9 Aralık 2013 Pazartesi

9 ARALIK 2013 PAZARTESİ İŞLEDİKLERİMİZ----------YARIN İŞLEYECEKLERİMİZ------

#HAYAT BİLGİSİ:
Dersimize başlamadan önce sıra örtülerimiz örttük.Sonra Evde Davranış Gözlem Formlarımızı topladık.Yenilerini dağıttık.Daha sonra ders kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 43'ü açarak HASTALIKLARDAN KORUNALIM 1.Etkinliği yaptık.Soruları sınıfımızdan öğrencilerimiz okumaya başladılar. Önceleri Ahmet ve Elif Naz okuyabiliyordu. Şimdi HAYAT BİLGİSİ Kitabımızda yazanları okuyabilenlere Muhammed Efe, Hüdanur, Asya, Melis, Enes, Hamza, Esma Aras, İrem Demirer, Yağız Tosun, Yağız Ömer, Osman da katıldılar. Bu sayının önümüzdeki günlerde çoğalacağını umuyorum. Bazı öğrencilerime yarın deneteceğim.
Daha sonra sayfa 44'teki soruları öğrencilere okutarak "x" ile işaretledik. Hastalığa kolay yakalanmayan çocukların hangisini yapana olduğunu işaretleyerek üzerinde konuştuk.
BİZ ARTIK AŞIDAN KORKMUYORUZ. EJDERHA EJO GİBİ AİININ YARARLARININ FARKINA VARDIK.AŞI VIZILDAYAN SİNEK ISIRIĞI KADAR ANCAK ACITIYOR. MİKROPLAR BİZDEN KORKSUN.(AŞI OLMAYA HAZIRIZ!!!!!!!!!!)
Hayat Bilgisi kitabımızın öğrenci çalışma kısmı sayfa 42'yi boyamayan öğrencilerim boyasınlar.
Yarın sayfa 50'deki BİLGİ AVCISI konusunu işleyeceğiz.Konunun okuma kısımlarını, soruları öğrencilere okutacağım.(Bu durumdan da anlayacağınız gibi artık okumaya geçiyoruz diyebiliriz.)Öğrenci çalışma kısmı sayfa 45...
#TÜRKÇE:
Dersimizde cuma günü dağıttığımız etkinlik dosyamızı kontrol ettik. "d-D" harfleri yazılmıştı.Bir öğrencim dosyasını kaybetmişti.Lütfen Etkinlik Dosyalarımıza sahip çıkalım.Öğrencilerim okula çantaları hazır gelsinler. Ders araç gereçleri--silgisi,kalemi,açacağı-kitabı,defteri,etkinlik dosyası tam olsun.---
Etkinlik dosyamızın arka yüzündeki ses--hece--kelime --cümle etkinliklerini tahtada ve dosyamızda yaptık.Öğrencilerim zaten bu kısmı tamamlamışlardı. Sonra kitabımızın sayfa 79'daki "Dilek ile İdil" ve "Dedem" metinlerini okuttuk. édilek ile İdil" metni kitapta altına yazılacaktı.Ama yazmayanlar vardı.Yarın sayfa 80'i işleyeceğiz.
Daha sonra "d" harfi ile ilgili  harf-hece-kelime- cümle--metin etkinliklerinin olduğu ETKİNLİK DOSYAMIZI dağıttık.Bu etkinlikleri tahtada (projeksiyondan dosyayı tahtaya yansıtarak) ve dosyada okuyup yazarak tamamladık. Metinleri okuttuk.Evde varsa eksikler tamamlanacak ve bol bol okutulacak. Yarın bir başka "d" sesi etkinlik dosyası dağıtıp uygulamalar yapacağız.Duruma göre "ö-Ö" sesini tanıtmaya başlayabiliriz. Evde dağıttığımız 6.KOLAY OKUMA KİTAPÇIĞININ tamamını okutalım.Ayrıca HIZLI OKUMA KİTAPÇIĞI 2'yi de dağıttık. Bu kitapçık da kuralına uygun bol bol okutulacak.
#MATEMATİK:
Ders Kitabı sayfa 69 TARTMA --AĞIRLIKLARI KARŞILAŞTIRALIM, SIRALAYALIM konusunu işlemeye başladık. Burada da kitabın ilgili kısımlarını öğrencilerim okudular. Sonra tahtada AĞIR--HAFİF SUNUMUNU izledik. AĞIR VEYA HAFİF olanları gösterdik. niye ağır, niye hafif olduğunu söyledik. Kitabımızdan ormandaki ağır hayvan yarışmasında hangi hayvanın ağır olduğunu ve sebebini söyledik.Sınıfımızdaki ağır hafif nesneleri karşılaştırdık. Dağıttığımız ETKİNLİK DOSYASINDA ağır hafif olanları belirledik  işaretledik. Dosyamızın arka yüzü evde yapılacak. Yarın bu konuyu işlemeye devam edeceğiz.
#TÜRKÇE:
HIZLI OKUMA 2 KİTABIMIZI dağıttık. Sınıf numara sırasına göre kurallarına uygun hızlı okuma yaptırdık ve değerlendirdik. Birkaç öğrenci hariç öğrencilerim kuralına uygun ve hızlı okuyorlar. Bu iki hızlı okuma kitapçığı 1.Grup (ELAT) harflerinden oluşan ve okumayı hızlandırıcı kitapçıklar. Evde de hem el yazısı hem de düz yazı kısımlarının bol bol okutalım. Önümüzdeki günlerde 2. Grup (İNORM) seslerle metinlerin olduğu kitapçıkları dağıtıp hızlı okuma ve değerlendirmeler yapacağız. İkinci grup kitaplarımız hazır.Üçüncü grupları çoğaltıyorum. Bu kez farklı velilerimin kesip zımbalamaları için yardım rica edeceğim.
İYİ GECELER-------------İYİ ÇALIŞMALAR-GÜZEL OKUMALAR-----


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

KIŞ VE EV ETKİNLİĞİMİZ