18 Aralık 2013 Çarşamba

18 ARALIK 2013 ÇARŞAMBA İŞLEDİKLERİMİZ---YARIN İŞLEYECEKLERİMİZ

#HAYAT BİLGİSİ:
Ders Kitabı Öğrenci Çalışma kısmı sayfa 47 "OKULUMUZDA ÇALIŞAN BÜYÜKLER" etkinliği yapıldı. Okulistik'ten işlediğimiz konuların genel tekrarı sunum izledik.
Yarın ders kitabı sayfa 55 "GÜVENLİ YAŞAYALIM" konusunu işlemeye başlayacağız.
HAYAT BİLGİSİ PERFORMANS GÖREVİ  sınıfta yapılacak. Bir Günümüzü Nasıl Geçiriyoruz? Resimlere bakarak resimleri altlarına sayılar yazarak sıralayacağız. Performans ödevi notunu e-okula gireceğim. Onun için öğrencilerimin açıklamalarımı çok dikkatli dinlemeliler.
#TÜRKÇE:
Dersimizde dün verdiğimiz etkinlik dosyamızı kontrol ederek etkinlikleri tamamlayanlara ÇOK GÜZEL-AFERİN kaşesi bastık. Bazı öğrencilerim yine etkinliği boş bırakmışlardı. Özenle etkinliği tamamlayan ve öğrencilerimle ilgilenen velilerime teşekkür ederim. Bu etkinlik dosyasını projeksiyondan tahtaya yansıtarak okuttuk. "ü" sesi ses-hece-kelime-cümle etkinliklerimize devam ettik.
Başka bir "ü" sesi etkinlik dosyası dağıttık. Bu etkinlik dosyamızın da bir kısmını sınıfta tamamladık.Eksik kısımlar evde yapılarak okunacak.
"n" SESİ HIZLI OKUMA KİTABIMIZI okuttuk. Akşam hiç bakmayan birkaç öğrencimi hayretle karşıladım. Hadi biri hastaydı. Ya diğerleri...... Bu gün de HIZLI OKUMA KİTABI dağıttım. Süre el verdikçe bazı öğrencilerime okuttum. Lütfen evde birkaç kez okutalım.
ayrıca OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİYORUM KİTABIMIZIN sayfa 95'teki ÜNSAL metnini okuduk. Sayfa 96'daki resimlerde "ü" sesi olanları işaretleyerek, altındaki resmi boyayabilirsiniz.
Yarın "ş" sesini tanıtacağız. Kitabımıza ve etkinlik dosyamızda "ş-Ş" harfi yazacağız. Şarkı dinleyeceğiz, interaktif olarak "ş" sesi öyküsü dinleyeceğiz. Sonra da ses-hece-kelime-cümle etkinliklerimizi yapacağız. okuyabilen öğrencilerim zaten var. Diğer öğrencilerime de panomuzu okutacağız. evde okuma ve yazma çalışmalarını ihmal etmeyelim ki her öğrencimin seviyesinin arası çooook açılmasın. Birbirine yaklaşsın herkes. (İlk harf grubumuzda zorlananlar artık ilk değil, ikinci, üçüncü harf gruplarını dahi rahatça okuyabiliyorlar. Yazma seviyesini de zorlamadan fakat sık sık tekrar ve yazdırarak yükseltmemiz gerekiyor.)
BU gün son iki derste bazı öğrencilerim HALK OYUNLARI çalışmasına katıldılar. Yarın da çalışma var.
#MATEMATİK:
Dersimizde ders kitabı sayfa 81-82'deki etkinlikleri yaptık. Ancak Parmak, karış gibi ölçüleri kullanmakta zorlandık. Evde bu ölçülerle ilgili bazı eşyaların ölçümlerini yaptırırsak çok iyi olacak. Örneğin; bu sehpanın eni kaç karıştır diyerek kendimiz ve öğrencim ölçerseniz sınıftaki etkinlikleri yaparken daha rahatlayacağız. Kaleminin uzunluğunu on karış düşünen var. parmak, karış, kulaç ,adım gibi ölçüleri kullanmayı daha somutlaştırmamız gerekiyor. Uzunlukları karşılaştırmada ,sıralamada zorlanmıyorlar. 
Yarın kitabımızın Öğrenci Çalışma kısmı sayfa 50-51-52'yi işleyeceğiz. Soruları öğrencilerimize okutarak cevaplarını bulmaya çalışacağız. Tamamlayamazsak yarın akşam eksikler evde tamamlanacak. Cuma günü yeni bir konuya(D.DOĞAL SAYILAR--ÇOKLUĞUN SAYISINI BELİRLEYELİM) geçeceğiz.
İYİ GECELER-----İYİ ÇALIŞMALAR-------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

KIŞ VE EV ETKİNLİĞİMİZ