#TÜRKÇE:
Dersimizde "ş" sesi etkinliklerimizin ev ödevi olarak verdiğimiz dosyayı sınıfta tahtaya projeksiyondan yansıtarak yaptık. Daha sonra yeni etkinlik dosyalarımızı dağıtarak "ş" ses*hece-kelime--cümle-metin okuma yazma etkinliklerini yaptık. Öğrencilerimin tümü ses-hece-kelime çalışmalarında zorlanmadan okurken, cümle okumada zorlananlar oluyor. Bu durumu ortadan kaldırmak için evde de bol bol okuma yapmalıyız. Sınıfta yeni öğrendiğimiz sesle ilgili cümle ve metinleri rahatlıkla okuyan grup var---heceleyerek okuyan grup var---ses,hece,kelimeleri okumada zorlanmazken cümle ve metinde çok zorlanan grup var. Bu gruplar arasındaki farkı kapatmaya çabalıyoruz.
Dün "ş" sesini tanıtırken sınıf arkadaşlarına ŞEKER getirip dağıtan MELİKZEYD'e ve velimize teşekkür ediyoruz.
Bu gün de SÜMEYYE sınıf arkadaşlarına MICKEY MAUSE kurabiye dağıttı. Sümeyye ve velilerimize teşekkür ediyoruz. Sınıfta öğrencilerim severek yediler. Okul yöneticilerimize ve çalışanlarımıza da ikram ettik.
HIZLI OKUMA KİTABI dağıttık. Hızlı okuma yaptık. OKUYANLARI CLASS DOJO'ya işledik.
Dikte çalışması yaptık.Defterleri kontrol ederek ÇOK GÜZEL--AFERİN kaşesi bastık.
cümleleri tahtada da yazdırarak hata yapanların hatalarını görmelerini ve düzeltmelerini sağladık. Evde de defterlerimize bakmadan cümleler yazdıralım.
Pazartesi günü yeni sesimize (z-Z) tanıtmaya başlayacağız. Önceki seslerle ilgili pano, etkinlik dosyası okuma ve etkinliklerini sürdüreceğiz. (Öğrencilerim hediyelerini dört gözle bekliyorlar. "ç" sesi hediyemizi Ahmet 'in velisi çarşamba gününe hazırlıyor.---)
Kitabımıza sınıfta işlenmeden harfleri yazdırmayalım. Okutabilirsiniz, öğrendiklerimizle ilgili de yazdırabilirsiniz.Ancak harfi yazımını sınıfta işlemeden yazdırmazsak iyi olur.
Aldığımız okuma kitaplarımızın en az ilk dördü okunacak ve pazartesi sınıfa dört kitap getirilecek.
Ayrıca okuduğu çeşitli kitapları sınıfa getirerek hediye eden öğrencim DEFNE'ye ve velimize teşekkür ediyoruz.
#MATEMATİK:
Dersimizde ders kitabı sayfa 83 D.DOĞAL SAYILAR--ÇOKLUĞUN SAYISINI BELİRLEYELİM konusunu işlemeye başladık.
İnteraktif olarak konu ile ilgili tahtada uygulamalar yaptık.
Pazartesi gününe sınıfa sayma çubuklarımızı ve 20 adet küçük kağıt getirelim. Ders kitabı sayfa 84'teki etkinliği sınıfta yapacağız.
Evde de abaküsümüzle ve sayma çubuklarımızla ileri geri saymalar yaptırabiliriz. Ayrıca bu konuları işlerken eksiltme--çoğaltmalara da dikkatlerini çekerek çıkarma ve toplama işlemi ön bilgileri de veriyoruz.
HIZLI OKUMA KİTAPLARIMIZ BOL BOL OKUMAYI,
ETKİNLİK DOSYALARIMIZ TAMAMLAMAYI VE OKUMAYI,
"Ş-ş" HARFİNİ KİTAP,DEFTER,ETKİNLİK DOSYALARIMIZDA YAZMAYI TAMAMLAMAYI,
MATEMATİK KİTABIMIZDA İŞLEDİĞİMİZ KONUYA KADAR OLAN DERS KİTABI VE ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KISMINDA VARSA EKSİKLERİMİZİ TAMAMLAMAYI,
DEFTERLERİMİZE EN AZ ON CÜMLE ÖĞRENDİKLERİMİZLE İLGİLİ CÜMLE YAZMAYI,
OKUMA KİTAPLARIMIZIN EN AZ İLK DÖRDÜNÜ OKUYARAK PAZARTESİ SINIFA GETİRMEYİ,
1-F SINIFI ÖĞRENCİSİ OLDUĞUMUZU,
İYİCE DİNLENEREK PAZARTESİ ZİNDE BİR ŞEKİLDE SINIFA ZAMANINDA GELMEYİ,
UNUTMAYINIZ!!!!!!!!!!!!!!1
İYİ TATİLLER.....
Dersimizde "ş" sesi etkinliklerimizin ev ödevi olarak verdiğimiz dosyayı sınıfta tahtaya projeksiyondan yansıtarak yaptık. Daha sonra yeni etkinlik dosyalarımızı dağıtarak "ş" ses*hece-kelime--cümle-metin okuma yazma etkinliklerini yaptık. Öğrencilerimin tümü ses-hece-kelime çalışmalarında zorlanmadan okurken, cümle okumada zorlananlar oluyor. Bu durumu ortadan kaldırmak için evde de bol bol okuma yapmalıyız. Sınıfta yeni öğrendiğimiz sesle ilgili cümle ve metinleri rahatlıkla okuyan grup var---heceleyerek okuyan grup var---ses,hece,kelimeleri okumada zorlanmazken cümle ve metinde çok zorlanan grup var. Bu gruplar arasındaki farkı kapatmaya çabalıyoruz.
Dün "ş" sesini tanıtırken sınıf arkadaşlarına ŞEKER getirip dağıtan MELİKZEYD'e ve velimize teşekkür ediyoruz.
Bu gün de SÜMEYYE sınıf arkadaşlarına MICKEY MAUSE kurabiye dağıttı. Sümeyye ve velilerimize teşekkür ediyoruz. Sınıfta öğrencilerim severek yediler. Okul yöneticilerimize ve çalışanlarımıza da ikram ettik.
HIZLI OKUMA KİTABI dağıttık. Hızlı okuma yaptık. OKUYANLARI CLASS DOJO'ya işledik.
Dikte çalışması yaptık.Defterleri kontrol ederek ÇOK GÜZEL--AFERİN kaşesi bastık.
cümleleri tahtada da yazdırarak hata yapanların hatalarını görmelerini ve düzeltmelerini sağladık. Evde de defterlerimize bakmadan cümleler yazdıralım.
Pazartesi günü yeni sesimize (z-Z) tanıtmaya başlayacağız. Önceki seslerle ilgili pano, etkinlik dosyası okuma ve etkinliklerini sürdüreceğiz. (Öğrencilerim hediyelerini dört gözle bekliyorlar. "ç" sesi hediyemizi Ahmet 'in velisi çarşamba gününe hazırlıyor.---)
Kitabımıza sınıfta işlenmeden harfleri yazdırmayalım. Okutabilirsiniz, öğrendiklerimizle ilgili de yazdırabilirsiniz.Ancak harfi yazımını sınıfta işlemeden yazdırmazsak iyi olur.
Aldığımız okuma kitaplarımızın en az ilk dördü okunacak ve pazartesi sınıfa dört kitap getirilecek.
Ayrıca okuduğu çeşitli kitapları sınıfa getirerek hediye eden öğrencim DEFNE'ye ve velimize teşekkür ediyoruz.
#MATEMATİK:
Dersimizde ders kitabı sayfa 83 D.DOĞAL SAYILAR--ÇOKLUĞUN SAYISINI BELİRLEYELİM konusunu işlemeye başladık.
İnteraktif olarak konu ile ilgili tahtada uygulamalar yaptık.
Pazartesi gününe sınıfa sayma çubuklarımızı ve 20 adet küçük kağıt getirelim. Ders kitabı sayfa 84'teki etkinliği sınıfta yapacağız.
Evde de abaküsümüzle ve sayma çubuklarımızla ileri geri saymalar yaptırabiliriz. Ayrıca bu konuları işlerken eksiltme--çoğaltmalara da dikkatlerini çekerek çıkarma ve toplama işlemi ön bilgileri de veriyoruz.
HIZLI OKUMA KİTAPLARIMIZ BOL BOL OKUMAYI,
ETKİNLİK DOSYALARIMIZ TAMAMLAMAYI VE OKUMAYI,
"Ş-ş" HARFİNİ KİTAP,DEFTER,ETKİNLİK DOSYALARIMIZDA YAZMAYI TAMAMLAMAYI,
MATEMATİK KİTABIMIZDA İŞLEDİĞİMİZ KONUYA KADAR OLAN DERS KİTABI VE ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KISMINDA VARSA EKSİKLERİMİZİ TAMAMLAMAYI,
DEFTERLERİMİZE EN AZ ON CÜMLE ÖĞRENDİKLERİMİZLE İLGİLİ CÜMLE YAZMAYI,
OKUMA KİTAPLARIMIZIN EN AZ İLK DÖRDÜNÜ OKUYARAK PAZARTESİ SINIFA GETİRMEYİ,
1-F SINIFI ÖĞRENCİSİ OLDUĞUMUZU,
İYİCE DİNLENEREK PAZARTESİ ZİNDE BİR ŞEKİLDE SINIFA ZAMANINDA GELMEYİ,
UNUTMAYINIZ!!!!!!!!!!!!!!1
İYİ TATİLLER.....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.