#HAYAT BİLGİSİ:
Ders kitabı sayfa 58 "TAŞITLARIN SESLERİ" konusunu interaktif olarak işledik. Taşıt seslerini ve nerelerde ne için kullanıldıklarını açıkladık.Öğrenci çalışma kısmı sayfa 51 evde yaptırılabilir.
Yarın ders kitabı sayfa 59 "YOLDA GÖRÜLMEK İÇİN" konusunu işleyeceğiz.Konumuzun öğrenci çalışma kısmı sayfa 52'de etkinlikleri var.Bu kısmı da yapacağız.
#TÜRKÇE:
OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİYORUM KİTABI sayfa 110-111'deki etkinlikleri yaptık.
Kurduğumuz cümleleri okuduk,tahtaya yazdık. Resimlerin adlarını altına eksik heceleri tamamlayarak kitabımıza ve tahtaya yazdık.3.etkinlik evde yapılacak.
"ç" sesi ile ilgili bir etkinlik dosyası dağıttık. Bu dosya evde tamamlanacak.
"g" sesini tanıma çalışması yaptık. MORPA KAMPÜS'ten ses ile ilgili anlatımız dinledik. İçinde "g" sesi olan varlık adlarını belirledik. Kitabımızdan sayfa 114'teki resimleri inceledik. Adlarını altına ve tahtaya yazdık.İçinde "g" sesi olup olmadığını belirledik. "g" harfinin interaktif olarak yazımını izledik. Havada yazdık. kitabımıza yazdık. Sayfa 116'daki ses-hece-kelime -cümle etkinliklerini yaptık.Sayfa 117'deki GİRAY metnini okuduk. Altındaki etkinlikleri evde yapabiliriz.Yarın sınıfta tekrarlayacağız.
"g-G" sesi etkinlik dosyalarımızı dağıttık. Büyük harfi interaktif olarak yazılışını izledik. Sonra dosyamıza yazdık. Evde Etkinlik Dosyalarımızdan yapabildiğimiz kadar yapalım.Yarın sınıfta "g" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz. Kitap ve defterlerimizde "g-G" yazalım. Tümünü bu gece yazamayabiliriz.Yazabildiğimiz kadar doğru şekilde yazalım.
öğrencilerim yeni harflerle ilgili hece ve kelimeleri okuyabiliyorlar. Özellikle cümle okumada ve yazmada zorlanan öğrencilerimin evde de sıkı çalışmaları gerekiyor.Biraz daha gayretle sınıfta hem okuma , hem de yazma istediğim seviyeye gelecek.Şimdi çalışmak zor gelenlerin yarı yıl tatilinde ve 2. dönemde de okuma yazma için çalışmaları gerekebilir. (Sınıfın çoğu Türkçe Ders kitabına geçmişken bu durum sizi üzecektir.Onun için her arkadaşınız gibi siz de daha çok çalışmalasınız.)
Ayrıca dersimizin birinde anne-babalarımıza yeni yıl kutlama kartı boyayarak altına adlarımızı yazdık. Bu gece vermelerini söyledim.İnşallah unutmazlar.
HIZLI OKUMA KİTAPLARIMIZDAN HIZLI OKUMA YAPTIK.ÖĞRENCİLERİMİN ÇOĞUNLUĞU EVDE OKUMUŞLAR.Ama hala okumada ve çalışmada isteksiz öğrenci ve çocuğunun okumasını istemeyen veli(!) var sanki, o öğrenciler kendilerini bilirler , nedense evde hiç birşey ellemiyorlar. Herkes okuyup yazdığında bana gelip benim çocuğum niye okuyamadı dendiğinde bu kayıtları çoğaltıp o öğrencilere vereceğim.
Sonra da dikte çalışması yaptık.İçinde yeni öğrendiğimiz "g" harfi ile ilgili kelimeler de vardı. Gelemeyen öğrenciler performans görevlerini yaptılar.
Yarın "g" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz. Dikte çalışması yapacağız. HIZLI OKUMA yapacağız. Ayrıca yeni HIZLI OKUMA KİTABI dağıtacağım. Bu kitaplara herkes adını yazsın. Çünkü sınıfta kitaplar yerlerde dolaşıyorlar. SAhiplerini bulamıyoruz. Çöp oluyorlar. Ben böyle şeye hem kızıyorum hem de harcadığım emeğe ve masrafa ve de sizlerin kesip zımbalarken harcadığınız emeğe üzülüyorum. Bçyle sorumsuz öğrencilerin karnede davranış notlarını doldururken bu gibi durumları da göz önünde tutacağımı şimdiden söyleyeyim.
Evde okuma kitaplarımızı da okutmayı unutmayalım.
İyi geceler----İyi çalışmalar...........
Ders kitabı sayfa 58 "TAŞITLARIN SESLERİ" konusunu interaktif olarak işledik. Taşıt seslerini ve nerelerde ne için kullanıldıklarını açıkladık.Öğrenci çalışma kısmı sayfa 51 evde yaptırılabilir.
Yarın ders kitabı sayfa 59 "YOLDA GÖRÜLMEK İÇİN" konusunu işleyeceğiz.Konumuzun öğrenci çalışma kısmı sayfa 52'de etkinlikleri var.Bu kısmı da yapacağız.
#TÜRKÇE:
OKUMA VE YAZMA ÖĞRENİYORUM KİTABI sayfa 110-111'deki etkinlikleri yaptık.
Kurduğumuz cümleleri okuduk,tahtaya yazdık. Resimlerin adlarını altına eksik heceleri tamamlayarak kitabımıza ve tahtaya yazdık.3.etkinlik evde yapılacak.
"ç" sesi ile ilgili bir etkinlik dosyası dağıttık. Bu dosya evde tamamlanacak.
"g" sesini tanıma çalışması yaptık. MORPA KAMPÜS'ten ses ile ilgili anlatımız dinledik. İçinde "g" sesi olan varlık adlarını belirledik. Kitabımızdan sayfa 114'teki resimleri inceledik. Adlarını altına ve tahtaya yazdık.İçinde "g" sesi olup olmadığını belirledik. "g" harfinin interaktif olarak yazımını izledik. Havada yazdık. kitabımıza yazdık. Sayfa 116'daki ses-hece-kelime -cümle etkinliklerini yaptık.Sayfa 117'deki GİRAY metnini okuduk. Altındaki etkinlikleri evde yapabiliriz.Yarın sınıfta tekrarlayacağız.
"g-G" sesi etkinlik dosyalarımızı dağıttık. Büyük harfi interaktif olarak yazılışını izledik. Sonra dosyamıza yazdık. Evde Etkinlik Dosyalarımızdan yapabildiğimiz kadar yapalım.Yarın sınıfta "g" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz. Kitap ve defterlerimizde "g-G" yazalım. Tümünü bu gece yazamayabiliriz.Yazabildiğimiz kadar doğru şekilde yazalım.
öğrencilerim yeni harflerle ilgili hece ve kelimeleri okuyabiliyorlar. Özellikle cümle okumada ve yazmada zorlanan öğrencilerimin evde de sıkı çalışmaları gerekiyor.Biraz daha gayretle sınıfta hem okuma , hem de yazma istediğim seviyeye gelecek.Şimdi çalışmak zor gelenlerin yarı yıl tatilinde ve 2. dönemde de okuma yazma için çalışmaları gerekebilir. (Sınıfın çoğu Türkçe Ders kitabına geçmişken bu durum sizi üzecektir.Onun için her arkadaşınız gibi siz de daha çok çalışmalasınız.)
Ayrıca dersimizin birinde anne-babalarımıza yeni yıl kutlama kartı boyayarak altına adlarımızı yazdık. Bu gece vermelerini söyledim.İnşallah unutmazlar.
HIZLI OKUMA KİTAPLARIMIZDAN HIZLI OKUMA YAPTIK.ÖĞRENCİLERİMİN ÇOĞUNLUĞU EVDE OKUMUŞLAR.Ama hala okumada ve çalışmada isteksiz öğrenci ve çocuğunun okumasını istemeyen veli(!) var sanki, o öğrenciler kendilerini bilirler , nedense evde hiç birşey ellemiyorlar. Herkes okuyup yazdığında bana gelip benim çocuğum niye okuyamadı dendiğinde bu kayıtları çoğaltıp o öğrencilere vereceğim.
Sonra da dikte çalışması yaptık.İçinde yeni öğrendiğimiz "g" harfi ile ilgili kelimeler de vardı. Gelemeyen öğrenciler performans görevlerini yaptılar.
Yarın "g" sesi etkinliklerimize devam edeceğiz. Dikte çalışması yapacağız. HIZLI OKUMA yapacağız. Ayrıca yeni HIZLI OKUMA KİTABI dağıtacağım. Bu kitaplara herkes adını yazsın. Çünkü sınıfta kitaplar yerlerde dolaşıyorlar. SAhiplerini bulamıyoruz. Çöp oluyorlar. Ben böyle şeye hem kızıyorum hem de harcadığım emeğe ve masrafa ve de sizlerin kesip zımbalarken harcadığınız emeğe üzülüyorum. Bçyle sorumsuz öğrencilerin karnede davranış notlarını doldururken bu gibi durumları da göz önünde tutacağımı şimdiden söyleyeyim.
Evde okuma kitaplarımızı da okutmayı unutmayalım.
İyi geceler----İyi çalışmalar...........
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.