4 Aralık 2013 Çarşamba

4 ARALIK 2013 İŞLEDİKLERİMİZ ----YARIN İŞLEYECEKLERİMİZ

#HAYAT BİLGİSİ:
Ders Kitabımızın 45. sayfasındaki "ŞEREF KÖŞESİ" konusunu işledik.Sınıfımızın şeref köşesinde bulunanları inceledik.Sınıfımızda neden şeref köşesi bulunduğunu konuştuk. Yarın Öğrenci Çalışma kısmı sayfa 39'u  işleyeceğiz. Ayrıca "ATATÜRK'Ü ÇOK SEVİYORUM" ve "YAŞASIN CUMHURİYET" konularını daha önceden(29 Ekim ve 10 Kasım  haftalarında) işlediğimiz için yarın sayfa 50'deki "HASTALIKLARDAN KORUNALIM"  konusunu işlemeye başlayacağız. Konu ile ilgili ejo AŞI HİKAYESİ sunumunu izletip hikayeyi anlatıp hikaye üzerinde konuşacağız.
Niye aşı olduğumuz--olmazsak neler olabileceği vb. anlatacağız.
H.B. Kitabı öğrenci çalışma kısmı sayfa 43-44 pazartesi günü işlenecek.
#TÜRKÇE: Dersimizde "s-S" harfi etkinlik dosyası dağıttık. Kitabı çantaya (s) koyduk.Küçük s harfini iki satır yazdık.Yazım hatalarımızdan bahsettik ve düzeltilmesini istedik. Sonra da bebeği arabasına taşıdık.(S) harfini yazdık. Eksik kalan harf yazımları evde tamamlatılacaktır. Ayrıca etkinlik dosyamızın arka sayfasındaki ses-hece-kelime-cümle etkinliklerini yaptık. Bu kısım da evde okunarak tekrar edilecek.Varsa eksiği olan öğrencilerim tamamlayacaklar. Okuma Yazma Öğreniyorum Ders Kitabı sayfa 74 harf-hece-kelime etkinliklerini yaptık. Sayfa 75 cümleleri okutarak altına yazdık. "SAMİ" ve "SUNA İLE ESMA" metinlerini okuduk.Evde okuyarak alt kısmındaki 8 rakamlarının yazımı eksik olanlar tamamlayacaklar.
Kelime boyama ETKİNLİK DOSYASI dağıtarak söylediğimiz kelimeleri söylediğimiz renge boyadık.Kontrol ederek en hızlı ve doğru yapanlara ÇOK GÜZEL--AFERİN kaşesi bastık. Sonra da söylenen kelimeyi parmakla gösterme etkinliği yaptık.Evde resimlerdeki kelimeleri okuyup istediğimiz renge boyayabiliriz.
YİĞİT  arkadaşlarına getirdiği çikolataları nihayet bu gün fırsat bulup dağıttı. Yiğit'e ve velimize teşekkür ediyoruz.
Ayrıca ev çalışması olarak  verdiğim "s-S" harfi yazma ve ses -hece-kelime çalışması okunarak "s" harfleri eksik kısımlara yazılarak okunacak ve yeni oluşan kelimeler noktalı kısma yazılacak ve okunacak.
Yarın "s-S" sesi ile ilgili Etkinlik Dosyası dağıtarak  okuma, ses-hece-kelime cümle çalışması yapacağız. Sınıfın yarın ki durumuna göre "d-D" sesini tanıtma etkinliklerine başlayabiliriz. Bazı öğrencilerim okumayı söktüler gibi... Bu gün s-d sesleriyle ilgili astığımız okuma panosunda "s" sesi ile ilgili metin yanında "d" sesinin bulunduğu DİLEK metnini de okuyabildiler. Bu durum da  sınıfımızda oluşan gruplar arasındaki uçurumun çok açıldığını gösteriyor. Bu arayı geri kalanlar açısından kapatmamız lazım. Sınıf içi etkinlikleri yaparken grup çalışması yapabilirim. Bu arayı kapatmam gerekiyor.
#MATEMATİK: Ritmik sayma dosyalarımızı kontrol ettik. Birkaç  öğrenci hariç herkes dosyasını tamamlamıştı. Sonra birer birer -beşer beşer ve onar onar ritmik saymalar yaptık. Şarkı söyledik. Beşer ritmik sayma trenimizi yola çıkardık. Bakalım raylarda düzgün gidecek mi? Sonra trenimize bakarak 50'ye kadar beşer ritmik saydık. Evde de saydıralım.
Yarın ritmik sayma etkinliklerimizi sürdüreceğiz.
CUMA GÜNÜ OKULUMUZ TİYATRO SALONUNDA SİHİRBAZ GÖSTERİSİ VAR.AKŞAM ÇIKIŞTA SÖYLEMEYİ UNUTMUŞUM. ÜCRETİ 5 TL. GÖSTERİYİ İZLEMEK İSTEYENLER SINIF TEMSİLCİSİ VELİLERİMİZ ÜCRETİ TOPRLAYABİLİRLER..
İYİ GECELER-------------İYİ ÇALIŞMALAR-------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

KIŞ VE EV ETKİNLİĞİMİZ