden yardım alacağımızı söyledik. Sayfa 54'teki resimleri inceledik. Okulumuzun müdür ve müdür yardımcılarının isimlerini sorduk.Bazıları biliniyordu. Diğerlerini odalarının kapısının yanında asılı olan isim panolarından okumalarını istedik. Hatta yanımızdaki müdür odasının panosunu Muhammed Efe okudu ve okul müdürümüzün adını sınıfa söyledi. Görevlilerin görevlerinin neler olduğunu konuştuk.Diğer görevlilerin de isimlerini öğreneceğiz ve yarın konumuza devam edeceğiz.Öğrenci çalışma sayfası 47'yi yarın işleyeceğiz.
#TÜRKÇE:
"ü-Ü" SESİ tanıma etkinliklerine başladık. Önce "ü" sesini interaktif olarak tanıdık. Şarkı dinledik.İçinde "ü" sesi olan resimleri izledik. Sonra kitabımızdan (sayfa 92) "ü" sesi etkinliklerimizi yaptık. "ü" harfinin nasıl yazıldığını interaktif olarak gösterdik. Havada yazdık. Sonra kitabımıza yazdık. Daha sonraki derste (sayfa 94) ses-hece-kelime çalışması yaptık. Sayfa 95'teki etkinlikleri yaptık. Metni okuttuk.Teneffüslerde "ü" sesi şarkımızı dinledik. Etkinlik Dosyası dağıtarak "ü-Ü" harflerinin yazılışını göstererek etkinlik dosyamıza ikişer satır yazdık. Sonra da ses-hece-kelime-cümle çalışmaları yaptık. Eksik kalan kısımlar evde tamamlanacak. "ü" Sesi panomuzu astık. ATATÜRK okuma metnimizi okuttuk.Bazı öğrencilerimiz aynı panoda bulunan "ş" sesi ile ilgili metni de okudular. Bir etkinlik dosyası daha verdik.O da evde yapılabildiği kadarıyla yapılacak. Yarın sınıfta etkinlik dosyamızı tekrarlayacağız. "ü" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz.
Daha sonraki derslerimizde "n" sesi ile ilgili HIZLI OKUMA KİTABIMIZI dağıttık. Hızlı okumalar yaptırdık. 1 ve 3. sayfaları okuttuk.Tüm öğrencileri tamamlayamadık. Evde HIZLI OKUMA kurallarına göre birkaç kez okutalım.Ders kitabımızı ve etkinlik dosyalarımız da okutalım. Defterlere de öğrencilerim sıkılmadan "ü-Ü" harflerini yazdıralım. Sıkılınca sonra yazabilirler. Bu gece hepsinin tamamlanması gerekmiyor.
#MATEMATİK:
Dün ön yüzünü yaptığımız etkinlik dosyamızın arka yüzünü ev çalışması olarak vermiştik.Bunları kontrol ederek ÇOK GÜZEL -AFERİN kaşesi bastık. Sonra birlikte soruları cevapladık. ADIM, KARIŞ , KULAÇ ve AYAKLA ÖLÇELİM etkinliklerine başladık. Kalemimizi parmakla, sıramızı karışla--kulaçla, sınıfımızı adımla ölçtük. Evimizin de bazı kısımları ölçtürelim. Sonra uzun--kısa ETKİNLİK DOSYASI dağıttık. Etkinliklerimizi soruları öğrencilerimize okutarak yapıyoruz. Herkes okumak için daha hevesleniyor. Uzun veya kısa olanları işaretledik. Uzun veya kısa olanları boyadık. Yarın Matematik kitabımızdan sayfa 82'ye kadar işleyeceğiz. Öğrenci çalışma kısmı ise sayfa 50-51-52 'yi yapabildiğimiz kadar yapacağız. Kalan kısımları evde yapabiliriz.
İYİ GECELER--------İYİ ÇALIŞMALAR---------
Ders kitabı sayfa 53-54 "OKULUMUZDA ÇALIŞAN BÜYÜKLER" konusunu işlemeye başladık. Okulumuzda kimlerin görev yaptığını sorduk.Öğrencilerim görev yapanları söylediler. Bu görevlilerin neler yaptığını konuştuk. İnteraktif olarak konuyu MORPAKAMPÜS'ten izledik. Daha sonra resimleri inceledik. Gördüklerimizi anlattık. Öğrencilerin nasıl bir sorunla karşılaştıklarını söyledik. Bu sorunla karşılaşınca okulumuzdaki hangi görevlilerden yardım alacağımızı söyledik. Sayfa 54'teki resimleri inceledik. Okulumuzun müdür ve müdür yardımcılarının isimlerini sorduk.Bazıları biliniyordu. Diğerlerini odalarının kapısının yanında asılı olan isim panolarından okumalarını istedik. Hatta yanımızdaki müdür odasının panosunu Muhammed Efe okudu ve okul müdürümüzün adını sınıfa söyledi. Görevlilerin görevlerinin neler olduğunu konuştuk.Diğer görevlilerin de isimlerini öğreneceğiz ve yarın konumuza devam edeceğiz.Öğrenci çalışma sayfası 47'yi yarın işleyeceğiz.
#TÜRKÇE:
"ü-Ü" SESİ tanıma etkinliklerine başladık. Önce "ü" sesini interaktif olarak tanıdık. Şarkı dinledik.İçinde "ü" sesi olan resimleri izledik. Sonra kitabımızdan (sayfa 92) "ü" sesi etkinliklerimizi yaptık. "ü" harfinin nasıl yazıldığını interaktif olarak gösterdik. Havada yazdık. Sonra kitabımıza yazdık. Daha sonraki derste (sayfa 94) ses-hece-kelime çalışması yaptık. Sayfa 95'teki etkinlikleri yaptık. Metni okuttuk.Teneffüslerde "ü" sesi şarkımızı dinledik. Etkinlik Dosyası dağıtarak "ü-Ü" harflerinin yazılışını göstererek etkinlik dosyamıza ikişer satır yazdık. Sonra da ses-hece-kelime-cümle çalışmaları yaptık. Eksik kalan kısımlar evde tamamlanacak. "ü" Sesi panomuzu astık. ATATÜRK okuma metnimizi okuttuk.Bazı öğrencilerimiz aynı panoda bulunan "ş" sesi ile ilgili metni de okudular. Bir etkinlik dosyası daha verdik.O da evde yapılabildiği kadarıyla yapılacak. Yarın sınıfta etkinlik dosyamızı tekrarlayacağız. "ü" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz.
Daha sonraki derslerimizde "n" sesi ile ilgili HIZLI OKUMA KİTABIMIZI dağıttık. Hızlı okumalar yaptırdık. 1 ve 3. sayfaları okuttuk.Tüm öğrencileri tamamlayamadık. Evde HIZLI OKUMA kurallarına göre birkaç kez okutalım.Ders kitabımızı ve etkinlik dosyalarımız da okutalım. Defterlere de öğrencilerim sıkılmadan "ü-Ü" harflerini yazdıralım. Sıkılınca sonra yazabilirler. Bu gece hepsinin tamamlanması gerekmiyor.
#MATEMATİK:
Dün ön yüzünü yaptığımız etkinlik dosyamızın arka yüzünü ev çalışması olarak vermiştik.Bunları kontrol ederek ÇOK GÜZEL -AFERİN kaşesi bastık. Sonra birlikte soruları cevapladık. ADIM, KARIŞ , KULAÇ ve AYAKLA ÖLÇELİM etkinliklerine başladık. Kalemimizi parmakla, sıramızı karışla--kulaçla, sınıfımızı adımla ölçtük. Evimizin de bazı kısımları ölçtürelim. Sonra uzun--kısa ETKİNLİK DOSYASI dağıttık. Etkinliklerimizi soruları öğrencilerimize okutarak yapıyoruz. Herkes okumak için daha hevesleniyor. Uzun veya kısa olanları işaretledik. Uzun veya kısa olanları boyadık. Yarın Matematik kitabımızdan sayfa 82'ye kadar işleyeceğiz. Öğrenci çalışma kısmı ise sayfa 50-51-52 'yi yapabildiğimiz kadar yapacağız. Kalan kısımları evde yapabiliriz.
İYİ GECELER--------İYİ ÇALIŞMALAR---------
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.