#HAYAT BİLGİSİ:
Bu gün "GÜVENLİ YAŞAYALIM" KONUSUNA GİRİŞ YAPTIK. Resimlerin hangi doğal afetler olduklarını söyledik. Ders kitabı sayfa 55'teki resimleri inceledik.
İlk derste daha sonra PERFORMANS GÖREVİ dosyasını dağıtarak nasıl yapacağımızı açıkladık. Verilen sürede resimlerde gün içinde sıra ile neleri yaptığımız altındaki kutulara numaralandırıldı. Performans görevi dosyaları incelenerek gelmeyen öğrenciler de performans görevlerini tamamlayınca e-okula notlar girilecektir.
Pazartesi günü "GÜVENLİ YAŞAYALIM" konusunu (Ders kitabı sayfa 55-56-57) işlemeye devam edeceğiz.
#TÜRKÇE:
Yeni sesimiz olan "ş" sesini tanımaya interaktif olarak başladık."ş" sesi şarkımızı Morpa Campüs'ten dinledik. Teneffüslerde "ş" sesi şarkımızı dinledik. Öğrenciler sesi çıkarmada ve tanımada zorlanmadılar. Hatta bazı öğrencilerim yakınlarının adlarını tahtaya yazdılar. Daha sonra da "ş" sesinin geçtiği resimleri belirledik. "ş" harfinin yazılışının nasıl olduğunu gösterdik. Havada yazdık. Sonra kitaplarımıza yazdık. Daha sonraki derste "ş" sesi ile ilgili kitabımızdaki ses-hece-kelime-cümle ve metin etkinliklerini yaptık.(OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİYORUM KİTABI sayfa 97-98-99-100) Bu kısımlardaki eksikleri evde tamamlayarak, okutalım. Daha sonra "Ş" harfi yazılışını da gösterdik ve kitabımıza yazdık. Defterlerimizde ve etkinlik dosyamızdaki "ş-Ş" harflerini sıkılmadan yazdıralım, öğrencilerim sıkılınca hafta sonu harfleri tamamlayabilirler. Etkinlik dosyamızı tamamlayalım. Dün verdiğimiz "ü" sesi etkinlik dosyamızı kontrol edip sınıfta okuttuk. Bazı kısımlarını eksik bırakan öğrencilerim vardı.
Son derslerde HIZLI OKUMA KİTAPLARIMIZI okuttuk. Birkaç öğrencim hala okumada sorun yaşıyor. Bu öğrencilerim evde bol bol okumalılar.
Halk oyunlarına giden öğrencilerim son iki ders halk oyunları için salondaydılar. Biz de sınıfta öğrendiğimiz harflerle ilgili dikte çalışması yaptık. Tüm söylenenleri hatasız yazan--bazı harf hataları yapan-- yazmada zorlanan-- yazmada çok çok zorlanan öğrenci grupları var. Tahtada da cümleyi yazdırdık ve hatalarını görmelerini sağladık. Hatasız yazanlara ÇOK GÜZEL-AFERİN kaşesini yazdık. Pano metinlerimizi okuttuk. evde de okuma ve en az beşer cümle yazdırırsak öğrenilen harfler daha iyi pekişecektir.
Yarın "ş" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz. Önce bu gün verdiğimiz ETKİNLİK DOSYASINI kontrol ederek ÇOK GÜZEL-AFERİN kaşesini basacağız. Bu gün ilk denemesini matematik dersimizde yaptığım gibi bundan sonra arada dersini çalışan, sınıf kurallarına uyan öğrencilerim de arkadaşlarının defterlerine kaşe basabilecekler. (Hatta bazı öğrenciler olumsuz kaşeyi bile basmak istediler. Ama biz öğrencilerimizi hep güzel şeylere layık görüyoruz.)
#MATEMATİK:
Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 50-51'deki UZUNLUKLARI KARŞILAŞTIRALIM, SIRALAYALIM SORULARINIöğrencilere okutarak cevapladık. Doğru cevaplayanlara ÇOK GÜZEL- AFERİN kaşesi bastık. Daha sonra önce sınıf başkanına, başkan yardımcılarına doğru yapanlara kaşe bastırdık. Daha sonraki günlerde sınıf kurallarına uyanlara ve dersini çok çalışanlara da kaşe bastıracağız.
Eksik kalan soruları evde tamamlayalım.Yarın sayfa 52'deki ADIM, KARIŞ,KULAÇ VE AYAK ÖLÇELİM sorularını yapacağız. Eğer çabuk bitirirsek ders kitabımızdan sayfa 83 ÇOKLUĞUN SAYISINI BELİRLEYELİM konusuna başlayacağız. Etkinlik dosyalarımızı yapacağız.
İYİ GECELER------İYİ ÇALIŞMALAR---------
Bu gün "GÜVENLİ YAŞAYALIM" KONUSUNA GİRİŞ YAPTIK. Resimlerin hangi doğal afetler olduklarını söyledik. Ders kitabı sayfa 55'teki resimleri inceledik.
İlk derste daha sonra PERFORMANS GÖREVİ dosyasını dağıtarak nasıl yapacağımızı açıkladık. Verilen sürede resimlerde gün içinde sıra ile neleri yaptığımız altındaki kutulara numaralandırıldı. Performans görevi dosyaları incelenerek gelmeyen öğrenciler de performans görevlerini tamamlayınca e-okula notlar girilecektir.
Pazartesi günü "GÜVENLİ YAŞAYALIM" konusunu (Ders kitabı sayfa 55-56-57) işlemeye devam edeceğiz.
#TÜRKÇE:
Yeni sesimiz olan "ş" sesini tanımaya interaktif olarak başladık."ş" sesi şarkımızı Morpa Campüs'ten dinledik. Teneffüslerde "ş" sesi şarkımızı dinledik. Öğrenciler sesi çıkarmada ve tanımada zorlanmadılar. Hatta bazı öğrencilerim yakınlarının adlarını tahtaya yazdılar. Daha sonra da "ş" sesinin geçtiği resimleri belirledik. "ş" harfinin yazılışının nasıl olduğunu gösterdik. Havada yazdık. Sonra kitaplarımıza yazdık. Daha sonraki derste "ş" sesi ile ilgili kitabımızdaki ses-hece-kelime-cümle ve metin etkinliklerini yaptık.(OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİYORUM KİTABI sayfa 97-98-99-100) Bu kısımlardaki eksikleri evde tamamlayarak, okutalım. Daha sonra "Ş" harfi yazılışını da gösterdik ve kitabımıza yazdık. Defterlerimizde ve etkinlik dosyamızdaki "ş-Ş" harflerini sıkılmadan yazdıralım, öğrencilerim sıkılınca hafta sonu harfleri tamamlayabilirler. Etkinlik dosyamızı tamamlayalım. Dün verdiğimiz "ü" sesi etkinlik dosyamızı kontrol edip sınıfta okuttuk. Bazı kısımlarını eksik bırakan öğrencilerim vardı.
Son derslerde HIZLI OKUMA KİTAPLARIMIZI okuttuk. Birkaç öğrencim hala okumada sorun yaşıyor. Bu öğrencilerim evde bol bol okumalılar.
Halk oyunlarına giden öğrencilerim son iki ders halk oyunları için salondaydılar. Biz de sınıfta öğrendiğimiz harflerle ilgili dikte çalışması yaptık. Tüm söylenenleri hatasız yazan--bazı harf hataları yapan-- yazmada zorlanan-- yazmada çok çok zorlanan öğrenci grupları var. Tahtada da cümleyi yazdırdık ve hatalarını görmelerini sağladık. Hatasız yazanlara ÇOK GÜZEL-AFERİN kaşesini yazdık. Pano metinlerimizi okuttuk. evde de okuma ve en az beşer cümle yazdırırsak öğrenilen harfler daha iyi pekişecektir.
Yarın "ş" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz. Önce bu gün verdiğimiz ETKİNLİK DOSYASINI kontrol ederek ÇOK GÜZEL-AFERİN kaşesini basacağız. Bu gün ilk denemesini matematik dersimizde yaptığım gibi bundan sonra arada dersini çalışan, sınıf kurallarına uyan öğrencilerim de arkadaşlarının defterlerine kaşe basabilecekler. (Hatta bazı öğrenciler olumsuz kaşeyi bile basmak istediler. Ama biz öğrencilerimizi hep güzel şeylere layık görüyoruz.)
#MATEMATİK:
Kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 50-51'deki UZUNLUKLARI KARŞILAŞTIRALIM, SIRALAYALIM SORULARINIöğrencilere okutarak cevapladık. Doğru cevaplayanlara ÇOK GÜZEL- AFERİN kaşesi bastık. Daha sonra önce sınıf başkanına, başkan yardımcılarına doğru yapanlara kaşe bastırdık. Daha sonraki günlerde sınıf kurallarına uyanlara ve dersini çok çalışanlara da kaşe bastıracağız.
Eksik kalan soruları evde tamamlayalım.Yarın sayfa 52'deki ADIM, KARIŞ,KULAÇ VE AYAK ÖLÇELİM sorularını yapacağız. Eğer çabuk bitirirsek ders kitabımızdan sayfa 83 ÇOKLUĞUN SAYISINI BELİRLEYELİM konusuna başlayacağız. Etkinlik dosyalarımızı yapacağız.
İYİ GECELER------İYİ ÇALIŞMALAR---------
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.